OT- CILEST odpowiedzi na mój post

11. Data: 2001-05-10 20:50:40

Temat: Re: OT- CILEST odpowiedzi na mój post
Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "krys" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:9dbd53.3vvnci3.1@_krys_.h1172d5f5.invalid...
> Co prawda nie brałam udziału w teście (bo nie pamiętam, jak było z
> ochotą na seks po cileście), ale zgadzam się z tym, że ma dużo skutków
> ubocznych. Po dwóch opakowaniach poszłam do mojego lekarza i poprosiłam
> o zmianę preparatu - bolała mnie głowa, piersi, cała byłam w rozsypce. I
> lekarz mi powiedział, że niby polecają ten lek, bo ma mniej hormonów,
> ale bardzo wiele kobiet źle na niego reaguje. I wróciłam do starego,
> dobrego triqilaru.
> Tabletki muszą po prostu pasować do biorczyni.

Może się mylę, ale środki trójfazowe takie ja triquilar są bardziej
nowoczesne od tych typu cilest - czyli takie same tabletki przez cały
czas... i zawierają mniej hormonów dopasowanych dokładnie do fazy cyklu...
Czy cilest to takie niebieskie tabletki?
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

12. Data: 2001-05-12 10:05:27

Od: "krys" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> napisał (a) ...
> [...]
> czas... i zawierają mniej hormonów dopasowanych dokładnie do fazy
cyklu...
> Czy cilest to takie niebieskie tabletki?

Na pewno się nie mylisz, co do trójfazowości, ale nie pamiętam, czy
cilest jest jedno -, dwu - czy trójfazowy. Pamiętam tylko, że brałam go
po skończeniu karmienia i bardzo szybko przestałam. A że było to dwa
lata temu, to nie pamiętam koloru tabletek. W każdym razie każdy musi
dopasować do siebie preparat, a że jest tego trochę na rynku, więc jest
z czego wybierać.

Justyna

13. Data: 2001-05-15 15:20:29

Od: "Agnieszka Rutkowska" <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

A co powiesz o Tabletkach LOGEST .
Co do CILESTU to się zgadzam z powszechną opinią.

Aga

Użytkownik <x...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:7...@n...onet.pl...

14. Data: 2001-05-15 18:40:12

Od: marzka <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Joanna Duszczyńska" wrote:
> Czy cilest to takie niebieskie tabletki?

jednofazowy i niebieski ... fuj!
Kiedys juz o tym pisalas ... ja tez nie lubie zielonych i niebieskich
tabletek ;-))))
marzka i martysia 20 m-cy
----------------------------
http://www.martysia.prv.pl
----------------------------
NARODZINY i zdjecia z porodu

15. Data: 2001-05-15 20:11:23

Od: "T.A.P." <a...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

--
>pozdrawiam
>marzka i martysia 20 m-cy

a mi nie przeszkadzały te kolorki, najpierw brałam femoden, potem cilest, a
na końcu minulet. Jedyny dyskomfort, po zażywaniu pigułek, to swędzenie
skóry, głównie to nóg i brzucha. Teraz nie biorę i minął świąd.
pozdr. Teresa P.

16. Data: 2001-05-15 21:19:44

Od: "alda" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Magda Piechocka napisał(a) w wiadomości: <9d930d$sqa$1@news.tpi.pl>...
>bez skutkow ubocznych jest mercilon, a nawet ma skutki pozytywne;)))))
nie
>liczac pierwotnych)

te pozytywne to np. jakie?....coś więcej oprócz tzw. ''chęci''?:)))
pozdro
alda

17. Data: 2001-05-16 08:08:01

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "T.A.P." <a...@a...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> na końcu minulet. Jedyny dyskomfort, po zażywaniu pigułek, to swędzenie
> skóry, głównie to nóg i brzucha. Teraz nie biorę i minął świąd.

A nigdy nie miałaś głupiego uczucia, ze nie ma jedzenia w dziwnych kolorach?
np. niebieskiego i jak niebieskie to na pewno nie będzie zdrowe? Czy to
swędzenie nie wynikało czasem z wysuszenia skóry? (nie neguję, ze może to
być skutek jedzenia hormonów)

18. Data: 2001-05-16 08:55:05

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 8 May 2001, misiczka wrote:

> Ponieważ niektóre osoby pytały się o "wyniki mojej ankiety" ;-),
> postanowiłam więc napisać parę słów na ten temat.
> Na moje pytanie odpowiedziało w sumie kilkanaście osób.

Witam

"Misiczko" (dziwne pseudo) wydaje sie, ze jesli zadalas sobie
juz trud i zrobilas ankiete na taki temat (zakladam, ze zrobilas
to rzetelnie) to warto byloby abys te wyniki podala w internecie
w postaci jakiegos tam zestawienia. Mogloby to byc przydatne
do dalszej dyskusji. Oczywiscie aby dane byly miarodajne
powinna byc opdowiednia ilosc osob itp.

Pozdrowienia

P.K.
----
Piotr Kasztelowicz <P...@a...torun.pl>
[http://www.am.torun.pl/~pekasz]

19. Data: 2001-05-16 08:57:37

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 8 May 2001, Marcin Tworek wrote:

> Cilest - do dupy.
> Femoden - dobrze sie sprawdza od ponad roku. (troche za drogi, ale

przedstawiciele firmy, ktora produkuje Cilest, ktorzy wlasnie
przed chwila byli na oddziale nie zaprzeczali, ze istnieja
dzialania uboczne ale zapodali tajemniczo, ze niedlugo
ukaze sie ich nowoczesny srodek anty w postaci - uwaga -
plastrow! (podobnie jak w hormonalnej terapii zastepczej)

P.K.
----

20. Data: 2001-05-16 09:09:01

Od: "Catalina" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marcin Tworek napisał(a) w wiadomości: <9d9af1$s5j$1@news.tpi.pl>...
>Cilest - do dupy.

Wcale nie do dupy. Brałam to przez dłuższy czas i jakoś nigdy na nic nie
narzekałam ;-))

Wiosenne szczepienia p. grypie
Jaka trwałość hormonów w wysokiej temperaturze?
Blizna???
Leczenie zakarzeń bakteryjnych (CD)
www.poradnikmedyczny.pl - ROK ZA NAMI !