OSTRZEZENIE !

1. Data: 2006-03-02 05:37:40

Temat: OSTRZEZENIE !
Od: " Jeff" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

OSTRZEZENIE!

Na terenie Polski oraz w kregach emigracji polonijnej, dzialaja zorganizowane
grupy przestepcze optymalnych (teraz niskoweglowodanowych:) naganiaczy, ktorzy
namawiaja czesto ciezko chorych ludzi do stosowania w celach leczniczych.
tzw. diet niskoweglowodanowych.

Pomimo wielu tragicznych wydarzen i ostrzezen ze strony osob ktore probuja
naglosnic ukrywane przez optymalna sekte fatalne i tragiczne w skutkach
eksperymenty, szajka czuje sie zupelnie bezkarna i kontynuluje swa przestepcza
dzialalnosc nadal.

Osoby te zajmuja sie glownie skladaniem klamliwych swiadectw o
uleczeniach, ktore mialy rzekomo miejsce u osob stosujacych jedna z bardziej
popularnych w Polsce diet niskoweglowodanowych.

Wiekszosc z tych osob uzywa wielu nickow i grasuje po roznych forach
poswieconych problemom zdrowia.

Fakt ten zostal potwierdzony przez ekspert obslugujacego forum Dobra Dieta,
nalezace do Gazety Wyborczej.

Identyczna taktyka pisania postow przez te same osoby, ale pod roznorodnymi
nickami ma miejsce na forach poswieconych tylko i wylacznie dietom
niskoweglowodanowym (vide dobradieta.pl oraz fora poswiecone tzw. diecie
optymalnej Kwasniewskiego).
Odbywa sie to za pelnym przyzwoleniem adminow tych forow.

Calosc materialow zamiescilem w ramach dyskusji pod ponizszym linkiem, gdzie
mozna znalesc rowniez adresy prowadzace do stron zawierajacych doniesienia o
tragicznych skutkach stosowania niskoweglowodanowej diety,nazywanej w Polsce
optymalna.

http://pl.wikipedia.org/wiki/Dyskusja:Dieta_niskow%C
4%99glowodanowa

Ponizej przytaczam wypowiedz naukowca i osoby kompetentnej na temat jednej z
diet niskoweglowodanowych, ktora to diete zaleca sie ludziom czesto ciezko
chorym w celach leczniczych:

