[OT] Ceny autostrad...

1. Data: 2005-05-02 05:53:05

Temat: [OT] Ceny autostrad...
Od: j...@g...pl (Jagodka) szukaj wiadomości tego autora

Witaj !

Nie na tmat ale pomozcie :)
Ile kosztuje przejaz autostrada na katowice z Krakowa?
Bo chcialabym przygotowac drobne i nie wiem ile to teraz kosztuje :)

jedni mowia 6 zl inni 13...

Prosze o odpowiedz przerapszam, ze nie na temat.

--
Pozdrowienia,
Jagodka

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.soc.rodzina

2. Data: 2005-05-02 06:35:48

Temat: Re: [OT] Ceny autostrad...
Od: Mariusz 'BB' Trojanowski <m...@a...in.sig> szukaj wiadomości tego autora

On 5/2/2005 7:53 AM, Jagodka wrote:
> [...]
>
> jedni mowia 6 zl inni 13...
>
> Prosze o odpowiedz przerapszam, ze nie na temat.

5.50 na każdym z końców, razem 11 zł. Ale drobne nie są raczej
niezbędne, panienki z okienka dają sobie radę.

--
Pozdrawiam @ Mariusz Trojanowski @@@ slotyzmok @ narod!ru (s <-> z)
"Właśnie siedzę tu cały czas na drzazgach i rozmyślam, jaką wy jednak

3. Data: 2005-05-02 06:44:29

Temat: Re[2]: [OT] Ceny autostrad...
Od: j...@g...pl (Jagodka) szukaj wiadomości tego autora

MBT> 5.50 na każdym z końców, razem 11 zł. Ale drobne nie są raczej
MBT> niezbędne, panienki z okienka dają sobie radę.

Dziekuje bardzo za informacje :)

--
Pozdrowienia,
Jagodka mailto:j...@g...pl

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.soc.rodzina

4. Data: 2005-05-02 06:54:25

Od: Mariusz 'BB' Trojanowski <m...@a...in.sig> szukaj wiadomości tego autora

On 5/2/2005 8:44 AM, Jagodka wrote:

> Dziekuje bardzo za informacje :)

Nie ma sprawy. Ale w kwestii formalnej: to nie było [OT], topik się
zgadzał jak najbardziej, tylko pełnowymiarowe [NTG].

Aha, i piętno dla mnie za używanie amerykańskich znaków do oddzielania
części dziesiętnej. Powinno być oczywiście 5,50.

--
Pozdrawiam @ Mariusz Trojanowski @@@ slotyzmok @ narod!ru (s <-> z)
"Kiedy byłem jeszcze nie Polakiem wyznania mojżeszowego, a zwyczajnym

5. Data: 2005-05-02 07:18:57

Od: j...@g...pl (Jagodka) szukaj wiadomości tego autora

MBT> Nie ma sprawy. Ale w kwestii formalnej: to nie było [OT], topik się
MBT> zgadzał jak najbardziej, tylko pełnowymiarowe [NTG].

Myslalam wpisac NTG wpisalam OT :)
Tak to jest jak troszke na glowie spraw :)
Nastepnym razem bede sie juz pilnowac :)

--
Pozdrowienia,
Jagodka mailto:j...@g...pl

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.soc.rodzina

6. Data: 2005-05-02 08:12:58

Od: "Gabriel.G" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jagodka napisał(a):
> [...]
>
> jedni mowia 6 zl inni 13...
>
> Prosze o odpowiedz przerapszam, ze nie na temat.

13 zl ma byc od nowego roku czyli po 6,5

7. Data: 2005-05-04 23:10:10

Od: "mpx" <m...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Maja racje - od 6 mln/km do 13 mln/km. W zaleznosci od tego czy jedzie przez
pole (taniej) czy przez tereny zabudowane (drozej).

maz duzo pracuje
młode mamy-witamy w piekiełku:)
Zycie...
Re: DETEKTYW
[link] Podział prac domowych w małżeństwie