Re: Jestem powodem rozstania...

From: "Ituś" <w...@i...pl>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: Jestem powodem rozstania...
Date: Thu, 24 Jan 2002 17:57:12 +0100

> No cóż - masz rację zdarzają się takie przypadki. Smutne to
niestety - bycie
> dzieckiem takiej osoby - brrrrrrrrrrr.
Dlaczego chciała mieć dziecko by zdążyć przed starością. Dziecko kocha
opiekuje się nim i dba o nie.

>A co do groźby - "i tak będziesz
> płacił" - równie absurdalna jak propozycja. Ustalenie ojcostwa - i
nie ma
> "będziesz płacił". Na miejscu tego męża chyba szybciutko bym się
ewakuowała
> ;-)

Nie było tak źle ale w końcu skończyło się rozwodem.
Co do płacenia to nie ma znaczenia genetyka a fakt pozostawania w
związku - prawo.
W przypadku wolnych związków jest sprawiedliwość przy małżeństwie
wisisz mężusiu.

Pozdrawiam
Ituś