(OT) "Na dobre i na zle"

41. Data: 2002-12-31 01:19:54

Temat: Re: (OT) "Na dobre i na zle"
Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 31 Dec 2002, Mrowka wrote:

> Czyli lekarz z powolania to juz legenda?

na bycie lekarzem z powolania mozna sobie pozwolic gdy
ma sie bogatych rodzicow, bogatego meza/zone. Jak wiadomo
jest odpowiedni zapis w przysiedze Hipokratesa w ktorym
stoi napisae, ze gdy lekarz gdy bedzie przestrzegal zasad
tej przysiegi powinien otaczac go ogolny szacunek i materialny
dostatek.

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz

42. Data: 2002-12-31 01:31:49

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 31 Dec 2002, I.Tichy wrote:

> a temu jak mu tam Żeromskiemu to bym wszystkie zeby wybił za tego Judyma.

Judym tyle zarabial, ze stac go bylo na studia zdaje sie w Genewie.
Sadze, ze wiele ludzi w tej grupie nie rozumie ze do prawidlowego
wykonywania takiego zawodu zgodnie z powolaniem potrzebna jest
niezaleznosc finansowa. Nie ma tu sprzecznosci w dziele Zeromskiego

P.

43. Data: 2002-12-31 01:52:38

Od: "I.Tichy" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Kasztelowicz" <p...@a...torun.pl> napisał w wiadomości
m.torun.pl...
> [...]

> wykonywania takiego zawodu zgodnie z powolaniem potrzebna jest
> niezaleznosc finansowa. Nie ma tu sprzecznosci w dziele Zeromskiego

Tak ale ludzie postrzegają Judyma jako człowiek zdolnego do największych
wyrzeczeń - dla medycyny wyrzekł się przecież jakieś kobitki, a skoro on
mógł miłości to zwykły lekarz powinien móc wyrzec się kasy - jak jest z
powołania - i "służyć" za free
pozdrawiam Tichy

44. Data: 2002-12-31 06:20:23

Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx> szukaj wiadomości tego autora

Gdy w w latach 1970 w Telewizji Katowice nadawano serial "Doktor
Kildare", to do Katowic jeździli potencjalni pacjenci leczyć się właśnie
u doktora Kildare'a.
--
Zjadający "przyjaciół" politycznie niepoprawny Artur Drzewiecki.
Zwolennik przyznania Ekspertowi Antynobla.

45. Data: 2002-12-31 07:52:20

Od: suzuki nakai <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <auqcr5$kmi$1@news.tpi.pl>, m...@p...wp.pl says...
> Moim marzeniem jest aby lekarze w realu przejmowali sie tak pacjentami jak
> lekarze w tym serialu.Czasami patrze na nich z zazdroscia a czasami ogarnia
> mnie gorzki smiech.
Przychodzi taki (najczesciej taka) co chce pomagac ludziom na studia, lawiruje
przez 6 lat, bo jest od wyzszych celow niz nauka, potem do gabinetu przychodzi
pacjent, mowi, ze go boli brzuch od trzech dni kupy nie robil zyga jak kot i
caly blady, a dobry dochtor 'o jojoj! o jojoj!'.
IMO lepszy material na lekarza to juz 'inteligenty len patentowany', bo
przynajmniej jak pogonic, to sie wezmnie do pracy.
Medycyna, wbrew temu co pokazuje lewizor, nie jest milym zajeciem dla
szlachetnych panienek z dobrego domu.
--
Krzysiek, EBP
Jezeli nie wiesz co robic rob to dobrze.

46. Data: 2002-12-31 08:06:52

Od: "Mrowka" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "I.Tichy" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
legenda?

> w jakim pracujesz zawodzie?

Po urlopie wychowawczym mam zamiar pracowac w ksiegowosci ....

> a temu jak mu tam Żeromskiemu to bym wszystkie zeby wybił za tego Judyma.

:-)))

Magda

47. Data: 2002-12-31 08:09:34

Od: "Mrowka" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Sadze, ze wiele ludzi w tej grupie nie rozumie ze do prawidlowego
> wykonywania takiego zawodu zgodnie z powolaniem potrzebna jest

Ja to rozumiem,naprawde.
Wiem ze czasami lekarz ma zwiazane rece bo kasa chorych za cos tam nie chce
zaplacic.Ale czesto lekarze mszcza sie na pacjentach za to ze zle
zarabiaja.A to chyba nie jest wina pacjenta?Zazwyczaj pacjent ktory
przychodzi do lekarza panstwowego sam ledwo co ma do gara wlozyc.....

Magda

48. Data: 2002-12-31 08:13:54

Od: "Mrowka" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Piotr Kasztelowicz" <p...@a...torun.pl> napisal w wiadomosci
m.torun.pl...

> na bycie lekarzem z powolania mozna sobie pozwolic gdy
> ma sie bogatych rodzicow, bogatego meza/zone. Jak wiadomo

Szacunek jak najbardziej,co do materialnego dostatku to nie ma w tym winy
pacjenta....
Domyslam sie ze w tych czasach juz nikt nie bedzie chcial zostac lekarzem,bo
nie bedzie jemu sie to oplacalo.A Ci "starzy"lekarze czuja sie pokrzywdzeni
bo " jest odpowiedni zapis w przysiedze Hipokratesa w ktorym stoi napisae,
ze gdy lekarz gdy bedzie przestrzegal zasad
tej przysiegi powinien otaczac go ogolny szacunek i materialny dostatek."
Slowo nie zostalo dotrzymane wiec pacjenci niech sie lecza sami ...:(

Magda

49. Data: 2002-12-31 08:17:17

Od: "Mrowka" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "suzuki nakai" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
.
> [...]

> przynajmniej jak pogonic, to sie wezmnie do pracy.
> Medycyna, wbrew temu co pokazuje lewizor, nie jest milym zajeciem dla
Wiem,wiem,wiem.
Ja tylko marze o tym aby lekarz potrafil pomoc pacjentowi i chociaz odrobine
byl mily,za duzo wymagam?Chcialabym zaufac lekarzowi.....
Mam dosyc lekarzy ktorzy z mina cierpienika (bo malo zarabiaja) odwalaja
panszczyzne,do tego dochodzi kompletna znieczulica.
Naprawde nie jest moim celem obrazanie lekarzy,moze po prostu mialam
nieszczescie trafiac na konowalow :(

50. Data: 2002-12-31 09:07:28

Od: "Adam" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jurek" <s...@p...pl> napisał w wiadomości

> No przeciez musza miec czas zeby przyjac koperty od pacjentow. Dobrze ze
> chociaz 40 min dziennie na prace znajduja. (jak realizm to realizm)

hmmm 40 minut na tydzien chyba....

Adam

oddawanie moczu z krwia
Bioparox i alkohol??