Re: OT

From: " hss" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: OT
Date: Tue, 13 Jul 2010 21:22:32 +0000 (UTC)

Ghost <g...@e...pl> napisał(a):

> Użytkownik "hss" <h...@o...eu> napisał w wiadomości

> Innymi slowy nawet nielogiczne brednie sa Twoim zdaniem logiczne. Gratuluje!

Dziękuję. Rozumiem nawet skąd twoje bredzenie o nielogicznych bredniach, które
samo w sobie jest stwierdzeniem nielogicznym zwanym pleonazmem.

> Np. Twoja choroba.

Lub raczej twoje chorobliwe przekonanie o czyjejś jako forma projekcji.

> Etam, tylko zastosowalem Twoj schemat retoryczny, nawet nie zauwazyles ;-P

Ależ jeśli będziesz powtarzać samemu sobie frazę "najwyraźniej pogubiłeś się",
będzie to jak najbardziej poprawne tak logicznie jak i retorycznie, o
gramatyce nie wspominając. Wreszcie coś zrobisz poprawnie.I pomoże ci.

> Namietnie mowisz? Chyba jednak wez jakies leki.

Nie dostrzegasz w języku przenośni inaczej zwanych metaforami?
Dosłowność percepcji językowej również sygnalizuje poważny problem.
No chyba że po prostu ominąłeś tylko kilka lekcji języka ojczystego.