(OT) Dziś w TVN

31. Data: 2005-10-05 14:33:41

Temat: Re: (OT) Dziś w TVN
Od: "Sławomir Lewandowski" <1...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "oshin dorota bugla" <oshin_nospam@nospam_engram.psych.uw.edu.pl>
napisał w wiadomości news:di0o2s$b34$2@h1.uw.edu.pl...
Pewnego pieknego dnia 2005-10-05 16:24 Sławomir Lewandowski z nienacka
napisal/a:
> Poza Gdańskiem to jedynie Kraków i Toruń mi jakoś tak podchodzą.
> reszta się do życia nie nadaje ;-)

No co Ty, a Wrocław?????? A poznańskie Jeżyce???????
Nie było Cię tam, niech zgadnę?

Było było. Fajnie ale nie aż tak ;-) Tak wymieniając to kilka miejsc jeszcze
by się znalazło. Ale to niestety nie to "coś".
SL

32. Data: 2005-10-05 16:17:15

Od: "Marek W." <U...@U...o.cUz.t.aU.UnosUpamU.UonUetU.UplU> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sławomir Lewandowski" <1...@w...pl> napisał w wiadomości

> W Krakowie nie mówi się starówka tylko stare miasto czy na podwórko =>
> pole, itp. regionalizmy.
> :-)
> pozdr. Jerzy
>
> Aaaaa, to tutaj leży piesek pogrzebany :-) W Gdańsku też mamy Stare Miasto
> ale mówimy na nie starówka i jest OK. No ale skoro krakusy są takie
drażliwe
> to nie ma sprawy :-))))
> A tak w ogóle to fajnie mieszkać w mieście gdzie jest takie prawdziwe
Stare
> Miasto. Poza Gdańskiem to jedynie Kraków i Toruń mi jakoś tak podchodzą.
> reszta się do życia nie nadaje ;-)
> pozdrowionka znad zatoki
> Sławek

Tiaaa co to za starówka co ją zbudowali po 45 roku??

Kraków i Toruń zgoda..ale reszta...gdzie tam starówka ...

Pozdrawiam z Lublina który na AUTENTYCZNĄ starówke :)))

Marek

33. Data: 2005-10-05 16:33:12

Od: G...@S...pro.onet.pl (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 5 Oct 2005 14:17:51 +0200 I had a dream that Margola
<m...@s...precz.kafeteria.pl> wrote:
>O poziomie programów się nie wypowiadałam. Ani słowa. Natomiast w 1999 Ewa
>Drzyzga Z CAŁĄ PEWNOŚCIĄ nie prowadziła Rozmów w toku.

To jak się nazywał wtedy jej program? Bo AFAIR to odeszła z RMF wcześniej.

--
Grzegorz Janoszka

34. Data: 2005-10-05 16:38:17

Od: G...@S...pro.onet.pl (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 5 Oct 2005 16:24:20 +0200 I had a dream that Sławomir Lewandowski
<1...@w...pl> wrote:
>Aaaaa, to tutaj leży piesek pogrzebany :-) W Gdańsku też mamy Stare Miasto
>ale mówimy na nie starówka i jest OK. No ale skoro krakusy są takie drażliwe
>to nie ma sprawy :-))))

To nie o to chodzi. Wiesz, Kraków ma czasem wręcz uczulenie na porównywanie
z Warszawą, choć tak naprawdę nie ma czego porównywać. Warszawska Starówka
wkrótce będzie obchodzić 60 lat, więc tą miarą cały Kraków jest jedną wielką
"starówką". U nas się mówi Stare Miasto na kompleks, który ma ulice wytyczone
750 lat temu, a niektóre budynki sięgają XIV wieku, a w fundamentach jeszcze
dawniej.
Agata Młynarska jak prowadziła jakiś koncert, chyba Wianki, to powiedziała,
że po koncercie idzie "na starówkę", chyba taki sam numer wywinęła Kayah :)

--
Grzegorz Janoszka

35. Data: 2005-10-05 16:43:30

Od: "Margola" <m...@s...precz.kafeteria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek W."
<U...@U...o.cUz.t.aU.UnosUpamU.UonUetU
.UplU> napisał w
wiadomości news:di0uoh$5mj$1@news.lublin.pl...