Autor Remigiusz r...@w...pl 2006-02-21 23:03:00

No pięknie - zamiast rzeczowej dyskusji wściekły jazgot
pseudointelektualistów, którzy nie odróżniają śledziony od śledzia. Porównania
autora są wg mnie całkowicie uzasadnione, a jako lekarz pewnie ma trochę
większe doświadczenie niż każdy z was. Chcecie żreć wg Kwaśniewskiego - macie
prawo. Chcecie wierzyć w spisek nauki - macie prawo. Ale nie liczcie na to, że
nauka dostosuje się do waszych pobożnych życzeń. Macie też prawo w XXI wieku
wierzyć w bioenergoterapię, czary, chrząstkę rekina, homeopatię i Vilcacorę.
Są przecież "wyniki badań". Dobrze się czujecie? Świetnie, przy łagodnej
ketozie człowiek się czuje znakomicie... Chudniecie? Cudownie, radujcie się.
Tylko potem miejcie pretensje wyłącznie do siebie. Stosowanie diety
Kwaśniewskiego proponuję zacząć od wieku niemowlęcego - to będzie naprawdę
ciekawe dla nauki. No nie mówcie mi, że nie macie odwagi... Zadziwia mnie
tylko fanatyzm tych, którzy głosząc brednie w stylu Kwaśniewskiego chcą
naukowego potwierdzenia swoich racji. A że naukowego potwierdzenia póki co nie
ma, więc tworzą pseudonaukę. Żaden z was nie zapoznał się z wynikami badań,
publikowanymi w renomowanych pismach i zgodnych ze standardami metodologicznej
poprawności. To oczywiste, bo 90% z was nic by nie zrozumiało. Nie tylko z
powodu braku odpowiedniego przygotowania, ale i z powodu nieznajomości języka.
To prawda, że człowiek z gminu nienawidzi nauki - bo jej nie rozumie. W
waszych wypowiedziach zamiast argumentów mamy stwierdzenia typu "naukowcy z
Harvardu...", "amerykańscy naukowcy", "naukowcy wykazali"... Którzy naukowcy,
gdzie wykazali? Źródła, autor, tytuł proszę... I bardzo proszę nie o tytuły
pseudonaukowych publikacji. Proszę o tytuły z bazy Medline lub podobnej.
Zwykle badania, na które powołują się "optymalni" dotyczyły zupełnie innych
rzeczy. Byli kiedyś naukowcy, którzy wykazywali, że papierosy są nieszkodliwe,
a wręcz zdrowe... I nadal są ludzie, którzy wolą słuchać tych "naukowców".
Zwykle do czasu zawału. Wpływ diety na miażdżycę jest oczywiście istotny, ale
znacznie większy jest wpływ naszych genów. Są osoby, które będą całe życie
jadły smalec, boczek i śmietanę, a miażdżycy nie będą miały. Są też takie,
które mimo stosowania się do wszystkich oficjalnych zaleceń i skrupulatnego
przyjmowania leków i tak zachorują a nawet umrą. Choroby mają swój naturalny
przebieg. Wnioskowanie typu "przeszedłem na tłuszcze a alergia ustąpiła" jest
czystym idiotyzmem. Liczy się tylko rzetelne wnioskowanie naukowe - w
kontrolowanych warunkach, na odpowiednio liczebnych grupach. Tych danych
odnośnie diety Kwaśniewskiego nie ma, natomiast dostępne dane (znowu nie takie
liczne) w większości wskazują, że może być ona szkodliwa. Stąd stanowisko
nauki. Ale proszę bardzo, skoro są ludzie, którzy chcą na sobie
eksperymentować - to czekajmy na wyniki badań. Wykazanie dobroczynnego wpływu
diet niskowęglowodanowych/wysokotłuszczowych byłoby sporym przełomem w
dietetyce. Autor artykułu być może nie ustrzegł się pewnych nieścisłości, ale
to dlatego, że sami "optymalni" podają informacje sprzeczne i nieścisłe, czego
oczywiście nie widzicie... I jeszcze jedno - tłuszczojady mają swoje
"optymalne" ośrodki działające od wielu lat. Tylko jakoś nie sposób się
doczekać jakichkolwiek badań zgodnych z medycyną opartą na faktach. Są za to
liczne teksty sponsorowane w gazetach i opowiastki typu "pani K. już miała
umrzeć a jest zupełnie zdrowa". No a gdy tłuszczojad dostaje zawału lub raka -
to oczywiście się wstydzi i milczy. Rzadko kiedy przyzna się swojemu
lekarzowi... Wcale się nie dziwię. Dla mnie nazywanie tej diety "optymalną"
jest zwykłym nadużyciem. Fanatyka i tak się nie przekona, to tkwi w definicji
fanatyzmu. Macie pełne prawo nie wierzyć w aktualną wiedzę naukową. Ja jako
człowiek nauki mam do wyboru - wierzyć w opowiastki lub w opublikowane wyniki
badań. Wybieram to drugie, a w wielkie spiski - przepraszam, nie wierzę. Jeśli
za 50 lat okaże się, że mieliście rację - z chęcią pogratuluję. Ale takich
przypadków w dziejach nauki nie było wiele. Dla mnie jest głupotą postępowanie
wbrew zaleceniom wynikającym z aktualnej wiedzy. I zgadzam się, ze w sytuacji
braku długofalowych badań zalecanie diety Kwaśniewskiego jest czystym
szamaństwem. Lekarze, którzy to robią naruszają ustawę o zaw. lekarza i Kodeks
Etyki Lekarskiej. Ale za to mają pełne portfele. A na koniec jeszcze jedno -
zawały i udary to nie jedyni zabójcy. Diety wysokotłuszczowe zwiększają ryzyko
szeregu nowotworów - m.in. raka jelita grubego, raka trzustki (praktycznie
100% śmiertelność), raka piersi, jajników, endometrium i wielu innych. Są już
wyniki wielu badań epidemiologicznych, klinicznych i eksperymentalnych. Nawet,
gdyby dieta "optymalna" była super na serce, to zalecanie czegoś, co zwiększa
ryzyko raka jest czystym świństwem. Ale każdy jest kowalem swojego losu.

