(OT) Dziś w TVN

11. Data: 2005-10-04 20:40:34

Temat: Re: (OT) Dziś w TVN
Od: G...@S...pro.onet.pl (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 4 Oct 2005 17:50:11 +0200 I had a dream that Sławomir Lewandowski
<1...@w...pl> wrote:
>Pominę fakt że zasponsorowali nam super weekend w Krakowie w fajnym hotelu
>na starówce chociaż nie musieli. Ot taki miły gest od chłopaka który się
>nami z ramienia TVN opiekował.

Jezu Mario jedyna. Kraków i starówka :(

--
Grzegorz Janoszka

12. Data: 2005-10-04 20:42:24

Od: G...@S...pro.onet.pl (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 4 Oct 2005 21:54:53 +0200 I had a dream that dżus <p...@o...pl> wrote:
>głupoty gadasz, mam znajomych którzy byli u niej w programie i oprócz zwrotu
>kosztów dojazdu i hotelu nie dostali nic, chwalili za to super atmosferę
>itp. Natomiast strasznym musisz być laikiem jeśli opowiadasz bzdury typu
>"była u nas w akademiku", czy ty (celowo z małej litery) uważasz że ona sama
>chodzi po ulicach i szuka tych ludzi do programu??. tym zajmują się
>wyspecjalizowane agencje. Jeśli chcesz załatwię ci udział w programie o
>gadających zwierzakach.

To były czasy, jak TV Wisła była przejmowana przez TVN. Drzyzga zaczynała
karierę. I _widziałem_ i _słyszałem_, jak była i to mówiła, więc wiesz,
swoje wiem. A jak chcesz święcie wierzyć w to, co w TV mówią, to masz do
tego oczywiście prawo ;)

--
Grzegorz Janoszka

13. Data: 2005-10-04 20:49:44

Od: "dżus" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Janoszka"
<G...@S...pro.onet.pl> napisał w wiadomości
.pl...

> [...]
> karierę. I _widziałem_ i _słyszałem_, jak była i to mówiła, więc wiesz,
> swoje wiem. A jak chcesz święcie wierzyć w to, co w TV mówią, to masz do

tak się składa że mam troszkę do czynienia z ludźmi z TV i nie porównuj
jakiś zamierzchłych czasów z tym co jest teraz

14. Data: 2005-10-04 20:50:11

Od: BasiaBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Grzegorz Janoszka napisał:

> Jezu Mario jedyna. Kraków i starówka :(

Rotfl :D
Kraków i starówka, faktycznie.
--
pa, BBjk

15. Data: 2005-10-04 21:59:22

Od: G...@S...pro.onet.pl (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 4 Oct 2005 22:49:44 +0200 I had a dream that dżus <p...@o...pl> wrote:
>tak się składa że mam troszkę do czynienia z ludźmi z TV i nie porównuj
>jakiś zamierzchłych czasów z tym co jest teraz

Aha, rozumiem, że Ewa D. zrozumiała swoje błędy i stała się innym lepszym
człowiekiem? I że TVN wcale nie goni za sensacją i publikuje tylko
sprawdzone i rzetelne informacje?

--
Grzegorz Janoszka

16. Data: 2005-10-04 22:09:16

Od: "dżus" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Janoszka"
<G...@S...pro.onet.pl> napisał w wiadomości
.pl...

> Aha, rozumiem, że Ewa D. zrozumiała swoje błędy i stała się innym lepszym
> człowiekiem? I że TVN wcale nie goni za sensacją i publikuje tylko
> [...]
nic nie rozumiesz, wypowiedź twoja była skierowana przeciwko komuś natomiast
nie przemyślałeś tego co piszesz, czasem warto pomyśleć, to nie boli

17. Data: 2005-10-05 08:50:30

Od: "Margola" <m...@s...precz.kafeteria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Janoszka"
<G...@S...pro.onet.pl> napisał w wiadomości
.pl...

> Jak mieszkałem w akademiku, a Ewa Drzyzga zaczynała swój program, to
> przyszła do naszego akademika i pytała "kto powie za 50zł, że jest
> gejem?",
> "kto powie za 60zł, że dziewczyna go zdradziła z pieskiem" itp itp.

Trochę pitolisz, kochanieńki. Program zaczął się lata temu bez Drzyzgi i od
zawsze pracuje tam sztab ludzi, szukających osób do wystąpienia. Kwestia
stawki negocjowana jest też w nieco inny sposób. Wiem, bo współpracowałam,
więc jakoś nieszczególnie poważam Twoją opowieść.

Margola

18. Data: 2005-10-05 08:52:19

Od: "Margola" <m...@s...precz.kafeteria.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
.pl...
> To były czasy, jak TV Wisła była przejmowana przez TVN. Drzyzga zaczynała

Ups, to musiałeś ją z kimś pomylić, bo jak TVN przejmowała TV Wisła, to
Drzyzga była już dawno gwiazdą w RMF FM.

Margola

19. Data: 2005-10-05 09:02:55

Od: G...@S...pro.onet.pl (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

Karierę telewizyjną.

--
Grzegorz Janoszka

20. Data: 2005-10-05 09:09:18

Od: G...@S...pro.onet.pl (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 5 Oct 2005 10:50:30 +0200 I had a dream that Margola
<m...@s...precz.kafeteria.pl> wrote:
> [...]
>stawki negocjowana jest też w nieco inny sposób. Wiem, bo współpracowałam,
>więc jakoś nieszczególnie poważam Twoją opowieść.

Hehhe, tak się składa, że obejrzałem dwa tego typu programy, bo akurat były
związane z moją profesją. Oba miały żenująco niski poziom i były tylko
szukaniem taniej sensacji. Omawiane tam wydarzenia nigdy nie miały miejsca
i były zmyślonymi historyjkami.

A opisywane przeze mnie szukanie ludzi miało miejsce najprawdopodobniej
na jesieni 99. Rozbawiło nas to i przez długi czas było tematem kawałów,
żartów i historii "jak bardzo się poniżę dla pieniędzy".

A jak Fakt czy SE napisał, że Zbigniew B. zgwałcił Burka, to jest to prawda
czy nie? :)

--
Grzegorz Janoszka

Scypek