Re: Jestem powodem rozstania...

Data: 2002-01-25 14:45:23
Temat: Re: Jestem powodem rozstania...
Od: "Ituś" <w...@i...pl>

> [...]
>
> ----------
> A mnie sie cos widzi, ze szukasz guza. Chcesz sobie "podymic" to rob
> na innej grupie. Zostaw choc jedno (jeszcze) spokojne miejsce w
> usenecie.
> I na koniec - licz sie ze slowami. Pokaz mi moj post w ktorym
"rzucam
> inwektywami". Nie wiem czy zwrociles uwage, ze widzac cos z czym sie
nie
> identyfikuje, a co zostalo podpisane w sposob w jaki ja sie
podpisuje,
> zwrocilem tylko uwage, ze czas pomyslec o zmianie nick'a.

Przepraszam raz jeszcze ale moje wyjaśnienie zamiast na grupę poszło
do Kami (zły klawisz)

Powtórzę więc na grupę:
> Chyba jestem głupia.

Nie jesteś głupia. To mnie się w końcu pomerdało który Artur jest
który. Mam nadzieję że ten który mógłby się czuć urażony zrozumie a
ten którego to dotyczyło zrozumie tym bardziej.

Aby jednak być w pełni poprawnym Przepraszam Artura.

Ituś