[OT?] 30, 50 czy 100ml?

1. Data: 2004-05-13 22:35:40

Temat: [OT?] 30, 50 czy 100ml?
Od: "Smogg" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
mam takie pytanie... nie wiedzialem gdzie zapytac... zdaje mi sie, ze tu
najpredzej uzyskam odpowiedz...
na ile mniej wiecej starczają perfumy (odpowiednio... 30,50,100ml)??
che podarowac w prezencie mojej Pani :) ale nie wiem jakie wybrac... (chodzi
głównie o pojemność, bo juz sie zdecydowałem jakie...)

--
[ Smogg ] [ Pozdrawiam ] [ e-mail - usuń NO_SPAM ]

1. Data: 2004-05-13 22:58:49

Temat: Re: [OT?] 30, 50 czy 100ml?
Od: "Ania" <e...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Najlepiej kupić 50ml, 30 są za małe an prezent, a 100 starczają na długo tak
że zapach się nudzi, mi 50 starcza na 3 miesiące, ale ja zazwyczaj mam kilka
buteleczek jakichś ulubionych i używam w zalezności od nastroju, chumoru
itp.

1. Data: 2004-05-13 23:06:19

Od: "Smogg" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
kilka
> buteleczek jakichś ulubionych i używam w zalezności od nastroju, chumoru

tez tak myślałem... ze 50ml powinno być ok :)
oczywiscie te co chce kupić to nie beda jedyne jakie uzywa moja Pani :)

--
[ Smogg ] [ Pozdrawiam ] [ e-mail - usuń NO_SPAM ]

1. Data: 2004-05-13 23:14:33

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-05-14 01:06:19 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Smogg* skreślił te oto słowa:

> tak
> kilka
>
> tez tak myślałem... ze 50ml powinno być ok :)
> oczywiscie te co chce kupić to nie beda jedyne jakie uzywa moja Pani :)

A ja Ci napiszę tak - duze pojemności lubię miec tylko z jednego zapachu -
bo namietnie go uzywam od lat przez cała zimę, i schodzi w szybkim tempie.
Natomiast zapachy na lato bardzo szybko mi się nudzą, nie mam jednego
ulubionego, i ciężko mi wykonczyc czasem nawet 30 ml. Dlatego tez gdyby
ktos mi kupował taki zapach, i kupił 50 ml a nie 30 - to bylyby to
wyrzucone pięniądze tak naprawdę.
Więc jesli masz pewnosc, ze wybrany zapach bedzie idealny, i bedzie bardzo
chetnie i czesto noszony to kup 50 ml, w przeciwnym wypadku mniejszą
pojemnośc.
Ponadto poddam w watpliwosc dwie kwestie - zuzycie 50 ml w 3 miesiace -
moim zdaniem jest to nierealne, chyba ze uzywa sie podrobek wietrzejacych w
ciagu godziny, albo skrapia się tak, ze otoczenie ogarnia ból głowy i
mdłości.
I druga kwestia - podejscie, ze 30 ml to za mało na prezent jest żenujące.
Liczy się intencja, gest, i to co prezent ma wyrazać... bo przeliczanie
tego na pojemność jest obrzydliwym materializmem. Jak ktoś ma ambicję
posiadania większej butelki niech idzie do sklepu i sam sobie kupi...

To tyle ode mnie:)
--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@h...pl

1. Data: 2004-05-13 23:29:48

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-05-14 01:32:01 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Smogg* skreślił te oto słowa:

> hm... to nie wiem... 30 czy 50ml... a zastanawiam sie na Chanel 'Coco' lub
> Armani 'Sensi'... napewno szybko nie 'wywietrzeją' :)

Jesli to ma byc 'nowosc' dla Twojej Pani, a nie stale uzywany zapach - ja
bym wziela mniejsza pojemność.
--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@h...pl

1. Data: 2004-05-13 23:32:01

Od: "Smogg" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2004-05-13 23:34:43

Od: "Smogg" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

aa i może znacie adres sklepu (on-line, pewnego!) z perfumami... znam pare
adresów, ale moze ktos ma sprawdzone :)

--
[ Smogg ] [ Pozdrawiam ] [ e-mail - usuń NO_SPAM ]

1. Data: 2004-05-13 23:58:07

Od: "iska" <s...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Smogg" <d...@w...pl> wrote in message

> hm... to nie wiem... 30 czy 50ml... a zastanawiam sie na Chanel 'Coco' lub
> Armani 'Sensi'... napewno szybko nie 'wywietrzeją' :)

A co ty chesz kupic? EDT czy EDP? Bo chyba nie perfumy? A moze wlasnie
perfumy? Tylko wtedy to chyba inna pojemnosc ;)
A jesli chcesz zaszalec to kup oba zapachy po 30 :)
Pozdrawiam
iska

1. Data: 2004-05-14 06:40:04

Od: "Smogg" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> perfumy? Tylko wtedy to chyba inna pojemnosc ;)
> A jesli chcesz zaszalec to kup oba zapachy po 30 :)

http://dw.pedet.pl/x_C_I__P_7010431-7010001.html woda perfumowana :) co to
znaczy EDT i EDP? ;))) nie znam sie na tych skrótach ;)

--
[ Smogg ] [ Pozdrawiam ] [ e-mail - usuń NO_SPAM ]

1. Data: 2004-05-14 07:42:51

Od: Evunia <j...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Fri, 14 May 2004 08:40:04 +0200, na pl.rec.uroda, Smogg napisał(a):

> co to znaczy EDT i EDP? ;))) nie znam sie na tych skrótach ;)

EDT - woda toaletowa
EDP - woda perfumowana (powinna mieć mocniejszy, trwalszy zapach niż
toaletowa)

--
Eva Sheers

Jean-Claude Biguine [Warszawa]
jakie kosmetyki kolorowe do b.tłustej cery -proszę o radę
Czy ktos widzial w Polsce rajstopy w sprayu???
Ostatnio kupiłam (ważenia)
Przeźroczyste zęby