bez jakiego kosmetyku nie wyobrazasz sobie zycia?

1. Data: 2002-11-14 16:18:03

Temat: bez jakiego kosmetyku nie wyobrazasz sobie zycia?
Od: "rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

umowmy sie, ze nie wliczamy tych, bezx ktorych po prostu nie wyjdzemy z
domu, czyli mydlo, dezodorant, pasta do zebow i szampon.

moim nr 1 jest tonik - wzielabym go nawet na bezludna wyspe:)

1. Data: 2002-11-14 16:36:28

Od: Malgorzata Lesner <b...@r...mif.pg.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

rena <r...@p...pl> wrote:
> umowmy sie, ze nie wliczamy tych, bezx ktorych po prostu nie wyjdzemy z
> domu, czyli mydlo, dezodorant, pasta do zebow i szampon.
>
> moim nr 1 jest tonik - wzielabym go nawet na bezludna wyspe:)

Zel do mycia twarzy

megi

1. Data: 2002-11-14 16:57:23

Od: "Natchniuza" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rena" <r...@p...pl> napisał w wiadomości

Fluid
Krem do twarzy
Pomadka

Staralam sie BARDZO ograniczac ;) Moglabym tak wymieniac w nieskonczonosc :P

Serdecznosci

--
Natchniuza
n...@p...onet.pl

1. Data: 2002-11-14 17:04:36

Od: "Vicky S." <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> umowmy sie, ze nie wliczamy tych, bezx ktorych po prostu nie wyjdzemy z
> domu, czyli mydlo, dezodorant, pasta do zebow i szampon.

Balsam do ciała.

Pozdrawiam, Vicky S
(~11.06.2003)
www.republika.pl/vickys81

1. Data: 2002-11-14 17:04:41

Od: "Malgorzata" <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> umowmy sie, ze nie wliczamy tych, bezx ktorych po prostu nie wyjdzemy z
> domu, czyli mydlo, dezodorant, pasta do zebow i szampon.

Moim nr 1 jest blyszczyk lub pomadka ochronna, to juz jest jak nalog! ;-)

1. Data: 2002-11-14 17:34:32

Od: "izusek" <I...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

tusz do rzes, heh

Iza

1. Data: 2002-11-14 17:37:31

Od: "rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Balsam do ciała.

jeju - ja polubic nakladanie balsamu do ciala? ja nienawidze, wiec z reguly
nalewam oliwki do wanny i jestem tak nasmarowana:) a ty? lubisz samo
smarowanie, czy efekt posmarowania?

1. Data: 2002-11-14 17:38:20

Od: "rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Fluid

uzywasz go w weekendy, wakacje, lato?

ja tez lubie fluid, bo mama kiepska cere, ale w powyzsze okazje nie uzywam.

1. Data: 2002-11-14 17:49:13

Od: "Adrianna" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"rena" <r...@p...pl> wrote in message news:ar0ibi$bms$1@foka.acn.pl...
> umowmy sie, ze nie wliczamy tych, bezx ktorych po prostu nie wyjdzemy z
> domu, czyli mydlo, dezodorant, pasta do zebow i szampon.

1.Dwa kremy: Bambino i Aqua Beauty (jedyne ktore mnie
nie uczulaja);

--
Adrianna

1. Data: 2002-11-14 18:05:43

Od: "Natchniuza" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> uzywasz go w weekendy,

Czemu mialabym go nie uzywac w weekendy?
Uzywam zwlaszcza w weekendy ;)

> wakacje, lato?

Tez. Wiem, ze powinnam dac skorze odpoczac, ale po prostu nienawidze
wychodzic z domu bez chociazby odrobinki fluidu na twarzy, czuje sie naga ;)

--
Natchniuza
n...@p...onet.pl
"A bad woman is a sort of woman a man never gets tired of"

Wypadajace wlosy
nowa
NOWA KOLORÓWKA PIERRE RENE?
nieuczulajacy krem do twarzy