Dużo zdrowia dla "optymalnych" - kiedyś będzie wam bardzo potrzebne

2. Data: 2006-03-02 09:37:45

Temat: Re: OSTRZEZENIE !
Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na terenie Polski grasuje niejaki nawiedzony Jeff, chory z nienawiści. Jemu
nie pomoże już żadna dieta. Ale ma rację, każdy jest kowalem swego losu.
Pozdrawiam grupę J.M.

3. Data: 2006-03-02 09:39:53

Od: "ali " <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeff <j...@g...pl> napisał(a):

> OSTRZEZENIE!

głupia nawiedzona babo

"zaraza" i tak się szerzy, i to nie za przyczyną reklamy i nachalnej
propagandy ale z powodu widoku zdrowych ludzi którzy byli kiedyś stałymi
bywalcami w przychodniach "zdrowia"

tak się składa że mam kontakt ze środowiskiem medycznym
już "głupieją" jak widzą ubywających klijentów z powodu przejścia do
tłuszczojadów,
wielu po cichu przestawia się sama na ten model odżywiania
zmienia poglądy i zaczyna inaczej myśleć

w życiu nic nie dostajesz za darmo
wszystko co dobre nie jest dla idiotów
(poczytaj http://www.optymalni.net/)
ani dla leniwych, którzy szukają taniego
bezwartościowego i szkodliwego żarcia w oszołomach

4. Data: 2006-03-02 09:40:23

Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Badania naukowe na temat diety optymalnej są robione chory z nienawiści
Jeffie, ale do twojej chorej psychiki już nic nie dotrze.

5. Data: 2006-03-02 10:05:29

Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

I zastanawiałem się Jeffie czy lepiej mieć do czynienia z przęstępcami czy
z ludźmi chorymi z nienawiści. Wychodzi, jakby nie patrzeć, że jednak z
przestępcami (szczególnie jeżeli są optymalnymi, ha, ha, ha)
Pozdrawiam J.M.

6. Data: 2006-03-02 10:42:53

Od: Filip KK <k...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ali napisał:

> już "głupieją" jak widzą ubywających klijentów z powodu przejścia do

Co to jest klijent?

--
/Pozdrawiam, Filip/ - gg: 11062
Silver MKIV: 1.9 TDI-PD, GTI - Elf evolution sxr

7. Data: 2006-03-02 10:47:22

Od: Filip KK <k...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik j...@n...pl napisał:

> Badania naukowe na temat diety optymalnej są robione chory z nienawiści
> Jeffie, ale do twojej chorej psychiki już nic nie dotrze.
> J.M.

Jak tu sie nie wk**** ??????

1. Wycinaj zbedne cytaty!!!!!!!!!!! Na cholere cytujesz caly ten text,
zeby dopisac jedno zdanie?????!!!!!!!
2. Nie ma nic bardziej wkurzajacego niż top-posting:
Odp.: Bo zaburza naturalną kolejność czytania.
Pyt.: Dlaczego?
Odp.: Odpowiadanie na górze listu (top-postowanie).
Pyt.: Co jest najbardziej irytujące w Usenecie?

Juz mi ulzylo. Ide wrzucic wegle.

8. Data: 2006-03-02 11:07:20

Temat: do Filipa
Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Filip KK" <k...@x...pl> napisał w wiadomości
Nie wkurzaj się Filipie, grupę czytam od lat, ale nigdy nie odpowiadam, więc
nie mam wprawy, przepraszam.
pozdrawiam J.M.

9. Data: 2006-03-02 12:32:49

Temat: Re: do Filipa
Od: Filip KK <k...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik j...@n...pl napisał:

> Nie wkurzaj się Filipie, grupę czytam od lat, ale nigdy nie odpowiadam, więc
> nie mam wprawy, przepraszam.

W porzadku, tylko wez pod uwage, ze to utrudnia czytanie (Ludzie maja
roznie czytniki skonfigurowane) i jest niezgodne z netykieta.
Milego dnia.

10. Data: 2006-03-02 13:01:25

Od: "Halinka" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak tu sie nie wk**** ??????

Jak widać jedzenie golonek zagryzanych tłustym boczkiem jest bardziej
oczywiste niż pisanie pod postem :)

H.

oryginalny przepis na pizzę z Pizza Hut i KFC
Dodalem "Diete Niskoweglowodanowa" do Wikipedii- zapraszam do dyskusji!
Adipex
w czym dużo żelaza?
przytyc