Strona główna Grupy pl.sci.medycyna OT - Czy odpisywac??? ( do Wszystkich, szczegolnie do lekarzy) Re: OT - Czy odpisywac??? ( do Wszystkich, szczegolnie do lekarzy)

Re: OT - Czy odpisywac??? ( do Wszystkich, szczegolnie do lekarzy)

From: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: OT - Czy odpisywac??? ( do Wszystkich, szczegolnie do lekarzy)
Date: Wed, 6 Jul 2005 20:01:25 +0200

Użytkownik "casus" <c...@g...pl> napisał w wiadomości
news:dah2lk$6cc$1@inews.gazeta.pl...

>Odpisywac? Strofowac?
> Ignorowac??

Odpisywać:-)) Piszę tak, bo sama skorzystalam z Twojej uprzejmości i na priv
zmolestowalam Cię w waznej dla mnie kwestii, gdy nagle zostałam HaNkĄ W
oKuLaRaCh:-) Fakt, podpisalam sie nickiem, ale wynika to raczej z faktu, ze
przyrósl on do mnie jak imię i nazwisko - wszyscy znajomi tak do mnie mówią,
nawet mąż mówi mi HaNkA, a prawdziwego imienia używam tylko w sytuacjach
oficjalnych:-) Za Twoją porady na priv dziękuje jeszcze raz oficjalnie,
dzięki nim udalo mi sie łatwiej zrozumieć co złego dzieje sie z moimi
oczkami. Reasumując - odpisywać:-) Ja mam podobny problem, ale z
czytelnikami z grupy alt.pl.nauka.angielskiego, którzy często uderzaja na
priv z prośbami sprawdzenia zadania czy wytłumaczenia czegos. Jesli tylko
nie mam wrażenia, ze ktoś chce, zebym za niego odrobila zadanie do szkoły
zawsze slużę pomocą:-)

HaNkuLaRNiCa:-))