> Tiaaa co to za starówka co ją zbudowali po 45 roku??

No i odbudowali. No i co? zachowany układ architektoniczny, kolorystyka...
jako jedyny taki ODBUDOWANY zabytkowy kompleks architektoniczny wpisana na
listę światowego dziedzictw UNESCO. Nie jest winą Warszawy, że w czasie
wojny zrównali ją z ziemią. Ba, biorąc pod uwagę powód (Powstanie
Warszawskie) i wielki zryw Warszawiaków do odtworzenia Starówki, ma parę
powodów do chluby.

> Kraków i Toruń zgoda..ale reszta...gdzie tam starówka ...
>
> Pozdrawiam z Lublina który na AUTENTYCZNĄ starówke :)))

Warszawska też jest autentyczna. Jakkolwiek Lublin piękny, nie ma powodu, by
się wywyższać, zwłaszcza, że lubelska starówka na splendorze zyskała całkiem
niedawno, jeszcze 10 lat temu wyglądała dość żałośnie...

Margola (Co Lublin Lubi)

36. Data: 2005-10-05 17:07:34

Od: "ruua" <t...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

37. Data: 2005-10-05 17:36:50

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Janoszka napisał(a):
> To jak się nazywał wtedy jej program? Bo AFAIR to odeszła z RMF
wcześniej.

Jak małe dzieci:
http://rozmowywtoku.onet.pl/ewa.html
pozdr. Jerzy

38. Data: 2005-10-05 17:48:43

Od: Maciej Jastrzebski <p...@a...man.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Margola <m...@s...precz.kafeteria.pl> wrote:

> O poziomie programów się nie wypowiadałam. Ani słowa. Natomiast w 1999 Ewa
> Drzyzga Z CAŁĄ PEWNOŚCIĄ nie prowadziła Rozmów w toku.

Nie zapominaj, że dyskutujesz z gościem, dla którego aluminium to stop.
Czasem może mu się coś pomieszać. :)

Pedro.

--
#!perl -- Maciej "Pedro" Jastrzębski <M...@m...lublin.pl>
open(h,${$|})?$_=<h>.<h>:fwd<vgy;split??;$=-=$=;whil

39. Data: 2005-10-05 20:04:59

Od: G...@S...pro.onet.pl (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 05 Oct 2005 19:36:50 +0200 I had a dream that JerzyN
<0...@m...pl> wrote:
>wcześniej.
>Jak małe dzieci:
>http://rozmowywtoku.onet.pl/ewa.html

To w takim razie jesień 2000. Choć byłem prawie pewien, że był to 99.

--
Grzegorz Janoszka

40. Data: 2005-10-06 08:20:32

Od: "Sławomir Lewandowski" <1...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
powiedziała,
> że po koncercie idzie "na starówkę", chyba taki sam numer wywinęła Kayah

No to chyba ponad tysiącletni Gdańsk wypada troszku lepiej przy (bez obrazy
dla lokalesów) takim Lublinie czy Warszawie? To że słowo starówka kojarzy
się z Warszawą ( a wielu pewnie z warszawką) to pierwsze słyszę. Ale pewnie
tak jest. Gdańskie Stare Miasto może byś nazywane starówką czy jakolwiek
inaczej i nie zmieni to faktu że jest to jedne z najpiękniejszych miejsc
jakie znam i żadna nazwa czy skojarzenie nic mu nie ujmie. Tak jak pisałem
rozważając kiedyś z przyjaciółmi (tak czysto hipotetycznie) miejsce do
jakiego ewentualnie moglibyśmy się wraz z rodzinami przenieść na stałe to w
grę wchodził w zasadzie tylko Kraków i ewentualnie Toruń. Po prostu klimat
tych miejsc jest tak do siebie podobny że każdy z nas czułby się tam jak u
siebie w domu od dziada pradziada.
Polska ma wiele pięknych miejsc jak chośby Kazimierz czy nawet Lublin ale
tych prawdziwych perełek poza trzema wcześniej wymienionymi nie ma. I nie ma
się o co obrażać (to do lokalnych patryiotów)
pozdrawiam
Sławek co chwilowo mieszka w Sopot :-)))

Scypek
Co do zupy rybnej?
prosze o pomoc-Plama na spodniach!!
Plama z wosku