ryby

1. Data: 2005-10-04 06:46:02

Temat: ryby
Od: "Kondziorek" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
jak szacowne gremium robi taka prozaiczna potrawe jak . smazone rybki ??
mnie albo sie "ugotuja" w oleju albo .. przypala :)
acha i jakie gatunki rybek ..
ja osobiscie preferuje .. tlusciutkiego karpika .. (no nie do przesady .
Taki pomiedzy 1,5 a 2,5 kg) .. karasie , lubie tez fladerki ...
wegorze , halibut ..
a co Gremium "kucharskie" proponuje ?
Pozdrowka

2. Data: 2005-10-04 09:26:54

Temat: Re: ryby
Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kondziorek napisał(a):
> [...]
> ja osobiscie preferuje .. tlusciutkiego karpika .. (no nie do przesady .
> Taki pomiedzy 1,5 a 2,5 kg) .. karasie , lubie tez fladerki ...

Pomylieś grupy, pl.rec.kuchnia-zdziecinniali jeszcze nie istnieje, ale
nie bedziesz tam sam, spróbuj założyć.
pozdr. Jerzy
PS
Jak smażyć r_y_b_y znajdziesz w archiwum.

3. Data: 2005-10-04 11:47:31

Od: "Kondziorek" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JerzyN" <0...@m...pl> napisał w wiadomości
Kondziorek napisał(a):
> [...]

pozdr. Jerzy
PS
Jak smażyć r_y_b_y znajdziesz w archiwum.

A co to ma do zdziecininienia Psze "P_A_N_A "
?????????
Zadalem pytanie a otrzymalem .. . widac co
i swiadczy to o Panu "P_A_N_I_E" Jerzy

4. Data: 2005-10-04 13:56:15

Od: GreGo <N...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kondziorek napisał:

> [...]
>
> A co to ma do zdziecininienia Psze "P_A_N_A "
> ?????????
> Zadalem pytanie a otrzymalem .. . widac co

Witam,
Pan Jerzy miał na myśli to, że do osób dorosłych powinno się pisać
normalnie, bez zdrobnień. Co ciekawe to do dzieci takoż samo. Niestety
coraz częściej spotyka się człowiek ze zdrobnienia: konduktor - "bilecik
do kontroli", policjant - "no to będzie mandacik" itp.
Tu mamy i tłuściutkiego karpika i fląderki i inne rybki.
Na koniec dodam, że grzeczność wymaga podpisania się pod postem, choćby
imieniem.
Pozdrawiam,
Grzegorz

5. Data: 2005-10-04 17:25:03

Od: "Kondziorek" <k...@o...bmj.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam,
> Pan Jerzy miał na myśli to, że do osób dorosłych powinno się pisać
> normalnie, bez zdrobnień.
Ok .. zwracam honor .. o tym nie pomyslalem a to z tej prostej przyczyny ze
bardzo czestu uzywam wlasmnie zdrobnien
zreszta nie tylko ja .. Jest to bardzo czesto spotykana praktyka
Jak dla mnie .. nawet (czasem) mila i calkiem w porzadku
> [...]
> do kontroli", policjant - "no to będzie mandacik" itp.
> Tu mamy i tłuściutkiego karpika i fląderki i inne rybki.
Zgoda ... fakt ze jest to powiedzmy .. naduzywane ...
> Na koniec dodam, że grzeczność wymaga podpisania się pod postem, choćby
> imieniem.
> Pozdrawiam,
> Grzegorz
O .. tu .. przyznam racje .. chyle czola ..
Pozdrawiam
Kondziorek
p.s. wiem ze to nie imie ale . tak sie wszedzie podp[isuje (na necie) i tak
mnie znaja i rozpoznaja ..
a tak juz calkiem z innej beczki .. czesto gesto jednak ludzie sie pod
postami nie podpisuja . Czemu ?/ a to z tej prostej przyczyny ze "ich
identyfikator" zamieszczony jest w samym poscie w postaci "podpisu" osoby
pisacej post .. i jej adresu @

6. Data: 2005-10-05 12:04:19

Od: "Kondziorek" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JerzyN" <0...@m...pl> napisał w wiadomości

(cut) ...
PS
> Jak smażyć r_y_b_y znajdziesz w archiwum.

Przewertowalem archiwum i .................
1. temat ryba na grillu ?
2. temat ryby w smażalni
3. temat smazenie ryby (ale nie ma tam odpowiedzi na moje pytania)
4. temat ryby (moj)

wiefc .. powtorze .. choc watpie zebym otrzymal odpowiedz

Witam
jak szacowne gremium robi taka prozaiczna potrawe jak . smazone ryby ??
mnie albo sie "ugotuja" w oleju albo .. przypala :)
acha i jakie gatunki ryb ..
ja osobiscie preferuje .. tlustego karpia .. (no nie do przesady .
Taki pomiedzy 1,5 a 2,5 kg) .. karasie , lubie tez fladry ...
wegorze , halibut ..
a co Gremium "kucharskie" proponuje ?
Pozdrowka
Kondziorek
p.s. .. mimo wszystko .. jakos lepiej brzmi mi ... tlusciutki karpik .. itd
hehehe
no ale skoro szacowne gremium ma cos przeciwko ...........

7. Data: 2005-10-05 12:24:21

Od: "flower" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kondziorek" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Pozdrowka
> Kondziorek
> p.s. .. mimo wszystko .. jakos lepiej brzmi mi ... tlusciutki karpik ..

No, już prawie dobrze, jeszcze tylko "Kondzior" zamiast "Kondziorek" :-)

--
"Żałuj za dowcipy, synu!"
Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

8. Data: 2005-10-05 12:28:20

Od: "Kondziorek" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No, już prawie dobrze, jeszcze tylko "Kondzior" zamiast "Kondziorek" :-)
>
> --
> "Żałuj za dowcipy, synu!"
> Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

NIE !!! i jeszcze raz nie