Money Addiction

11. Data: 2010-07-12 07:02:06

Temat: Re: Money Addiction
Od: " hss" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ghost <g...@e...pl> napisał(a):

> Użytkownik " hss" <k...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
>
> kopmulsywnego pisania w usenecie?

A masz taki problem?
Zaordynowałbym ci coś z SSRI.

12. Data: 2010-07-12 08:40:28

Od: " hss" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

koleszka <k...@o...eu> napisał(a):

> ego nie
> lna epidemia.
> >
> A co to jest wed=B3ug Ciebie "uzale=BFnienie od posiadania pieni=EAdzy",
> powiedz? Czy konieczno=B6=E6 ich posiadania stanowi ju=BF o uzale=BFnieniu?
> Czy wyobra=BFasz sobie =BFe mo=BFna jakkolwiek =BFy=E6, i prze=BFy=E6, w ob=
> ecnym
> systemie (ustroju?) bez posiadania jakichkolwiek pieni=EAdzy?
>
> Co dok=B3adnie masz na my=B6li?

Zapuść google po tytule wątku. Wg polskojęzycznej psychologii zjawisko "nie
istnieje" więc zapomnij o źródłach w jęz ojczystym.
Przykładowe teksty po angielsku:
http://changing-personal-habits.suite101.com/article
.cfm/money_and_addiction
http://www.huffingtonpost.com/dr-tian-dayton/money-a
ddiction_b_221937.html

13. Data: 2010-07-12 10:34:31

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " hss" <k...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> A masz taki problem?

Nie. To Ty go masz, fakt, ze nie zauwazasz potwierdza ta teze.

14. Data: 2010-07-13 12:25:14

Temat: Re: OT
Od: " hss" <k...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ghost <g...@e...pl> napisał(a):

> Użytkownik " hss" <k...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Nie.

Więc go jednak masz, fakt, ze temu przeczysz potwierdza ta teze.
Statystyki googla też.
Weż jednak coś z SSRI.

Inną kwestią jest problem jakim ja ci się wydaję.
Ale zapewne wspólnie nad tym jeszcze popracujemy.

15. Data: 2010-07-13 12:37:56

Od: koleszka <k...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

On 12 Lip, 08:04, Sender <l...@n...piotrek> wrote:

> Jeśli wolisz bardziej dorośle, to spadaj na drzewo czubie.
> - plonk (aby dotarło do twojej makówy).

A cóż ja Ci tu takiego napisałem wcześniej, że mie epitetem tak
określasz - czubie? Ja rozumiem, że ten Twój "plonk" na niby, w Twoim
wydaniu, stanowi informację dla rozmówcy o Twojej niechęci do dalszej
dyskusji z nim. Biorąc jednak pod uwagę dość pokrętny sposób w jaki
zdajesz się informować w swoim "standardowym" stwierdzeniu o plonku,
nie dość że wygląda to dość infantylnie to jeszcze często obrażasz
przy tym tego plonkowanego. Zwłaszcza gdy się przy tej okazji puszysz,
panie "wszechwiedzący". To tylko próbowałem Ci wykazać, ale to
generalnie nie moja sprawa - coby więcej nie obrazić Twojego
delikatnego "ego". ;-)

Życzę Panu Senderowi dalszego owocnego poszukiwania satysfakcji
intelektualnej - na usenetowej grupie dyskusyjnej pełnej
"małosprytnych naukowców", jak zwykle to określasz.

k.

16. Data: 2010-07-13 12:48:12

Od: " hss" <k...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

koleszka <k...@o...eu> napisał(a):

> [...]
> nie do=B6=E6 =BFe wygl=B1da to do=B6=E6 infantylnie to jeszcze cz=EAsto obr=
> a=BFasz
> przy tym tego plonkowanego. Zw=B3aszcza gdy si=EA przy tej okazji puszysz,
> panie "wszechwiedz=B1cy". To tylko pr=F3bowa=B3em Ci wykaza=E6, ale to
> generalnie nie moja sprawa - coby wi=EAcej nie obrazi=E6 Twojego
> delikatnego "ego". ;-)
>
> =AFycz=EA Panu Senderowi dalszego owocnego poszukiwania satysfakcji
> intelektualnej - na usenetowej grupie dyskusyjnej pe=B3nej
> "ma=B3osprytnych naukowc=F3w", jak zwykle to okre=B6lasz.

I tym samym owocnym podsumowaniem my radośnie splonkowani przez
plonkaddictionera zakończmy to miłe i jakże twórcze OT.

17. Data: 2010-07-13 14:32:07

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " hss" <k...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

> Więc go jednak masz, fakt, ze temu przeczysz potwierdza ta teze.
> Statystyki googla też.

Nie. Statystyki nie analizuja sensu - Twoja kompulsywnosc lezy w bezsensie
bazgraniny.

> Weż jednak coś z SSRI.

