ON i ONA a pomiedzy nimi - roznica wieku

1. Data: 2000-10-25 21:43:55

Temat: ON i ONA a pomiedzy nimi - roznica wieku
Od: "matador" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

... stało się. Wpadłem po same uszy. Zakochalem sie w dziewczynie ...
niby ni takiego. Jest wspaniale.

Istnieje miedzy nami jednak spora roznica wieku
ja mam prawie 2 (brakuje mi miesiac) a ona ma prawie 29 (brakuje jej 3
miesiace)
7 lat roznicy.

ja nie widze w tym problemu, nie przeszkadza mi to
jej chyba tez.

wpradzie znamy sie dopiero 5 miesiecy, i nie wynikly z tego faktu zadne
nieciekawe
zdarzenia. Ale - wole dmuchac na zimne - i zapytac sie Was doświadczeni
w życiowym boju:
- czy znacze jakieś pary w podobnej sytuacji i jak one się mają?
- czy (pytanie do Pań) parterka godząc sie na zwiazek z kimś dużo młodszym
czegoś się nie obawia (np. opuszczenia po gdy ona się szybciej zestarzeje
niż on),

Może to otworzy ciekawa dyskuje na temat znacznej roznicy wieku miedzy
partnerami w jedna i druga strone.

za wszyskie opowiedzi
z gory dziekuje

--
matador

m...@g...pl

1. Data: 2000-10-25 21:57:52

Temat: BIS - - - ON i ONA a pomiedzy nimi - roznica wieku
Od: "matador" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

uprzedzam glupie uwagi ...
w poprzedniej zjadlo mi dosyc wazna cyfre ...
mine juz poprawnie ...

... stało się. Wpadłem po same uszy. Zakochalem sie w dziewczynie ...
niby ni takiego. Jest wspaniale.

Istnieje miedzy nami jednak spora roznica wieku
ja mam prawie 22 (brakuje mi miesiac) a ona ma prawie 29 (brakuje jej 3

1. Data: 2000-10-25 22:51:16

Temat: Odp: ON i ONA a pomiedzy nimi - roznica wieku
Od: "Mariusz" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jesli kochacie sie serio to w czym problem? Tylko sie cieszyc. Tu Ty musisz
sobie sam odpowiedziec, czy za pare lat bedziesz ja rowniez kochal tak
namietnie jak teraz...
Na pocieszenie powiem Ci, ze roznica wieku z wiekiem bedzie sie zatracala :)
Jesli kochasz kogos za to, jakim jest a nie za jego/jej cialo to wiek nie
gra roli, prawda?
Pozdrawiam i zycze wszystkiego dobrego, Mariusz

Użytkownik matador <m...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@n...vogel.pl...

1. Data: 2000-10-25 23:14:18

Temat: Re: ON i ONA a pomiedzy nimi - roznica wieku
Od: "Konrad Milczar" <a...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik matador <m...@g...pl>
> Istnieje miedzy nami jednak spora roznica wieku
> ja mam prawie 2 (brakuje mi miesiac) a ona ma prawie 29
> (brakuje jej 3 miesiace) 7 lat roznicy.

Czesc stary! Sory, ale źle obliczyles - dzieli was nie 7, ale 27 yerów!
No, ale dobra chyba mozna Ci wybaczyc, ja jak mialem 2 lata to
jeszcze wogole nie umialem liczyc.

> - czy znacze jakieś pary w podobnej sytuacji i jak one się mają?
Znamy :)
Moich znajomych tez dzieli pewna roznica wieku. Co prawda nie jest
to az 7 lat, ale w ich przypadku nie stanowi to najmniejszego problemu.
Sprawa jest moze o tyle prostsza, ze sa troche starsi od Ciebie - on ma 24,
ona 29 i ta roznica juz nie rzuca sie tak bardzo w oczy. W kazdym razie jak
sie na nich patrzy to naprawde nie trzeba byc prorokiem by stwierdzic, ze
oni beda razem juz na zawsze. Glowa do gory! :)

1. Data: 2000-10-26 01:34:04

Od: c...@m...pl ([cookie]) szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 25 Oct 2000 23:43:55 +0200, "matador" <m...@g...pl> wrote:

>Może to otworzy ciekawa dyskuje na temat znacznej roznicy wieku miedzy
>partnerami w jedna i druga strone.

znam pare malzenska, gdzie maz ma 24 lata, a zona 48 lat - bardzo sie
kochaja - i co ciekawe, ona jest ponoc nie do poskromienia w lozku...
oczywiscie za lat kilka-kilkanascie moga pojawic sie klopoty, ona w
koncu zacznie jesien zycia, a on bedzie wowczas "w kwiecie zycia"

z ciekawostek, to jedyny znany mi przypadek, gdy ojczym jest mlodszy
od pasierba.

--
[cookie]

1. Data: 2000-10-26 06:17:48

Od: "Zelig 9" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Niedawno byl taki dokument w tv "w tym temacie". Ona starsza od niego o co
najmniej kilkanascie lat. Nie wygladala na zadno gwiazde filmowa, a on tez
okazal sie calkiem normalny jak na swoj wiek. I mowili, co glownie osiagneli
dzieki temu zwiazkowi.

