ON na nartach

1. Data: 2003-12-26 11:42:17

Temat: ON na nartach
Od: "PrzemekK" <smeno@tlen..pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam w ten calkiem ladny dzionek

Zastanawialem sie jak jest z uprawianiem sportow zimowych wsrod grupowiczow.
Dokladnie to interesuja mnie narty.
Czy znacie jakies osrodki, szkoly jazdy gdzie mozna by sie tego nauczyc? Mam
oczywiscie na mysli miejsca w ktorych maja doswiadczenie z uczeniem
niepelnosprawnych.
A moze znacie jakies strony w necie dotyczace tego tematu?
Chcialbym sprobowac tego sportu tej zimy - tak aby do nastepnej wyleczyc
polamane kosci i przesc rehabilitacje - zeby znow sprobowac ;-) .

pozdrawiam

PrzemekK

~*~
GG 355024, smeno@tlen..pl - pobaw sie kropkiem
ON - ludzie po tuningu

2. Data: 2003-12-26 18:07:03

Temat: Re: ON na nartach
Od: Zdzisław <s...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu Fri, 26 Dec 2003 12:42:17 +0100, "PrzemekK" <smeno@tlen..pl>
napisał:

> [...]
>Chcialbym sprobowac tego sportu tej zimy - tak aby do nastepnej wyleczyc
>polamane kosci i przesc rehabilitacje - zeby znow sprobowac ;-) .

Wszystko zależy od niepełnosprawności.
Ja osobiście tak zimy nie cierpię, że chętnie odleciałbym na południe

Z poważaniem:
Zdzisław Sokołowski

3. Data: 2003-12-26 18:20:57

Od: Slawek <s...@r...mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Zdzisław napisał:
> W dniu Fri, 26 Dec 2003 12:42:17 +0100, "PrzemekK" <smeno@tlen..pl>
> napisał:
>

> Wszystko zależy od niepełnosprawności.
> Ja osobiście tak zimy nie cierpię, że chętnie odleciałbym na południe

O to zupełnie tak jak ja :)
-----
Pozdrawiam
Sławek :)

4. Data: 2003-12-26 19:15:13

Od: "PrzemekK" <smeno@tlen..pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zdzisław" <s...@p...wp.pl> napisał w wiadomości

> Wszystko zależy od niepełnosprawności.

amputacja konczyny dolnej powyzej stawu kolanowego,
zatem wchodzi w gre jazda na jednej narcie i kijkach z plozami :-)

> Ja osobiście tak zimy nie cierpię, że chętnie odleciałbym na południe

w zimie jest kiepsko bo mi nogi sie rozjezdzaja ;-), a jak za cieplo to
jeszcze gorzej bo protezy nie mam klimatyzowanej ;-),
wiec ja jednak wole jak jest chlodno :-)

PrzemekK

~*~

5. Data: 2003-12-29 10:58:58

Od: a...@p...wp.pl szukaj wiadomości tego autora

Pracuje w fundacji Tacy Sami www.tacysami.org.pl zajmującej się propagowaniem
sportu wśród niepełnosprawnych. Postaram Ci się znaleźć miejsce gdzie mógłbyś
spróbować nauczyć się jeździć na nartach. Jak znajdę to się odezwę.
A na razie zapraszam na obozy sportowe organizowane przez fundację- ankietę
zgłoszeniową można znaleźć na stronie. Pozdrawiam Agata Kopeć

> [...]
>Chcialbym sprobowac tego sportu tej zimy - tak aby do nastepnej wyleczyc
>polamane kosci i przesc rehabilitacje - zeby znow sprobowac ;-) .

archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

POZDROWIENIA ŚWIĄTECZNE DLA GRUPOWICZÓW PRZESYŁA MIREK"SZCZĘŚLIWY TETRUS" Z ŻONĄ EWĄ .
ponowna komisja po zrezygnowaniu z pracy ?
Warsztaty terapii zajeciowej
Święta...
ŻYCZĘ WAM...