OT- CILEST odpowiedzi na mój post

1. Data: 2001-05-08 08:23:31

Temat: OT- CILEST odpowiedzi na mój post
Od: "misiczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ponieważ niektóre osoby pytały się o "wyniki mojej ankiety" ;-),
postanowiłam więc napisać parę słów na ten temat.
Na moje pytanie odpowiedziało w sumie kilkanaście osób.
I niestety, każda z tych, stosujących właśnie Cilest, uskarżała się na jego
działania uboczne. :-((((
Dziewczyny pisały o spadku ochoty na seks, "upośledzeniu" odczuwania podczas
stosunku, suchości w pochwie.
Za każdym razem po odstawieniu tych tabletek objawy ustępowały całkowicie.
W większości wypadków, albo dana osoba zmieniała tabletki, albo w ogóle z
nich rezygnowała.
To tyle na temat mojego "wywiadu" tabletkowego.
Życzę wszystkim ochoty na seks i wspaniałych odczuć ;-)

--
pozdrawiam, misiczka
Cokolwiek naprawde sie zaczęło, nigdy sie nie kończy,

2. Data: 2001-05-08 11:29:01

Temat: Re: OT- CILEST odpowiedzi na mój post
Od: Ola Zarod <o...@z...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

misiczka wrote:

> [...]
> działania uboczne. :-((((
> Dziewczyny pisały o spadku ochoty na seks, "upośledzeniu" odczuwania podczas

A nie dotyczy to innych tabletek? Wiesz coś o tym?
O.

3. Data: 2001-05-08 14:04:58

Od: <x...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A nie dotyczy to innych tabletek?  Wiesz coś o tym?

Cilest nie jest lekiem nowym, ani nawet nowoczesnym.
Z punktu widzenia praktycznego nowsze leki sa o wiele lepsze, daja mniej
objawow ubocznych i powiklan.

Wydaje mi sie, ze odpowiedzi na powyzsze pytania nalezy po prostu poszukac w
tak zwanym "product monograph". Na duzym materiale statystycznym ( rzedu ponad
100 tysiecy w przypadku tego srodka ) autorzy tego dokumentu po prostu sumuja
ile i jakich objawow ubocznych /powiklan sie spotyka.

Takie "product monographs" przygotowywane sa dla kazdego leku znajdujacego sie
na rynku "zachodnim". Co pare lat dokument sie uaktualnie i poprawia.

Lekarz zapisujacy jakikolwiek ( w tym BCP) lek ma obowiazek znac tekst tego
dokumentu i na zadanie winien go ujawnic pacjentce.

U mnie na biurku , w pracy, lezy wlasnie zbior takich dokumentacji i kazdy
pacjent / pacjentka ma prawo zazadac wgladu. A jezeli nie u mnie to farmaceuta
ma obowiazek go ujawnic. Jak pacjent dociekliwy to po prostu sie robi
kserokopie do poczytania w domu.

Pozdrawiam

dradam

http://polscy-lekarze.net

4. Data: 2001-05-08 15:22:38

Od: "Magda Piechocka" <p...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

bez skutkow ubocznych jest mercilon, a nawet ma skutki pozytywne;))))) ( nie
liczac pierwotnych)

5. Data: 2001-05-08 16:27:30

Od: "Kami" <k...@j...net> szukaj wiadomości tego autora

"Ola Zarod" <o...@z...com.pl> wrote in message

> A nie dotyczy to innych tabletek? Wiesz coś o tym?

A ja nie narzekałam (pod tym względem) ani na Mercilon, ani na Cilest (po
roku brania każdego, ale inne względy zmusiły mnie do zakończenia ich
używania :-\\\ ), ani nie narzekam teraz na Triquilar (po dwóch latach
brania)
Ale jest chyba niestety tak, że dla każdej kobietki co innego będzie dobre,
i to co na jedną działa świetnie, innej obierze ochotę na seks, itd., itp...
:-\

Pozdrowienia
--
Kami
_________________________

6. Data: 2001-05-08 17:28:53

Od: "Marcin Tworek" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cilest - do dupy.
Femoden - dobrze sie sprawdza od ponad roku. (troche za drogi, ale

czego sie nie robi....)
Innych nie znam.
Pozdrawiam Marcin.

7. Data: 2001-05-08 17:42:09

Od: "Pretender" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

ooooooo, mamy znawce;))))))))))

8. Data: 2001-05-09 06:29:43

Od: "Gregg" <g...@z...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Użytkownik Magda Piechocka:

> bez skutkow ubocznych jest mercilon, a nawet ma skutki pozytywne;))))) ( nie
> liczac pierwotnych)

to samo Trinovum

[.....]
--
pozdr
Gregg

9. Data: 2001-05-09 06:33:50

Od: "krys" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ola Zarod" <o...@z...com.pl> napisał (a) ...
> misiczka wrote:
>
> A nie dotyczy to innych tabletek? Wiesz coś o tym?

Co prawda nie brałam udziału w teście (bo nie pamiętam, jak było z
ochotą na seks po cileście), ale zgadzam się z tym, że ma dużo skutków
ubocznych. Po dwóch opakowaniach poszłam do mojego lekarza i poprosiłam
o zmianę preparatu - bolała mnie głowa, piersi, cała byłam w rozsypce. I
lekarz mi powiedział, że niby polecają ten lek, bo ma mniej hormonów,
ale bardzo wiele kobiet źle na niego reaguje. I wróciłam do starego,
dobrego triqilaru.
Tabletki muszą po prostu pasować do biorczyni.
--

______________________________
Pozdrawiam,

10. Data: 2001-05-09 10:19:21

Od: "AlicjaNF" <a...@v...wis.pk.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

nie

> to samo Trinovum

Ja stosowalam Novynette (niecaly rok) i tez sobie bardzo chwalilam.

Ala

Wiosenne szczepienia p. grypie
Jaka trwałość hormonów w wysokiej temperaturze?
Blizna???
Leczenie zakarzeń bakteryjnych (CD)
www.poradnikmedyczny.pl - ROK ZA NAMI !