(OT) Dziś w TVN

21. Data: 2005-10-05 09:17:35

Temat: Re: (OT) Dziś w TVN
Od: "Catalyst" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dżus" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
news:dhuuke$s3o$1@nemesis.news.tpi.pl...
Grzegorz Janoszka
> nic nie rozumiesz, wypowiedź twoja była skierowana przeciwko komuś natomiast
> nie przemyślałeś tego co piszesz, czasem warto pomyśleć, to nie boli

Głupoty gadasz - skoro gość mówi że _widział_ i _słyszał_ a nie że kumpel jego
brata wdizał i słyszał to byc może że mówi prawdę - tego czego jestem pewny to
tego że TV a zwłaszcza TVN to kłamcy i mieszacze, w wielu przypadkach robiący z
uczicwych ludzi bandziorów (może ktoś widział odcinek uwagi o komiksach
mangowych? nie cierpie mangi ale temat znam dosyć dobrze.. to co mówili w tym
porgramie spowowdowało, że szmiry pokroju uwagi traktuje wyłącznie jak serial
komediowy.. zresztą kto zna temat może sobie looknąć:
http://dbnao.net/?d=tek&p=copo). TV (zwłaszcza komercyjna) jest po to , by
zarabiać kasę na sensacjach i takich duperelach co przyciągają tłuszczę przed
ekrany.
Zresztą... OT :)

CAT

22. Data: 2005-10-05 11:23:01

Od: "Sławomir Lewandowski" <1...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Rotfl :D
> Kraków i starówka, faktycznie.
> --

Eeee chyba zaspany jestem czy co bo nie bardzo kumam powód waszej radości
;-))))
pozdrowionka znad zatoki
Sławek

23. Data: 2005-10-05 12:17:51

Od: "Margola" <m...@s...precz.kafeteria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Janoszka"
<G...@S...pro.onet.pl> napisał w wiadomości
.pl...
> Hehhe, tak się składa, że obejrzałem dwa tego typu programy, bo akurat
> były
> związane z moją profesją. Oba miały żenująco niski poziom i były tylko
> szukaniem taniej sensacji. Omawiane tam wydarzenia nigdy nie miały miejsca
> i były zmyślonymi historyjkami.
>
> A opisywane przeze mnie szukanie ludzi miało miejsce najprawdopodobniej
> na jesieni 99. Rozbawiło nas to i przez długi czas było tematem kawałów,
> żartów i historii "jak bardzo się poniżę dla pieniędzy".

O poziomie programów się nie wypowiadałam. Ani słowa. Natomiast w 1999 Ewa
Drzyzga Z CAŁĄ PEWNOŚCIĄ nie prowadziła Rozmów w toku.

Margola

24. Data: 2005-10-05 12:29:10

Od: "Sławomir Lewandowski" <1...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

25. Data: 2005-10-05 13:19:52

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sławomir Lewandowski napisał(a):

> Eeee chyba zaspany jestem czy co bo nie bardzo kumam powód waszej radości
> ;-))))
> pozdrowionka znad zatoki

W Krakowie nie mówi się starówka tylko stare miasto czy na podwórko =>
pole, itp. regionalizmy.
:-)
pozdr. Jerzy

26. Data: 2005-10-05 13:24:39

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Margola napisał(a):
> O poziomie programów się nie wypowiadałam. Ani słowa. Natomiast w 1999 Ewa
> Drzyzga Z CAŁĄ PEWNOŚCIĄ nie prowadziła Rozmów w toku.

Prawdę mówisz:
Od sierpnia 2000 roku na antenie telewizji TVN prowadzi program
ROZMOWY W TOKU.
http://www.apsik.pl/pages/akcje/spotkal.php
pozdr. Jerzy

27. Data: 2005-10-05 13:37:29

Od: "Margola" <m...@s...precz.kafeteria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JerzyN" <0...@m...pl> napisał w wiadomości

>W Krakowie nie mówi się starówka tylko stare miasto czy na podwórko =>
>pole, itp. regionalizmy.
>:-)

No właśnie. I proszę się tego trzymać. My w Krakowie przywiązani jesteśmy do
tradycji ;)

Margola

28. Data: 2005-10-05 14:20:47

Od: oshin dorota bugla <oshin_nospam@nospam_engram.psych.uw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pieknego dnia 2005-10-05 15:19 JerzyN z nienacka napisal/a:
> W Krakowie nie mówi się (...) podwórko =>
> pole

Hę? Że co proszę? Zapewniam Cię, że jak wychodzę na podwórko to mówię,
że idę na podwórko. Ale jak wychodzę "na zewnątrz", to mówię oczywiście,
że idę na pole, bo tam idę przecież :) a nie na dwór, bo we dworze, to
moja babcia mieszkała przed wojną!

--
oshin, ciągle krakowianka mimo iż w warszawie

29. Data: 2005-10-05 14:24:20

Od: "Sławomir Lewandowski" <1...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Krakowie nie mówi się starówka tylko stare miasto czy na podwórko =>
pole, itp. regionalizmy.
:-)
pozdr. Jerzy

Aaaaa, to tutaj leży piesek pogrzebany :-) W Gdańsku też mamy Stare Miasto
ale mówimy na nie starówka i jest OK. No ale skoro krakusy są takie drażliwe
to nie ma sprawy :-))))
A tak w ogóle to fajnie mieszkać w mieście gdzie jest takie prawdziwe Stare
Miasto. Poza Gdańskiem to jedynie Kraków i Toruń mi jakoś tak podchodzą.
reszta się do życia nie nadaje ;-)
pozdrowionka znad zatoki
Sławek

30. Data: 2005-10-05 14:30:43

Od: oshin dorota bugla <oshin_nospam@nospam_engram.psych.uw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pieknego dnia 2005-10-05 16:24 Sławomir Lewandowski z nienacka
napisal/a:
> Poza Gdańskiem to jedynie Kraków i Toruń mi jakoś tak podchodzą.
> reszta się do życia nie nadaje ;-)

No co Ty, a Wrocław?????? A poznańskie Jeżyce???????
Nie było Cię tam, niech zgadnę?

--
oshin, żyjąca na Ursynowie i chwaląca to sobie, a tso! ;)

Scypek
Co do zupy rybnej?
prosze o pomoc-Plama na spodniach!!
Plama z wosku