[OT]Faq - proszę o pomoc!

1. Data: 2003-05-06 12:06:25

Temat: [OT]Faq - proszę o pomoc!
Od: "DominikaNM" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Większość tematów już opracowałam, Kaliope zajmuje się zbieraniem
"technicznych" linków:-) a ja mam do Was prośbę dotyczącą kilku spraw:
1. Na grupie była tworzona lista użytecznych linków - bardzo prosiłabym o
podesłanie adresu skąd mogłabym je skopiować (linka do strony też umieszczę)
i ewentualnie jeśli macie jeszcze jakieś linki których nie ma tej liście to
też je wysyłajcie do mnie.
2. Może ktoś spróbuje opracować temat makijażu permanentnego? Chodzi o
krótkie informacje lub linki które mogłabym wkleić do faq.
3. Podobnie ma się sprawa z depilacją - może jest ktoś chętny do napisania
krótkiego tekstu informacyjnego?
4. Odnośnie pytań 'jaką jestem pora roku' wysłałam już prośbę do Joli i
czekam na odpowiedź.
5. Kogoś znającego się na preparatach aptecznych prosiłabym o podesłanie
przykładów produktów wspomagających nasza urodę od wewnątrz - może z jakimś
krótkim opisem?
6. Proszę o przysyłanie sprawdzonych przepisów do ' domowych sposobów na...'

Jak tylko uzupełnię powyższe punkty (chociaż częściowo na początek) dam znać
i zaczniemy się zastanawiać w jakim miejscu Internetu to wszystko umieścić.
Linki, które podaję w faq są wybierane przeze mnie subiektywnie i większości
prowadzą one na stronę wizaz.pl - te, które Wy uznacie za dobre rozwinięcie
niektórych tematów oczywiście także dopiszę (może jak już wstępna wersja
będzie gdzieś wisiała?)
Na pewno szybciej by to faq powstało przy Waszej pomocy (w tych punktach o
których pisałam) bo teraz mam troszkę pracy i mniej czasu przez to. Ale
jeśli nie znajdą się chętni to jakoś sobie poradzę w końcu - najwyżej będę
smęciła na spotkaniach Krakowskich Urodowiczek i zmuszę je do pomocy pod
groźbą jakiejś kosmetycznej kary...:-)))
DominikaNM

1. Data: 2003-05-06 12:14:48

Temat: Re: [OT]Faq - proszę o pomoc!
Od: Jakub Słocki <j...@s...net.nospam> szukaj wiadomości tego autora

In article <b988gg$miu$1@atlantis.news.tpi.pl>, d...@a...pl
says...
> Jak tylko uzupełnię powyższe punkty (chociaż częściowo na początek) dam znać
> i zaczniemy się zastanawiać w jakim miejscu Internetu to wszystko umieścić.

Jak kuz pisalem - mozecie to powiesic pod adresem
*.imhbl.net (gdzie * oznacza dowolne slowo bez polskich liter np. uroda)

Trzeba mi tylko podeslac html

K.

1. Data: 2003-05-06 12:22:45

Od: "DominikaNM" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jakub Słocki" <j...@s...net.nospam> napisał w wiadomości

> Jak kuz pisalem - mozecie to powiesic pod adresem
> *.imhbl.net (gdzie * oznacza dowolne slowo bez polskich liter np. uroda)
>
> Trzeba mi tylko podeslac html

Jak dla mnie jak najbardziej i dzięki:-) Tylko gorzej z tym html... ja to
piszę w wordzie a o html mam bardzo nieopalone pojęcie ...
DominikaNM

1. Data: 2003-05-06 12:35:51

Od: Jakub Słocki <j...@s...net.nospam> szukaj wiadomości tego autora

In article <b989f3$rhf$1@atlantis.news.tpi.pl>, d...@a...pl
says...

> Użytkownik "Jakub Słocki" <j...@s...net.nospam> napisał w wiadomości

> Jak dla mnie jak najbardziej i dzięki:-) Tylko gorzej z tym html... ja to
> piszę w wordzie a o html mam bardzo nieopalone pojęcie ...

To przyslij w wordzie, ale nie licz na rewelacje, bedzie czysty tekst -
co najwyzej dobiore kolorek i styl czcionki.

K.

1. Data: 2003-05-06 13:06:57

Od: "DominikaNM" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To przyslij w wordzie, ale nie licz na rewelacje, bedzie czysty tekst -
> co najwyzej dobiore kolorek i styl czcionki.

