(OT) "Na dobre i na zle"

31. Data: 2002-12-30 22:58:46

Temat: Re: (OT) "Na dobre i na zle"
Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 30 Dec 2002, Yellow Peril wrote:

> I skad oni maja na te samochody? ;-)

babcia im kupila :-)

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz

32. Data: 2002-12-30 22:59:47

Od: "jurek" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dziwie sie, ze scenarzysta po ostatnim sukcesie Prof. Harata
> w Oddziale Neurochirurgii Szpitala Wojskowego w Bydgoszczy
> (tutaj nie zartuje - jest to autentyczne dokonanie) nie wpadli
> na to aby Lesnej Gorze tez "przeprowadzac" operacje
> psychoneurochirurgiczne "rekoma" naszych znakomitych aktorow.

Lepiej nie, bo beda jak wszytkie polskie media (oprocz medycznych) twierdzic
ze lecza depresje. A pozniej wytlumacz takiemu pacjentowi z depresja, ktory
bedzie chcial sie operowac, ze tak naprawde to chodzilo o nerwice.

--
In God we trust, all others must present data
j...@m...pl

33. Data: 2002-12-30 23:40:14

Od: "kakrysa" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zresztą maja szeroki profil od neurochirurgii, poprzez miękką aby
zakończyć
> na ortopedii, i na pewno to nie jest ich ostatnie słowo

Taaa dzisiaj to obejrzalem (przez przypadek of course ;P)
Robili resuscytacje na miekkim lozku (moze i mozna) a do tego za kazdym
uderzeniem w serce na wyswietlaczu i tak byla ciagla linia smierci
chyba, ze to normalne?
nie wiem nie jestem lekarzem

34. Data: 2002-12-30 23:42:18

Od: "kakrysa" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ps. ale ostatnio bardzo udatnie pokazali postrzeloną stopę - mięcho ,
> fląchy, krew - na pewno niektóre babcie pomdlały

taki ot, nie zebym ogladal, znowu przypadek :]
stopa byla rzekomo od pily lancuchowej, naprawde (w filmie) od sidel
postrzelona byla watroba
jak sie nie znacie nie gadajcie :PPP
pozdr

35. Data: 2002-12-30 23:44:44

Od: "WiseMan" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gdyby lekarze zarabiali tyle ile te barany dostaja za te nedzne role to tez
by tak bylo w szpitalach. Mnie sie podobal ostry dyzur bo tam sie cos
dzialo, a na NDINZ przysypiam, zreszta kiedy to ogladalem...

--

\/\/ I S E |\/| A N
#GG: 3226283

36. Data: 2002-12-30 23:56:23

Od: "Mrowka" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "WiseMan" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> by tak bylo w szpitalach. Mnie sie podobal ostry dyzur bo tam sie cos
> dzialo, a na NDINZ przysypiam, zreszta kiedy to ogladalem...

Czyli to dziala tak ze jezeli lekarz malo zarabia to odwala panszczyzne i
pacjent jest dla niego nikim tak?Czyli lekarz z powolania to juz legenda?

Magda

37. Data: 2002-12-31 00:27:02

Od: "I.Tichy" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kakrysa" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

> taki ot, nie zebym ogladal, znowu przypadek :]
> stopa byla rzekomo od pily lancuchowej, naprawde (w filmie) od sidel
> [...]
o widzisz ty!
to mnie cosik umkło ;)
pozdrawiam serdecznie Tichy

38. Data: 2002-12-31 00:28:32

Od: "I.Tichy" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mrowka" <m...@p...wp.pl> napisał w wiadomości

> Czyli to dziala tak ze jezeli lekarz malo zarabia to odwala panszczyzne i
> pacjent jest dla niego nikim tak?Czyli lekarz z powolania to juz legenda?
w jakim pracujesz zawodzie?
a temu jak mu tam Żeromskiemu to bym wszystkie zeby wybił za tego Judyma.
pzdr Tichy

39. Data: 2002-12-31 00:29:34

Od: "I.Tichy" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Robili resuscytacje na miekkim lozku (moze i mozna) a do tego za kazdym
> uderzeniem w serce na wyswietlaczu i tak byla ciagla linia smierci
No nie bałdzo , ale jakby robili na twardym , lub na podłodze, to mogliby
zabić aktora ;)
pzdr Tichy

40. Data: 2002-12-31 01:13:06

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 31 Dec 2002, kakrysa wrote:

> Taaa dzisiaj to obejrzalem (przez przypadek of course ;P)
> Robili resuscytacje na miekkim lozku (moze i mozna) a do tego za kazdym
> uderzeniem w serce na wyswietlaczu i tak byla ciagla linia smierci

no tak a kiedys odwrotnie powieslili zdjecie klatki piersiowej ...

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz