[OT] Bank Roślin oraz Statystyki pl.rec.ogrody

1. Data: 2003-05-30 22:43:40

Temat: [OT] Bank Roślin oraz Statystyki pl.rec.ogrody
Od: "..::[ nIcRaM ]::.." <p...@W...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Właśnie skończłem uaktualnianie nieoficjalnej strony pl.rec.ogrody
Działa już Bank Roślin (choć niewykluczone, że są jeszcze jakieś
drobne błędy, a i wizualnie jeszcze nie jest dopieszczony).
Na stronie tej można też znaleźć statystyki grupy.

Wkrótce zostaną uruchomione kolejne działy :))

Uprzejmie proszę o opinie

--
..::[ nIcRaM ]::..
Twój komputer też chce mieć hobby...

2. Data: 2003-05-31 05:29:43

Temat: Re: [OT] Bank Roślin oraz Statystyki pl.rec.ogrody
Od: "..::[ nIcRaM ]::.." <p...@W...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Znowu zapomniałem adres podać oto on:
http://www.pl-rec-ogrody.prv.pl

3. Data: 2003-06-01 22:44:13

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

4. Data: 2003-06-02 23:09:26

Od: "..::[ nIcRaM ]::.." <p...@W...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2 Jun 2003 00:44:13 +0200, s...@s...pl (Tadeusz Smal)
napisał(a):

> [...]

zrobi się, zrobi... za kilka dni

5. Data: 2003-06-04 22:58:44

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> zrobi się, zrobi... za kilka dni

:))))
wielkie dzieki
:)

6. Data: 2003-06-05 06:15:04

Od: "Too Old" <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kochany misio"
..::[ nIcRaM
]::..<p...@W...prv.pl>
napisał(a) w swojej
wiadomości
<news:vcfgdvsfvra73ncrgare6t6kothl1moiu7@4ax.com> ,a ja na to :
> Znowu zapomniałem adres podać oto on:
> http://www.pl-rec-ogrody.prv.pl

dziwne komunikaty na tej stronie widzę ?

--
kochany rekinek- J.Krzysztof Chiliński j...@p...pl
Milanówek ,a obok stolica Państwa Urzędników

7. Data: 2003-06-05 09:15:57

Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> "Kochany misio"

> dziwne komunikaty na tej stronie widzę ?

ja też?

pozdr
Ania

8. Data: 2003-06-05 09:33:07

Temat: Odp: [OT] Bank Roślin oraz Statystyki pl.rec.ogrody
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <a...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@n...onet.pl...

> ja też?

Widzenia macie?? :-)
Pozdrawiam :-)
Janusz

9. Data: 2003-06-07 13:18:54

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

Janusz Czapski napisał(a) w wiadomości: ...
> [...]

nIcRam zalozyl prawdopodobnie darmowe konto na serwerze oferujacym php i
MySql. Przekroczona zostala dwustuosobowa liczba odwiedzajacych (dziennie,
czy godzinowo - nie wiem), stad uslugi serwera zostaly chwilowo wylaczone.
Grupa ogrodowa jest dosc popularna - jak widze - i taki limit odwiedzin nie
ma tu sensu. No ale trudno - jesli nie mozna inaczej.
Ja nie oferuje niestety miejsca na serwerze...

Pozdrawiam,
Bpjea

10. Data: 2003-06-09 17:20:41

Od: "Too Old" <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kochany misio"
Bpjea<b...@...pl (usun 'x' - z powodu
spamu)>
napisał(a) w swojej wiadomości
<news:bbvgal$2rm$3@nemesis.news.tpi.pl> ,a ja na to
:

> [...]
> Grupa ogrodowa jest dosc popularna - jak widze - i taki limit odwiedzin
> nie ma tu sensu. No ale trudno - jesli nie mozna inaczej.

Można - to jest proste ;-)
JA np. dałem na swojej drugiej ulubionej grupie ogłoszenie,że szukam serwera
i dostałem aż 3 propozycje do umieszczenia swoich stron o rybach (gratis -
tylko w obwódce jest informacja,że strona znajduje się w zasobach danego
portalu - wielkość na razie bez ograniczeń )

Myślę,że wiele jest firm ogrodniczych które udostępniło by miejsce na
serwerze na podobnych zasadach - proponowałem zresztą aby tę stronę umieścić
razem z grupową na "agrosanie" .

--

Pozbycie sie kreta
Trawa vel laka