ON: poczucie glebokiej akceptacji, zrozumienie, prawdziwa milosc
ONA: prawdziwa milosc, poczucie wlasnej wartosci, satysfakcja, "odmlodnienie",

I dobrze im jest razem, ona sie rozwiodla i wyszla za maz za "mlodego".
Oczywiscie wiekszosc otoczenia ich nie zaakceptowala, ale z czasem ludzie
przyzwyczaili sie do tego zwiazku

Atakowano ich - ze on sobie wybral mamuske, ze ona sie rozwiodla i ze ma
takiego mlodego. Ale oni sobie z tym poradzili dzieki sile swojego uczucia i
poczuciu, ze niektorzy im po prostu zazdroszcza. I wystepujac w tym dokumencie
widac bylo na ich twarzach radosc i otwartosc wynikajace z tej milosci jak tez
brak leku przed ludzmi.

A co do przyszlosci, to uznali, ze nie beda sie tym zamartwiac. Ciesza sie tym,
co maja i kazdym z dniem, ktory ze soba spedzaja.

Swoja droga, wyglada to na sielanke, ale naprawde wygladali na bardziej
szczesliwych niz statystyczni Kowalscy.

Najlepiej swoimi watpliwosciami podziel sie ze swoja dziewczyna i poznaj jej
zdanie.

Powodzenia

Zelig 9

1. Data: 2000-10-26 10:48:47

Od: Astec SA <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

matador wrote:
[..]
> Może to otworzy ciekawa dyskuje na temat znacznej roznicy wieku miedzy
> partnerami w jedna i druga strone.

Facet nie przejmuj się tym!
Znam większe różnice. Jest czasem trudno, ze względu na różnice jeszcze
w podejściu do świata, ale da się żyć :)

pozdrawiam
Arek

--
Ważne dla osób łączących się przez numer 0 202122
TP SA zwraca pieniądze! http://www.eteria.net

1. Data: 2000-10-26 11:58:24

Od: "E-Milka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ważne jest to czego nawzajem oczekujecie od siebie i swojego związku i czy
będziecie mogli je spełnić i zbudować na ty mocny trwały związek. (strasznie
dużo tych iiiiiii) :-))))))))))))
Życzę powodzenia. Trzymam kciuki.

1. Data: 2000-10-30 22:10:53

Od: "Tomasz Kowalik" <t...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

>[..]

Jestem starszy od żony o 8 lat. I co z tego?...
NIC. Czujemy się jak rówieśnicy, bo same różnice w datach urodzenia są
mniej istotne niż różnice, dzięki którym się uzupełniamy. Zresztą oboje
czujemy się i tak młodziej...

>Facet nie przejmuj się tym!
>Znam większe różnice. Jest czasem trudno, ze względu na różnice jeszcze
>w podejściu do świata, ale da się żyć :)
Nie przesadzajmy. Żeby różnice wynikające z wieku były istotniejsze niż
wszelkie inne, trzeba różnicy conajmniej pokolenia (ze 20 lat) albo i dwóch
pokoleń (ze 40 lat).

Myślę, że jest to sprawa tego, co uważacie za najważniejsze (cokolwiek by
to nie było) - zgodność wartości, którymi się kierujecie w życiu bardzo
cementuje.

Pozdrawiam,

TomeK

1. Data: 2000-10-31 00:04:24

Od: "Belin" <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

matador napisał(a) w wiadomości: <3...@n...vogel.pl>...

>... stało się. Wpadłem po same uszy. Zakochalem sie w dziewczynie ...
>niby ni takiego. Jest wspaniale.

No to pieknie :-))

>Istnieje miedzy nami jednak spora roznica wieku
>ja mam prawie 2 (brakuje mi miesiac) a ona ma prawie 29 (brakuje jej 3
>miesiace)
>7 lat roznicy.

OK - chociaz....

>ja nie widze w tym problemu, nie przeszkadza mi to
>jej chyba tez.

taaa - teraz nie widzisz....

>wpradzie znamy sie dopiero 5 miesiecy, i nie wynikly z tego faktu zadne
>nieciekawe
>zdarzenia. Ale - wole dmuchac na zimne - i zapytac sie Was do?wiadczeni
>w życiowym boju:

I dobrze - chociaz to sprawa jednostkowa - niestety (?) zasady brak.

>- czy znacze jakie? pary w podobnej sytuacji i jak one się maj??

znam - maja podobna roznice wieku - i jak dla mnie jest to straszne
(zwlaszcza momentami) :-(( - i to nie tylko dla mnie - niestety znajome
dziewczyny tez to widza. Po prostu ta panna ma zbyt wielka wladze nad
facetem - i nie mam zamiaru byc tutaj "meskim szowinista".

>- czy (pytanie do Pań) parterka godz?c sie na zwiazek z kim? dużo
młodszym
>czego? się nie obawia (np. opuszczenia po gdy ona się szybciej zestarzeje
>niż on),

No coz - nie jestem kobieta :-) (a moze :-(( ) ;-)

>Może to otworzy ciekawa dyskuje na temat znacznej roznicy wieku miedzy
>partnerami w jedna i druga strone.

taaaa - na pewno ;-(

Pozdo
Belin