[OT]

1. Data: 2005-02-19 23:36:59

Temat: [OT]
Od: "Vamea" <s...@a...tona.pl> szukaj wiadomości tego autora

VAMEA to nowoczesny, niehormonalny preparat wyłącznie dla kobiet. Poprawia
jakość życia seksualnego i pozwala cieszyć się seksem. Nasila pożądanie i
ochotę na seks. Zwiększa ilość przeżywanych orgazmów oraz ich siłę i
intensywność.

Przez pierwszy miesiąc kuracji VAMEA powinno się zażywać 2 razy dziennie po
3 kapsułki, w kolejnych miesiącach, kiedy nastąpi wysycenie L-argininą,
można zmniejszyć dawkę o połowę, czyli do 3 kapsułek dziennie (dawka
podtrzymująca). Działanie terapeutyczne VAMEA jest odczuwalne już po 3
tygodniach kuracji. Preparat VAMEA może być stosowany jednocześnie ze
środkami antykoncepcyjnymi. Stosować pod nadzorem lekarza.

www.VAMEA.apteka.tona.pl

1. Data: 2005-02-20 00:04:19

Temat: Re: [OT]
Od: KOMINEK <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Vamea" <s...@a...tona.pl> wrote in news:cv8ij5$9eg$1@helios.nd.e-
wro.pl:

> VAMEA to nowoczesny, niehormonalny preparat wyłącznie dla kobiet.

No nowoczesny, niehormonalny preparat dla glupich pizd, ktore nabiora sie
na to ogloszenie.

1. Data: 2005-02-20 11:31:12

Od: fv <f...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

KOMINEK claimed:
> "Vamea" <s...@a...tona.pl> wrote in news:cv8ij5$9eg$1@helios.nd.e-
> wro.pl:
> No nowoczesny, niehormonalny preparat dla glupich pizd, ktore nabiora sie
> na to ogloszenie.

Kulą w płot kochanieńki. Problem, który ten preparat stara się
rozwiązać, istnieje jak najbardziej rzeczywiście.

Zdecydowanie lepsze byłoby zastanowienie się "czemu nie mam ochoty na
seks" ale odpowiedź na to pytanie niestety przekracza możliwości wielu
ludzi. Już samo jego postawienie wymaga wielkiej odwagi. Ten preparat to
świetna okazja żeby to przemyśleć i spróbować coś z tym zrobić.

Uświadamia przy okazji facetom, że "bóle głowy" nie koniecznie muszą się
wiązać z odtrąceniem przez partnerkę czy jej złą wolą. To może ludziom
pomódz...

Na twoim miejscu czepiłbym się raczej tego, że apteki on-line działają
nielegalnie i co z tym zrobić, skoro Główny Inspektorat Farmaceutyczny
nie ma zielonego pojęcia jak zareagować...

--
:: http://night.pl/~viper/ ::
tlen & skype: fastviper

1. Data: 2005-02-20 11:54:31

Od: "Bluzgacz" <b...@p...zigzag.pl> szukaj wiadomości tego autora

"fv" <f...@c...com> wrote in message

To może ludziom
> pomódz...

Tobie nie pomoglo jak widac...
--

Bluzgacz
GG:5015

1. Data: 2005-02-20 12:19:17

Od: KOMINEK <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

fv <f...@c...com> wrote in news:0es9vc-983.ln@fastviper.viper.lan:

> Kulą w płot kochanieńki. Problem, który ten preparat stara się
> rozwiązać, istnieje jak najbardziej rzeczywiście.

Kula w plot.
Akurat do tego sie nie przypierdolilem, wiec zanim nastepnym razem
znajdziesz powod do wymadrzania sie - znajdz wczesniej solidniejsze
podstawy.

1. Data: 2005-02-20 12:24:54

Od: "Jolanta Pers" <j...@N...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

fv wrote:
> KOMINEK claimed:

[chlast]

Padło akurat na Ciebie - przepraszam - ale zasadniczo jest to do wszystkich
wyciągających trolle z KFa.

Wiem, że Wasze życie byłoby o wiele uboższe, gdybyście nie mogły(-li)
codziennie porozmawiać sobie z jakimś megabucem, ale jeśli już absolutnie
nie możecie bez tego żyć, to może róbcie to na priva, co?

JoP

1. Data: 2005-02-20 13:05:58

Od: fv <f...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

KOMINEK claimed:
> Kula w plot.
> Akurat do tego sie nie przypierdolilem, wiec zanim nastepnym razem
> znajdziesz powod do wymadrzania sie - znajdz wczesniej solidniejsze
> podstawy.

Kotku, to może przestaniesz bełkotać i napiszesz o co ci chodzi. Może
kawki się napijesz przed następnym postem?

1. Data: 2005-02-20 13:07:57

Od: fv <f...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

Jolanta Pers claimed:
> Padło akurat na Ciebie - przepraszam - ale zasadniczo jest to do wszystkich
> wyciągających trolle z KFa.

Ależ nie ma sprawy moja droga. Dla każdego trola miejsce w KF to
zaszczyt.

> Wiem, że Wasze życie byłoby o wiele uboższe, gdybyście nie mogły(-li)
> codziennie porozmawiać sobie z jakimś megabucem, ale jeśli już absolutnie
> nie możecie bez tego żyć, to może róbcie to na priva, co?

Jakże proste jest życie, gdy można zaszufladkować ludzi na
a) megabucy - osoby o odmiennych poglądach
b) fajnych ludzi - osoby o poglądach zbierznych
prawda? Zazdroszczę.

1. Data: 2005-02-20 13:17:17

Od: "Jolanta Pers" <j...@N...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

fv wrote:
> Jakże proste jest życie, gdy można zaszufladkować ludzi na
> a) megabucy - osoby o odmiennych poglądach

Nie wiem, w którym punkcie poglądy Bluzgacza czy Kominka są zbie_ż_ne bądź
rozbie_ż_ne z moimi, bo z próbki, jaką miałam nieprzyjemność oglądać, z
bełkotu i bluzgów nie da się w ogóle wyłuskać żadnych poglądów.

Natomiast jak już jesteśmy przy definicjach, megabuc to przede wszystkim
osoba, która przyłazi i robi chlew tam, gdzie ja przychodzę kulturalnie
podyskutować. Natomiast buc to osoba, która jej wytrwale przy tym sekunduje.
Teraz jasne?

> b) fajnych ludzi - osoby o poglądach zbierznych
> prawda? Zazdroszczę.

Fajni ludzie to wg mojej definicji przede wszystkim umiejący się posługiwać
słownikiem ortograficznym.

JoP

1. Data: 2005-02-20 13:19:16

Od: KOMINEK <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

fv <f...@c...com> wrote in news:mv1avc-kf3.ln@fastviper.viper.lan:

> Kotku, to może przestaniesz bełkotać i napiszesz o co ci chodzi. Może
> kawki się napijesz przed następnym postem?

Z toba napilbym sie kawki.

Oriflame - punkty.
zdjecia z pryszczami i bez(magisterka)
podkład rozświetlający