Scypek

1. Data: 2005-10-04 10:29:26

Temat: Scypek
Od: "Atunia " <a...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nacięłam się ostatnio jak młoda. Kupiłam oscypka, nie dojrzałam, że on się
"scypek" zwie. Co gorsza, jak w sklepie o oscypka zapytałam, to mi znów
próbowali to draństwo sprzedać. Paskudztwo jak dla mnie straszne, bo to
normalny żółty uwędzony ser. Może naturalny bardzo, bo po dwóch dniach w
lodówce, po odpieczętowaniu i zawinięciu w folię żywnościową, spleśniał. Ale
ja chyba wolę oscypki, przerzucam się na zakupy na allegro, a niniejszym
ostrzegam przed Scypkiem w wykonaniu Mlekowity.

Atunia

2. Data: 2005-10-04 10:33:51

Temat: Re: Scypek
Od: "Basia" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ale
> ja chyba wolę oscypki, przerzucam się na zakupy na allegro, a niniejszym
> ostrzegam przed Scypkiem w wykonaniu Mlekowity.

Kupowałaś już oscypki na allegro? Sporo tam tego sprzedają, ale ja jakoś
nie mogę się zdobyć na odwagę...

pozdrawiam
Basia

3. Data: 2005-10-04 10:42:21

Od: "Atunia " <a...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia <b...@o...pl> napisał(a):

> Kupowałaś już oscypki na allegro? Sporo tam tego sprzedają, ale ja jakoś
> nie mogę się zdobyć na odwagę...

Właśnie zżeram. Kupiłam drugi raz, zdaje się, że tym razem u innego
sprzedawcy. Ale nie nacięłam ani razu. Teraz dostałam do dwóch oscypków
średnich trzy malutkie, pachną wędzonką rewelacyjnie, skrzypią, nie składają
się z samej solanki - dla mnie bomba. zapłaciłam 20 złotych za całość (6 zł.
wysyłka) i to zeżrę, za scypka mniejszego od oscypka średniego zapłaciłam coś
powyżej 5 złotych i go wyrzuciłam.
Owszem, zastanawiałam się, czy krasnoludki do mleka złośliwie nie sikają ;)
albo kto tego oscypka macał, ale doszłam do wniosku, że naprawdę to w sklepie
też nic o tym nie wiem...

Atunia

4. Data: 2005-10-04 10:51:24

Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Atunia " <a...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
składają
> się z samej solanki - dla mnie bomba. zapłaciłam 20 złotych za całość (6

Szkoda, że owczych nie ma :(
Pozdrawiam, Agata

5. Data: 2005-10-04 11:00:46

Od: "Basia" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
składają
> się z samej solanki - dla mnie bomba. zapłaciłam 20 złotych za całość (6

to już chyba widzę na allegro od kogo kupiłaś (oferta z bonusami do zakupu?)

> [...]
;)
> albo kto tego oscypka macał, ale doszłam do wniosku, że naprawdę to w

jak kupuje się w górach od jakiejs góralki czy górala to tez nic nie
wiadomo, więc może lepiej się nie zastanawiać...

pozdrawiam serdecznie
Basia

6. Data: 2005-10-04 11:02:23

Od: "Atunia " <a...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gusiek <a...@W...onet.pl> napisał(a):

> Szkoda, że owczych nie ma :(
> Pozdrawiam, Agata

Może ja na smaku jestem uszkodzona, ale w sklepach chyba też nie było dotąd.
To co kupiłam na allegro smakuje tak samo jak te oscypki ze sklepu, tylko
jakieś takie świeższe jest, w sklepie nie zawsze się udawało takie fajne kupić.
Tak więc za owczymi bardzo nie tęsknię, z innomlecznych rzeczy to widziałam
tam ser kozi wędzony. A może można się dogadać z dostawcami i zamowić owczy?

Pozdrawiam
Atunia

7. Data: 2005-10-04 11:03:46

Od: "Atunia " <a...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia <b...@o...pl> napisał(a):

> to już chyba widzę na allegro od kogo kupiłaś (oferta z bonusami do zakupu?)

Uhm, tym razem tak. Kiedyś kupiłam jeszcze jednego dużego oscypka u kogoś
innego i też był fajny, podsechł w lodówce i nadal był pyszny.

> jak kupuje się w górach od jakiejs góralki czy górala to tez nic nie
> wiadomo, więc może lepiej się nie zastanawiać...

No właśnie :) Tylko wcinać :)
Pozdrawiam
Atunia

8. Data: 2005-10-04 11:14:25

Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jakieś takie świeższe jest, w sklepie nie zawsze się udawało takie fajne

A to ja zboczona jestem, bom nigdy w sklepie nie kupowała, zawsze żebrzę,
jak ktoś jedzie na południe, żeby mi przywiózł - i tu następuje długi
upierdliwy wykład, jak odróżnić krowi od owczego, ale i tak w 50% przypadków
dostaje krowi :))) - ale krowie też lubię... owszem, nie powiem ;) Tylko,
ten owczy tak zaśmiarduje kożuchem ... mmmm... zwłaszcza przy podgrzewaniu
:)

> A może można się dogadać z dostawcami i zamowić owczy?
Aaa, to niegłupie :)))
Pozdrawiam, zaśliniona do pasa, Agata

9. Data: 2005-10-04 11:36:08

Od: Theli <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Atunia napisał(a):
> Paskudztwo jak dla mnie straszne, bo to
> normalny żółty uwędzony ser.

Normalny zolty uwedzony ser potrafi byc bardzo dobry ;) nawet jak
oscypka nie przypomina.

th

10. Data: 2005-10-04 11:47:47

Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Gusiek" <a...@W...onet.pl> writes:

> jak ktoś jedzie na południe, żeby mi przywiózł - i tu następuje
> długi upierdliwy wykład, jak odróżnić krowi od owczego,

Jak?

MJ

Co do zupy rybnej?
prosze o pomoc-Plama na spodniach!!