W ogóle ustaliliśmy chyba brak 'fajerwerków i wodospadów':-) Tekst wyślę na
początku przyszłego tygodnia jeśli moja prośba spotka się z odzewem i
dziewczyny mi pomogą... Jeśli nie to pewnie będę miała poślizg 2-3 dniowy
ale koło środy lub czwartku powinnam mieć gotową pierwszą wersję:-)
DominikaNM

1. Data: 2003-05-06 13:13:25

Temat: Odp: [OT]Faq - proszę o pomoc!
Od: "*madzik*" <b...@b...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik DominikaNM <d...@a...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:b988gg$miu$...@a...news.tpi.pl...

> [...]
umieszczę)
> i ewentualnie jeśli macie jeszcze jakieś linki których nie ma tej

http://www.busk.net/uroda

To strona naszej grupowiczki Solany, tam jest juz troche linkow.

Nad pozostalymi sprawami sprobuje troszke pomyslec ;-)

--
***cieplutko pozdrawia Magda***
Pamiętaj o głodnych dzieciach: http://www.pajacyk.pl

1. Data: 2003-05-06 14:16:50

Od: "::: Solana :::" <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"DominikaNM" <d...@a...pl> skrev i meddelandet
> [...]
> 1. Na grupie była tworzona lista użytecznych linków - bardzo
prosiłabym o
> podesłanie adresu skąd mogłabym je skopiować

W zasadzie nie mam nic przeciwko temu, aby moj zbior linkow,
uzupelniany rowniez przez kilka osob z tej grupy sluzyl spolecznosci,
ale wydaje mi sie, ze milym gestem bylo by zapytac, czy czyjas prace,
z napisem na dole "Copyright 2003 Magdalena Busk" mozna kopiowac i
umieszczac na innych stronach.........

magda

1. Data: 2003-05-06 14:54:57

Od: Seva <a...@...sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

::: Solana ::: <s...@h...com> napisał(a) w wiadomości

> milym gestem bylo by zapytac, czy czyjas prace,
> z napisem na dole "Copyright 2003 Magdalena Busk" mozna kopiowac i
> umieszczac na innych stronach.

Nie wszyscy znają angielski. ;-)

--
Pozdrawiam, Seva. --> GG#788049 --> mail:w...@p...pl
|----[Moja strona] [Moje aukcje]----|

1. Data: 2003-05-06 14:57:35

Od: "Skakanka" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "::: Solana :::" <s...@h...com> napisał w wiadomości
> [...]
> ale wydaje mi sie, ze milym gestem bylo by zapytac, czy czyjas prace,
> z napisem na dole "Copyright 2003 Magdalena Busk" mozna kopiowac i

Dominika pytala o linka - domyslam ze chodzilo o watek. w google(?)
Bo przeciez to co wspolnie zebralysmy to wlasnosc... niczyja, a wlasciwie
nasza wspolna.
Zreszta moze sie myle, moze zbieralas to wlasnie Ty i tylko i wylacznie do
swojej stronki - w takim razie zwracam honor :) To co, mozemy ich uzyc i
ewentulanie dopisac ze sa zebrane przez Ciebie?

BTW - jesli chodzi o prostego (podkreslam - bardzo prostego:-) ) html'a to,
jak pisalam, moge to zrobic, ale w miedzyczasie pomoc zaoferowalo kilka osob
bardziej ode mnie swiatlych w temacie:) I nie wiem co teraz... ???

Kaska

1. Data: 2003-05-06 16:43:37

Od: "DominikaNM" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ale wydaje mi sie, ze milym gestem bylo by zapytac, czy czyjas prace,
> z napisem na dole "Copyright 2003 Magdalena Busk" mozna kopiowac i

O to przepraszam że nie zapytałam... W poprzednim, rozpoczętym przeze mnie
wątku dotyczącym faq dziewczyny powiedziały że lista linków tworzona była na
grupie i podały stronę, gdzie zostały one zebrane - przynajmniej ja tak
zrozumiałam. Ale może chodziło wtedy o inne linki?...
Jeśli chodzi o te na które dostałam teraz namiary to myślę że po prostu
wkleję samego linka do Twojej strony, jeśli oczywiście się zgodzisz:-), a
tych których tam nie ma wpiszę sama i potem dziewczyny będą dodawać w miarę
znajdywania nowych.
Jeszcze raz serdecznie Cię przepraszam za pomyłkę...
DominikaNM

Dobry dermatolog w stolicy?
zamykanie naczynek - opowiadam jak bylo
Wacław Żygadło