(OT) "Na dobre i na zle"

11. Data: 2002-12-30 21:55:52

Temat: Re: (OT) "Na dobre i na zle"
Od: "jurek" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

melaine wrote:
> Użytkownik "jurek" <s...@p...pl> napisał w wiadomości
> news:auqerk$3lc$1@news.tpi.pl
>> A w Bielsku maja inna opinie?
>
> A to musisz kogoś z Bielska zapytać ;P

A nie pytam?

--
In God we trust, all others must present data

12. Data: 2002-12-30 21:56:45

Od: "I.Tichy" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Yellow Peril wrote:

> A mi najbardziej podoba sie to ze oni prawie nigdy nie wypelniaja zadnych
> papierow, co normalnie zajmuje ponad 50% czasu pracy lekarza w szpitalu.
Mi podobało się jak o kontrapulsacji wewnątrz aortalnej przeczytali w
Internecie i za godzinę już ją robili ;)
Zresztą maja szeroki profil od neurochirurgii, poprzez miękką aby zakończyć
na ortopedii, i na pewno to nie jest ich ostatnie słowo

pozdrawiam Tichy

13. Data: 2002-12-30 21:57:54

Od: "melaine" <m...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bielsko to co?

Ot, zagadka co? ;)
--
Pozdrowienia
Mel.

14. Data: 2002-12-30 21:58:34

Od: Yellow Peril <xanda@wytnij_to.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Na pozolklej kartce <auqf6f$5q5$1@news.tpi.pl>, datowanej: Mon, 30 Dec
2002 22:55:23 +0100, jurek naskrobalo...

> A mi najbardziej podoba sie to ze oni prawie nigdy nie wypelniaja zadnych
> papierow, co normalnie zajmuje ponad 50% czasu pracy lekarza w szpitalu. W
> takich warunkach to naprawde mozna poswiecic duzo czasu dla pacjentow.

Bo ta Lesna Gora nie istnieje wiec nikt ich tam nie sprawdzi i pewnie
maja tez nieistniejaca kase chorych ;-) A w tym ich szpitaliku na
jednego lekarza przypada 0,25 pacjenta...
I skad oni maja na te samochody? ;-)

--
Yellow Peril
Nigdy zlej woli nie przypisuj tego, co znacznie latwiej wytlumaczyc

15. Data: 2002-12-30 21:59:35

Od: Yellow Peril <xanda@wytnij_to.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Na pozolklej kartce <auqfep$4eh$1@foka.acn.pl>, datowanej: Mon, 30 Dec
2002 22:56:45 +0100, I.Tichy naskrobalo...

> [...]
> Zresztą maja szeroki profil od neurochirurgii, poprzez miękką aby zakończyć
> na ortopedii, i na pewno to nie jest ich ostatnie słowo

I chirurdzy nie klna w czasie operacji. ;-)

16. Data: 2002-12-30 22:01:44

Od: "Mrowka" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "I.Tichy" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

> aż drugiej strony jakby każdy lekarz miał dawać pacjentowi Game Boya (
vide
> któryś tam odcinek )... to by po dwóch - trzech pacjentach musiał
ogłosić
> stan upadłości finansowej ;)

:-)

Magda

17. Data: 2002-12-30 22:02:17

Od: "jurek" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

melaine wrote:
> Użytkownik "jurek" <s...@p...pl> napisał w wiadomości
>
> To nie wiesz co robisz? :PP

co?
--
In God we trust, all others must present data

18. Data: 2002-12-30 22:02:43

Od: Tinue <t...@w...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

"melaine" <m...@w...poczta.onet.pl> napisał/a

> Poważnie? przecież odcinek trwa około 40 minut
> skąd wiesz co robią później ?

Nie wiesz? To ja Ci powiem - pakują kamery i oświetlenie, zmywają makijaż i
idą do domu.

--
Uważam za rzecz wskazaną, by zrozumieć innego | TiNUE cyberHYENA
człowieka jako zwierzę, zanim gotów jestem | ~crocuta crocuta~

19. Data: 2002-12-30 22:03:17

Od: Tinue <t...@w...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Yellow Peril <xanda@wytnij_to.wp.pl> napisał/a

> I chirurdzy nie klna w czasie operacji. ;-)

I są trzeźwi!!! :-)))

20. Data: 2002-12-30 22:04:34

Od: "I.Tichy" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

.
> Na pozolklej kartce <auqfep$4eh$1@foka.acn.pl>, datowanej: Mon, 30 Dec
> 2002 22:56:45 +0100, I.Tichy naskrobalo...

> I chirurdzy nie klna w czasie operacji. ;-)
o to to :)))
uważaj na to naczynie ;)
przytrzymaj mi tu hakiem ;)

no może wymagać od nich żeby poasystowali przy operacji kila razy to
przesada, ale ja wiem ? :)
pozdrawiam serdecznie Tichy
ps. ale ostatnio bardzo udatnie pokazali postrzeloną stopę - mięcho ,
fląchy, krew - na pewno niektóre babcie pomdlały

oddawanie moczu z krwia
Bioparox i alkohol??
gronkowiec złocisty
Bioxetin