[OT] Moderacja

11. Data: 2007-02-21 10:31:24

Temat: Re: [OT] Moderacja
Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wladyslaw Los" <w...@o...pl> napisał:

> W obecnej sytuacji jestem za.

Moze faktycznie to jest jakies wyjscie, bo inne metody zawodza.

Pozdrawiam
Lilla

12. Data: 2007-02-21 10:34:48

Od: "Anka P." <t...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2007-02-21 10:54, Wladyslaw Los napisał/a:

> W obecnej sytuacji jestem za.

Ja udzielam się rzadko, mimo, że grupę czytam już od ponad 5 lat.
Po raz pierwszy KF zastosowałam niedawno, właśnie na tej grupie, ale to
i tak nic nie pomaga.
Byłam przeciwna moderacji.
Teraz jest ZA!

Anka P.

13. Data: 2007-02-21 10:37:16

Od: "Sławomir Lewandowski" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja udzielam się rzadko, mimo, że grupę czytam już od ponad 5 lat.
> Po raz pierwszy KF zastosowałam niedawno, właśnie na tej grupie, ale to i
> [...]

Podobnie jak przedpiszca. Jestem Za a nawet BARDZO ZA !!!
pozdrowienia znad zatoki
SL

14. Data: 2007-02-21 10:41:15

Od: Gkhar <w...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Nixe napisał(a):
> X-No-Archive:yes
> W wiadomości <news:wlalos-A143F1.10544221022007@news.gazeta.pl>

> Poczekamy w takim razie na inne głosy.
> Jeśli zwolenników moderacji będzie więcej, myślę, że warto byłoby
> zadziałać.

KF nie wystarcza ?

--
Gkhar

15. Data: 2007-02-21 10:44:39

Temat: Re: Moderacja
Od: m...@y...com szukaj wiadomości tego autora

On 21 Lut, 10:29, "Abrakadabra" <g...@o...pl> wrote:

> Demokracja nie polega na tym, ze
> mozesz nasrac nasrac nasrac nasrac nasrac nasrac nasrac nasrac nasrac nasrac nasrac
nasrac nasrac nasrac nasrac nasrac nasrac nasrac nasrac nasrac nasrac > nasrac nasrac
nasrac nasrac nasrac nasrac nasrac na srodku ulicy.

I kto to mówi?
:-)

16. Data: 2007-02-21 10:48:09

Od: " Nixe" <n...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

X-No-Archive:yes
W wiadomości <news:erh7ci$63r$1@news.onet.pl>
Gkhar <w...@o...eu> pisze:

> KF nie wystarcza ?

Niestety nie zawsze.
Oto argumenty:
- część osób kwalifikujących się do KF'a dość często zmienia adres lub pole
"from"
- część osób niekwalifikujących się de facto do KF'a wdaje się z różnych
powodów w "dyskusje" z powyższymi osobnikami (czyli tzw. wywlekania z KF'ów)
- część osób kwalifikujących się do KF'a, od czasu do czasu pisuje zgodnie z
tematyką, podając całkiem ciekawe przepisy bądź całkiem przyzwoicie
dyskutując - szkoda tracić szanse na poznanie ich zdania, jeśli jest
sensowne.

Ergo - moderacja miałaby pomóc odsiać śmieci od wartościowych maili, a nie
eliminować możliwość pisywania tu konkretnych osób. Może po jakimś czasie
okazałaby się zbyteczna, bo pewne niereformowalne jednostki zrozumiałyby, że
od prywatnych pogaduszek jest e-mail, GG, skype, telefon czy real, a inne
niereformowalne jednostki z braku możliwości pisania tutaj, wylądowałyby
tam, skąd przybyły, czyli na apz.

--
Nixe

17. Data: 2007-02-21 10:52:37

Od: M&C <c...@C...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nixe napisał(a):

> Czy ktoś myślał może poważnie o moderacji tej grupy, a może nawet
> zgłaszał taki pomysł na pnng?
> Naprawdę szkoda, by z prk zrobiło się totalne bagno, a wszystko do tego
> prowadzi.

Oj przydałoby się, niestety...

Marzena
--
Robótki Marzeny
http://fanturia.googlepages.com/home

18. Data: 2007-02-21 10:58:10

Od: Gkhar <w...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Nixe napisał(a):

> [ciach]

Przekonałeś mnie :) Jestem za, KF bedzie miłym dodatkiem (nie chce
czytać pewnych osób bez względu na to czy zdaża im się czasami coś
ciekawego powiedzieć).

--
Gkhar

19. Data: 2007-02-21 11:02:59

Od: "syla" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Nixe" <n...@f...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> taki pomysł na pnng?
> Naprawdę szkoda, by z prk zrobiło się totalne bagno, a wszystko do tego

ja jestam jak najbardziej za moderowaniem, grupy po mału nie daje się
czytać. KF czasem też nie pomaga.

20. Data: 2007-02-21 11:11:40

Od: "andro" <k...@p...tp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <m...@y...com> napisał w wiadomości

> Poczytaj tu:http://liceum.matematyka.org/main322635530310,3,y
isvp.htm

. I
> proszę się tu nie doszukiwać żadnych nieprzyzwoitości :-)

Szczególnie polecam 2 ostatnie linijki artykułu, bo przez cały
niemożliwym jest abyś przebrnęła...

**Jestem za moderacją . Po co trole mają roztrząsać, na tej niegdyś
przesympatycznej grupie, swoje problemy egzystencjonalne czy wręcz dewiacje
psychiatryczne.

Tobie na dziś :-)
XL - Deep Purple
Gde si sad?