Widze, ze sie na tym znasz, co potwierdza teze.

> Inną kwestią jest problem jakim ja ci się wydaję.

Tak? Chcialbys o tym porozmawiac?

18. Data: 2010-07-13 16:14:05

Od: "hss" <h...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik " hss" <k...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

> Nie. Statystyki nie analizuja sensu - Twoja kompulsywnosc lezy w bezsensie
> bazgraniny.

Brak umiejętności dostrzegania sensu -cokolwiek czy kogokolwiek by to było-
raczej cię deprecjonuje niż predysponuje do roli jaką tu próbujesz przyjąć.
Potrafisz określić jaka to rola -czy angażujesz się w nią bezrefleksyjnie?
A może twierdzisz że to wcale nie doraźna rola? Że to autentyczny cały ty?

> Widze, ze sie na tym znasz, co potwierdza teze.

Moją czy twoją? Oczywiście że wg ciebie twoją,
tyle że tym samym dowodzisz mojej. Pogubiłeś się?
Za dużo tniesz postów. Dobrze że tniesz -ale za dużo.
Chyba że specjalnie -żeby urwać niewygodny ci wątek.

> Tak? Chcialbys o tym porozmawiac?

Chcieć to mało. Ważne mieć również taką potrzebę i możność.
Więc? Jeśli masz taką potrzebę czego zatem potrzebujesz?
I cóż więc jeszcze problematycznego we mnie dostrzegasz?
Nie przejmuj się. Wal jak w dym.
Jeśli tego chcesz, masz taką potrzebę i możność.
A najlepiej jeśli również czujesz taką powinność.

19. Data: 2010-07-13 16:35:55

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "hss" <h...@o...eu> napisał w wiadomości

> [...]
> A może twierdzisz że to wcale nie doraźna rola? Że to autentyczny cały ty?

Brak umiejetnosci dostrezgania sensu w bezsensie, swiadczy o zdrowynm,
logicznym podejsciu do rzeczywostosci.

> Moją czy twoją?

Twoja znajomosc lekow potwierdza moja teze, iz masz/miales cos wspolnego z
rzeczona dolegliwoscia.

> Oczywiście że wg ciebie twoją,
> tyle że tym samym dowodzisz mojej. Pogubiłeś się?

Najwyrazniej pogubiles sie.

> Chcieć to mało. Ważne mieć również taką potrzebę i możność.
> Więc? Jeśli masz taką potrzebę czego zatem potrzebujesz?

Od Ciebie? Niczego, i w tym sek.

20. Data: 2010-07-13 17:45:12

Od: "hss" <h...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "hss" <h...@o...eu> napisał w wiadomości

> Brak umiejetnosci dostrezgania sensu w bezsensie, swiadczy o zdrowynm,
> logicznym podejsciu do rzeczywostosci.

Wszystko z czegoś wynika -ma więc logicznie rzecz biorąc sens. Zaprzeczysz?
Brak umiejętności dostrzegania sensu w tym lub owym zjawisku świadczy o braku
umiejętności wnioskowania i szerszej analizy jego kontekstu lub o braku
kompetencji do zajmowania się danym zakresem zjawisk, ewentualnie o braku do
tegoż chęci, lepiej nie dociekać co gorsze. Natomiast usilne twierdzenie że
głupota jest zjawiskiem zdroworozsądkowym wskazuje na rzeczywisty stopień
mądrości jego autora. Oczywiście subiektywnie nadal pozostaniesz
zdrowo-rozsądkowo świat postrzegającym, w końcu o to ci przecież chodzi. Gratulacje.

> Twoja znajomosc lekow potwierdza moja teze, iz masz/miales cos wspolnego z
> rzeczona dolegliwoscia.

Uczciwe by było zanalizować możliwe okoliczności w jakich mogłaby zajść taka
styczność. Ale ty już przecież promujesz jedyną pasującą ci opcję. Prawda?
Twoja zaś znajomość terminu SSRI może świadczyć jedynie o umiejętności
korzystania z googla. Wyklucza zaś wykształcenie kierunkowe, bo koledzy po fachu
i superwizjerzy po kontakcie czy lekturze twoic tekstów musieliby cię z listy
uprawnionych do praktyki zdjąć czym prędzej. Natomiast do tej pory się nie
leczyłeś, inaczej nie byłbyś tak przekonany o własnej domniemanej normalności.

> Najwyrazniej pogubileś sie.

Powtarzaj to sobie -może ci pomoże.
Na początek musi wystarczyć.

> Od Ciebie? Niczego, i w tym sek.

Gdybyś nie uzyskiwał tu niczego
nie odpisywałbyś tak namiętnie.

Edukacja seksualna w UE
O, coś w tym jest Vilar, coś w tym jest :)
Kiedy ruszamy na sejm?
Psychologiczny wpływ wielkości kratki
do Sendera i innych którzy mnie atakowali