Jestem powodem rozstania...

141. Data: 2002-01-24 12:38:13

Temat: Re: Jestem powodem rozstania...
Od: "Kania" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zresztą już
> ktoś napisał, że inaczej sprawa wygląda jak mężczyzna odchodzi od kobiety,
> kiedy mają już starsze dziecko.

Wiesz co... wolalabym, zeby moj tata rozwiodl sie z mama kiedy bylam mala i
nie moglabym pamietac jak mnie przytulal czy jezdzil gdzies ze mna...

Nigdy nie jest lepiej... czasami mozna wybrac mniejsze zlo.

Kania

142. Data: 2002-01-24 13:13:24

Od: "Ewa" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kania" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
> Jedno pytanie... Jaka kochanka????

Chyba nie pod tym postem się podpisałam, co trzeba, albo co .....
Wyżej opisałam historię znaną mi z życia: on, jego rodzina i jego kochanka.
W skrócie: on nie chce porzucić rodziny, ale chce też być z kochanką.
Kochanka chce mieć go jednak na wyłączność, w związku z tym zachodzi w ciążę
naiwnie myśląc, że wtedy on porzuci rodzinę i zostanie tylko z nią. Ciąg
dalszy znany (patrz wyżej).

143. Data: 2002-01-24 16:41:46

Od: "Ituś" <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A od kiedy do wspolzycia potrzebna jest milosc? Wystarczy dluzszy
post...

Mam nadzieję że nie chodzi Ci o to co wysyłamy na grupę dyskusyjną.
;-))))))))

Pozdrawiam
Ituś

144. Data: 2002-01-24 16:42:47

Od: "Ituś" <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mnie tez sie spodobalo... :))))

wszystkim żonatym by się spodobało. :-\\\\\\\\

Pozdrawiam
Ituś

145. Data: 2002-01-24 16:53:11

Od: "Ituś" <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja nie jestem p...@w...pl - ja jestem a...@j...net

Nie oceniam ludzi po Nickach a po tym co robią (mówią) i przykro mi to
powiedzieć ale wyrywasz się jak Filip z konopi bez ładu i składu aż
"słuchać hadko"

Jak nie masz nic do powiedzenia to milcz. A jak chcesz sobie porzucać
inwektywami to rób to przed lustrem - może będzie z tego jakiś
pożytek.

Pozdrawiam
Ituś

146. Data: 2002-01-24 16:57:12

Od: "Ituś" <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No cóż - masz rację zdarzają się takie przypadki. Smutne to
niestety - bycie
> dzieckiem takiej osoby - brrrrrrrrrrr.
Dlaczego chciała mieć dziecko by zdążyć przed starością. Dziecko kocha
opiekuje się nim i dba o nie.

>A co do groźby - "i tak będziesz
> płacił" - równie absurdalna jak propozycja. Ustalenie ojcostwa - i
nie ma
> "będziesz płacił". Na miejscu tego męża chyba szybciutko bym się
ewakuowała
> ;-)

Nie było tak źle ale w końcu skończyło się rozwodem.
Co do płacenia to nie ma znaczenia genetyka a fakt pozostawania w
związku - prawo.
W przypadku wolnych związków jest sprawiedliwość przy małżeństwie
wisisz mężusiu.

Pozdrawiam
Ituś

147. Data: 2002-01-24 17:20:50

Temat: Re: [OT] Jestem powodem rozstania...
Od: Kami <K...@j...net> szukaj wiadomości tego autora

Chyba jestem głupia. W ogóle nie rozumiem, w jakim celu napisałeś to, co
napisałeś. I co miałeś na myśli. Artur (p...@w...pl) pojawił się na
grupie wczoraj bodajże, z poglądami (IMHO) dziwnymi i (IMHO) dziwnie
wygłaszanymi. Artur (a...@j...net) jest na grupie z doskoku, ale od
początku jej istnienia. Nie chciał, by opatrznie utożsamiano go z osobą
i poglądami, które objawiły się na grupie wczoraj.
Co w tym jest tak godnego potępienia, które wyraziłeś w swoim powyższym
poście?
I radzę jeszcze poczytać wypowiedzi obu Panów, co zapewne zweryfikuje
Twój pogląd na to, który z nich rzucał inwektywami.

Kami
____________________________
k...@p...net
ICQ: 81442231 - GG# 436414

148. Data: 2002-01-24 17:45:41

Od: "Nea" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ituś" <w...@i...pl> napisał w wiadomości

> post...
>
> Mam nadzieję że nie chodzi Ci o to co wysyłamy na grupę dyskusyjną.
> ;-))))))))

ROTFL!!!

Itusiu to bylo fantastyczne skojarzenie:))))))))))

pozdroofka
NeA
--------
"usmiechnij sie jutro bedzie Lepper;)))))"

149. Data: 2002-01-24 18:26:38

Od: "Blanka" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie napisalam, ze zla...

To był cytat z filmu "Psy" :-))

Blanka

b...@p...onet.pl

150. Data: 2002-01-24 18:51:23

Od: "Małgonia" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie Arturze - ani nieudana noc, ani kompleksy, ani też nie jestem sama - 3 x
NIE. Odmawiasz mi prawa do zadawania pytań ???? Przecież ja nie oceniam
Katarzyny - po prostu jej wypowiedzi są niepełne, dlatego też próbuję pewne
kwestie wyjaśnić. Dlatego też - Mężczyzno nie opanuję się w zadawaniu pytań
osobie która twierdzi, że jest szczęśliwa, a z każdej jej wypowiedzi wyziera
fakt, że jednak nie. Po prostu jestem dociekliwa, więc jeśli Ci to bardzo
przeszkadza - omijaj moje posty. A co do jęzora - ja wiem ? może i mam -
skoro tak twierdzisz - biorę pod uwagę każdą opinię. No i na dowód tego, że
mam ten jęzor dodam jeszcze, że Tobie również niczego nie brakuje.
Pozdrawiam

Użytkownik "Artur" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
> A Ty co? Nieudana noc za Tobą? Kobieto opanuj się!!!
> Kompleksy? o co Ci chodzi?
> Pewnie byłaś kiedyś w takiej sytuacji, a teraz jesteś sama... On widząc
jaki
> masz jęzor zostawił Cię? He!
> Pozdrawiam

[OT] POTRZEBNA KREW B Rh /-/ lub 0 Rh /-/
Witam...
czy istnieje taka grupa?
z kim powinno zostać dziecko?
polecam strone kobietom :))