(OT) Dziś w TVN

41. Data: 2005-10-06 08:31:34

Temat: Re: (OT) Dziś w TVN
Od: "Marek W." <U...@U...o.cUz.t.aU.UnosUpamU.UonUetU.UplU> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sławomir Lewandowski" <1...@w...pl> napisał w wiadomości
news:di2moi$nmv$1@news2.onet...

> [...]
> jakiego ewentualnie moglibyśmy się wraz z rodzinami przenieść na stałe to
> grę wchodził w zasadzie tylko Kraków i ewentualnie Toruń. Po prostu klimat
> tych miejsc jest tak do siebie podobny że każdy z nas czułby się tam jak u
> siebie w domu od dziada pradziada.
> Polska ma wiele pięknych miejsc jak chośby Kazimierz czy nawet Lublin ale
> tych prawdziwych perełek poza trzema wcześniej wymienionymi nie ma. I nie
ma
> się o co obrażać (to do lokalnych patryiotów)
> pozdrawiam
> Sławek co chwilowo mieszka w Sopot :-)))

Wychodzi na to ze masz jakby konskie okulary na oczach....i nie widziałeś

Zamościa , Sandomierza, i paru innych miłych miast...;))))))))

Marek

42. Data: 2005-10-06 08:49:27

Od: "Sławomir Lewandowski" <1...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wychodzi na to ze masz jakby konskie okulary na oczach....i nie widziałeś
>
> Zamościa , Sandomierza, i paru innych miłych miast...;))))))))

Widziałem. Te i wiele innych. Reszta bez komentarza
SL

43. Data: 2005-10-06 09:17:58

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Widziałem. Te i wiele innych. Reszta bez komentarza

I ja się tu podepnę, nigdzie nie ma czegoś tego, co jest w Gdańsku.
Wychowałam się dreptając po warszawskiej starówce parę razy w tygodniu,
przez pięć lat przyglądałam się lubelskiej (i niestety, uważam że jest
kompletnie bezduszna, zarżnięto to miasto po prostu kiedyś tam), często
zahaczałam o zamojską, oglądałam toruńską i to chyba jedyna, gdzie trochę mi
w sercu zapikało, ze może by, ewentualnie, ale jednak to nie było to .
Ale wystarczyło mi raz stanąć na gdańskim bruku i... juz tu zostałam. I
tylko tu się czuję "u siebie", choć trafiłam tu dość późno i żaden z moich
przodków stąd nie pochodzi. :-)
Choć w sumie to nie wiem, czy to kwestia starówki, tu po prostu dobrze się
żyje, 3miasto jest bardzo przyjazne człowiekowi.

--
Edyta Czyż
... a tych pieprzonych materialistów rozstrzelamy.
... i zabierzemy im ich pieniądze.
/// /// z cyklu: nieopatrzne wyznania idealisty \\\ \\\

44. Data: 2005-10-06 11:19:24

Od: BasiaBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Sławomir Lewandowski napisał:

> No to chyba ponad tysiącletni Gdańsk wypada troszku lepiej przy (bez obrazy
> dla lokalesów) takim Lublinie czy Warszawie?

Kraków i Gdańsk żyją. Stare się splata z nowym, widać ciągłość historii,
co tworzy atmosferę tych miast. Podgrzewaną przez literaturę, czy sztukę
i pielegnowaną przez mieszkaców, w tym własciecieli kanjpek, sklepów,
aptek, artystów i "szarych" ludzi.
Lublin i Zamosć są potencjalnie piękne, ale zrobiły na mnie wrażenie
martwych, szczególnie wieczorami. Te wąziutkie lubelskie uliczki, te
bramy jak dekoracje filmowe stoją ciemne i zaniedbane, a wieczorem
goszczą jedynie grupki lokalnych dresiarczyków i przemykających chyłkiem
nielicznych turystów.
W Zamościu w "Pożegnaniu z Afryką" (by nie było całkiem OT) jest za to
bardzo troskliwa obsługa ;)
--
pa, BasiaBjk

45. Data: 2005-10-06 11:50:29

Od: "Marek W." <U...@U...o.cUz.t.aU.UnosUpamU.UonUetU.UplU> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "BasiaBjk" <b...@q...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> bramy jak dekoracje filmowe stoją ciemne i zaniedbane, a wieczorem
> goszczą jedynie grupki lokalnych dresiarczyków i przemykających chyłkiem

Heeeeh masz racje...:(

Marek

46. Data: 2005-10-06 12:41:03

Od: oshin dorota bugla <oshin_nospam@nospam_engram.psych.uw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pieknego dnia 2005-10-05 16:33 Sławomir Lewandowski z nienacka
napisal/a:
> Było było. Fajnie ale nie aż tak ;-) Tak wymieniając to kilka miejsc jeszcze
> by się znalazło. Ale to niestety nie to "coś".

De gustibus etc. Wrocław IMO ma cosiów skolko ugodno.

--
oshin, która by chętnie na Biskupinie pomieszkała a i na Jeżycach czemu
nie :)

47. Data: 2005-10-06 12:47:05

Od: oshin dorota bugla <oshin_nospam@nospam_engram.psych.uw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pieknego dnia 2005-10-05 18:38 Grzegorz Janoszka z nienacka
napisal/a:
> Warszawska Starówka
> wkrótce będzie obchodzić 60 lat, więc tą miarą cały Kraków jest jedną wielką
> "starówką".

Tiaaaa
Trochę jesteśmy opóźnieni, na wojnie nam się świat zatrzymał, ale co tam
lata 40. rulez ;>>>
Skąd jesteś, bo chyba nie z Kraka?

--
oshin, zdziwiona

48. Data: 2005-10-06 12:55:16

Od: aniared <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sowa napisał(a):

> [...]
> w sercu zapikało, ze może by, ewentualnie, ale jednak to nie było to .

A mi tak zapikało, że tu (w Toruniu) zostałam. Trójmiasto lubię, ale
jednak jak dla mnie zbyt tłoczne...

--
Ania
http://aniared.blog.onet.pl/

49. Data: 2005-10-06 13:27:02

Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-10-06 14:41:03 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *oshin dorota bugla* skreślił te oto słowa:

> oshin, która by chętnie na Biskupinie pomieszkała a i na Jeżycach czemu
> nie :)

Ale masz pełną świadomość, że Jeżyce to jedna z najniebezpieczniejszych
dzielnic. I ładny jest tylko mały wycinek tej dzielnicy... bo reszta jest
dokumentnie ozdobiona przez psy. No i generalnie Poznaniacy nie marzą o
zamieszkaniu w tym rejonie.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

*psy mają właścicieli, koty mają służących*

50. Data: 2005-10-06 14:27:55

Od: mojra <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

oshin dorota bugla wrote:

> Hę? Że co proszę? Zapewniam Cię, że jak wychodzę na podwórko to mówię,
> że idę na podwórko. Ale jak wychodzę "na zewnątrz", to mówię oczywiście,
> że idę na pole, bo tam idę przecież :) a nie na dwór, bo we dworze, to
> moja babcia mieszkała przed wojną!

Aha, bo na polu to moj pradziadek siał i orał.

mojra

Scypek
Co do zupy rybnej?
prosze o pomoc-Plama na spodniach!!