tragedia gimnazjalistki trochę z innej strony

131. Data: 2006-10-27 13:15:18

Temat: Re: tragedia gimnazjalistki trochę z innej strony
Od: Elżbieta <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 27 Oct 2006 14:22:56 +0200, Elżbieta napisał(a):

> Ja wciąż powtarzam reforma wyszła na dobre tylko i wyłącznie podstawówką.

Upsss _podstawówkom_
--
Elżbieta

132. Data: 2006-10-27 13:15:28

Od: "zona alberta" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Elżbieta wrote:

> Za to narażone będą maluchy z podsatwówki na jego towarzystwo, a te
> jż w ogóle nie potrafią się bronić.

Nie, nie. Długi ma 17 lat i chodzi do pierwszej do liceum. ;)

--
super-cool /exploradora/ Dora
zona alberta (30.5), Julka (4.2), Zuza (2.2)

133. Data: 2006-10-27 13:19:09

Od: Elżbieta <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 27 Oct 2006 13:35:09 +0100, zona alberta napisał(a):

> Niekoniecznie. Część z nich to przecież psychologowie z wykształcenia.

Pracuję już w trzeciej szkole, a w czwartej placówce oświatowej z tych
czterech tylko w przedszkolu był psycholog i to dochodzący i tylko dlatego,
że miało oddział specjalny.
Psycholog z wykształcenia przy obecnym dążeniu by każdy nauczyciel był "po
kierunku" nie za bardzo może pracować jako pedagog. Przynajmniej w moim
mieście by go nie zatrudnili. Pedagogiem ma być pedagog.
--
Elżbieta

134. Data: 2006-10-27 13:24:27

Od: Elżbieta <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 27 Oct 2006 14:15:28 +0100, zona alberta napisał(a):

> Nie, nie. Długi ma 17 lat i chodzi do pierwszej do liceum. ;)

Źle napisałam, nie na towarzystwo Długiego, tylko tego, którego on
wyedukował.

Znikam, idę na zaprowadzić dziecię na zajęcia dodatkowe (to w związku z
innym wątkiem)
--
Elżbieta

135. Data: 2006-10-27 14:31:43

Od: Borek <m...@d...chembuddy.these.com.parts> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 27 Oct 2006 14:27:33 +0200, miranka <a...@m...pl> wrote:

> Rety, nie wiem. Ja krzaczków nie widz? ani w swoich postach, ani w
> cudzych.
> Mo?e niech jeszcze inni czytacze si? wypowiedz?.

Masz krzaczki. Cały ogródek w każdym poście.

Pozdrawiam,
Marcin Borkowski
--
http://www.bpp.com.pl - programy do terapii pedagogicznej
http://www.bpp.com.pl/?left=dysleksja&right=dysleksj

136. Data: 2006-10-27 14:44:19

Temat: Re:[OT] KRZACZKI
Od: "miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Borek" <m...@d...chembuddy.these.com.parts> wrote in message

> Masz krzaczki. CaĹ,y ogrĂłdek w kaĹźdym poĹ>cie.

I dopiero teraz mi mówicie??????!!!!!!!
Zmienilam - napiszcie czy teraz jest dobrze, bo ja za dobra w te klocki nie
jestem. a, e, ó, z, z, c, s, l - no, starczy:)
Anka

137. Data: 2006-10-27 14:49:00

Temat: Re: Re:[OT] KRZACZKI
Od: "miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"miranka" <a...@m...pl> wrote in message
> Zmienilam - napiszcie czy teraz jest dobrze, bo ja za dobra w te klocki
nie
> jestem. a, e, ó, z, z, c, s, l - no, starczy:)

No i kicha:(( Muszę poczekać na mojego domowego komputerologa.
Anka

138. Data: 2006-10-27 14:52:37

Od: Borek <m...@d...chembuddy.these.com.parts> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 27 Oct 2006 13:30:12 +0200, Elżbieta <w...@p...onet.pl>
wrote:

> A widziałaś w polskiej szkole zatrudnionego psychologa??

Yup. Jak się stanie na wprost biurka, to prawe pół ma pedagog, lewe pół
psycholog. Biurko duże i dzielone, więc każda ma wygodnie, a wymyśliły w
ten sposób, żeby monitor stał na środku i mogły obie korzystać z tego
samego komputera.

Tyle, że to w Warszawie.

Borek

139. Data: 2006-10-27 14:58:31

Od: Borek <m...@d...chembuddy.these.com.parts> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 27 Oct 2006 11:51:30 +0200, zona alberta <a...@o...pl> wrote:

> Dziś pogrzeb - dyrekcja nadal bez twarzy:

Dyrektor złożył dymisję - co ma/może zrobić więcej?

Borek

140. Data: 2006-10-27 15:00:57

Od: "zona alberta" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Borek wrote:

> Dyrektor złożył dymisję - co ma/może zrobić więcej?

Po rozmowie z kimś z góry. "Słuchaj Kaziu, teraz złóż dymisję a potem
się zobaczy, może coś w kuratorium".

--
super-cool /exploradora/ Dora
zona alberta (30.5), Julka (4.2), Zuza (2.2)
http://julka.gourl.org , http://zuza.gourl.org

amerykanizacja
Graj w gry online i wygrywaj nagrody!
zerowka i dyskoteka?
Zmiany w ustawach dot. szkolnictwa - projekt.
Ból głowy a jedzenie