OT: Filmowe pytanie

1. Data: 2006-11-14 07:41:12

Temat: OT: Filmowe pytanie
Od: Kresowiec <i...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

To pytanie ma jakis zwiazek z kuchnia a ze kiedys juz wymienialismy
filmy o tematyce kuchennej, wiec zaryzykuje zadanie zagadki: podajcie mi
prosze tytul klasyka filmowego, ktorego punktem kulminacyjnym jest
smiala teza pewnego czlowieka, ktory uwaza sie za czesc serwisu do kawy?

Irek

2. Data: 2006-11-15 08:06:47

Temat: Re: OT: Filmowe pytanie
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 14 Nov 2006 08:41:12 +0100, Kresowiec
<i...@t...de> wrote:

> [...]
>prosze tytul klasyka filmowego, ktorego punktem kulminacyjnym jest
>smiala teza pewnego czlowieka, ktory uwaza sie za czesc serwisu do kawy?

The Incredible Shrinking Man - na wielkosc by pasowal do serwisu
:P

Pierz , a za oknem wreszcie pada. Troche
K.T. - starannie opakowana

3. Data: 2006-11-17 06:36:45

Od: Kresowiec <i...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson schrieb:

> The Incredible Shrinking Man - na wielkosc by pasowal do serwisu
> :P
>
> Pierz , a za oknem wreszcie pada. Troche
> K.T. - starannie opakowana

"Arsenic and the Old Lace" brzmi poprawna odpowiedz. Dokladnie chodzilo
o zdanie: "I'm not a cab driver. I'm a coffee pot."
Film sobie przypominam ale wypowiedzianego zdanie nie bardzo. Cale
szczescie sa uwazniejsi ode mnie.

Irek, ktorego czeka wiadro owocow pigwowca

4. Data: 2006-11-17 07:00:54

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kresowiec" <i...@t...de> wrote in message

> Irek, ktorego czeka wiadro owocow pigwowca

Przerobilem trzy do poludnia - ostry nóz duzy, szpiczasty maly, deska do
krojenia, maszynka reczna do szatkowania z wymiennymi bebnami - beben do
szatkowania na plasterki. Jedno ciecie owocu równikowe, drugie poludnikowe
polówek - wiekszosc pestek sie wysypie, reszte szpicem malego nozyka.
Pózniej do maszynki - do jakiegos wiadra z pokrywa przesypywac obficie
cukrem...

5. Data: 2006-11-17 16:10:53

Od: Magdalena Bassett <i...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

> Irek, ktorego czeka wiadro owocow pigwowca

I co z nich zrobisz? bo ja tez je mam i czekam na natchnienie.
MB

6. Data: 2006-11-17 16:58:51

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 17 Nov 2006 08:10:53 -0800, Magdalena Bassett
<i...@b...com> wrote:

>I co z nich zrobisz? bo ja tez je mam i czekam na natchnienie.
>MB

Galretke! do cheddara idealna!

pierz, chba o tym samym mowimy - quince?
K.T. - starannie opakowana

7. Data: 2006-11-17 17:00:04

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 17 Nov 2006 07:36:45 +0100, Kresowiec
<i...@t...de> wrote:

> [...]
>Film sobie przypominam ale wypowiedzianego zdanie nie bardzo. Cale
>szczescie sa uwazniejsi ode mnie.
>
>Irek, ktorego czeka wiadro owocow pigwowca

Oooooo, raz film widzialam i nic, ale pamiec to ten tego.....
zazdraszaczam pigwowca - co bedzie?

pierz, nadajacy z zapuszczonego maliniaka :P
K.T. - starannie opakowana

8. Data: 2006-11-20 07:49:42

Od: Kresowiec <i...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson schrieb:

> Galretke! do cheddara idealna!
>
> pierz, chba o tym samym mowimy - quince?
> K.T. - starannie opakowana

Wlasnie! Ale ja mam jakies wewnetrzne opory przed mieszaniem slodkiego z
pikantnym. Musze uzyc mniej cukru i mnie jakos powoli przyzwyczajac do
takich mezaliansow kulinarnych.

Irek

9. Data: 2006-11-20 07:49:46

Od: Kresowiec <i...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena Bassett schrieb:

> I co z nich zrobisz? bo ja tez je mam i czekam na natchnienie.
> MB

Nalewki i galaretki. Te pierwsze robie metoda na swieze owoce, te
ostatnie z uzyciem sokownika i pektyny z jablek. Nie uzywam juz gotowych
cukrow zelujacych, bo tam sa tluszcze utwardzane.

Irek

10. Data: 2006-11-20 07:49:51

Od: Kresowiec <i...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson schrieb:

> Oooooo, raz film widzialam i nic, ale pamiec to ten tego.....
> zazdraszaczam pigwowca - co bedzie?
>
> pierz, nadajacy z zapuszczonego maliniaka :P
> K.T. - starannie opakowana

Moge Ci wyslac nasiona. Ale jesi chcesz szybciej moge Ci polecic odmiane
bezkolcowa 'Cido', zwana cytryna polnocy.

NIE KOMBINUJCIE
Co można zrobić z mąki kukurydzianej?
Wołowina.
Kto ma ekspres Kitchen Aid ?