[OT] Nic tak nie poprawia nastroju

1. Data: 2002-05-08 09:25:18

Temat: [OT] Nic tak nie poprawia nastroju
Od: Marzena Fenert <m...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

Nic tak nie poprawia nastroju kobiecie jak dobry kosmetyk :)
Wlasnie wylazlam spod prysznica umyta nowo zakupionym przepieknie
pachnacym zelem do ciala oraz obmaziana balsamem do ciala o tym samym
zapachu, glowka umyta, dziecie spi - ach jak dobrze :)))))
Rownie skutecznie co nowe kosmetyki poprawia mi nastrój wydawanie
pieniedzy na dzieciece ubranka :)
Zauwazylam, ze moj maz odczuwa podobna fascynacje i przyplyw dobrego
nastroju po zakupach w dziale z ksiazkami :))))))))))

A co Wam kochani grupowicze ewidentnie poprawia nastroj w pare sekund?

--
Pozdrawiam slonecznie i pachnąco :)
Marzena z Kubuniem

2. Data: 2002-05-08 09:29:59

Temat: Re: [OT] Nic tak nie poprawia nastroju
Od: "JoJo" <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marzena Fenert" <m...@f...net> napisał w wiadomości
> A co Wam kochani grupowicze ewidentnie poprawia nastroj w pare sekund?
W tej chwili????? tylko natychmiastowe wyjście z pracy i obrzydliwie
dekadencka porcja lodów (bez czekoladowych) ze wszystkimi dodatkami i górą
bitej śmiętany

> Pozdrawiam slonecznie i pachnąco :)
> Marzena z Kubuniem
> http://jakub.fenert.net

też pozdrawiam i zabieram się do roboty
Joanna bez Maćka bo w przedszkolu

3. Data: 2002-05-08 09:37:58

Od: "Variete" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marzena Fenert <m...@f...net> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:4...@4...com..
.
> Nic tak nie poprawia nastroju kobiecie jak dobry kosmetyk :)

Taaaaa. Gorzej jak się ma wszystko co jest się w stanie nałożyć na ciało
:-)) i już nie ma po co iść do kosmetycznego.

> Wlasnie wylazlam spod prysznica umyta nowo zakupionym przepieknie
> pachnacym zelem do ciala oraz obmaziana balsamem do ciala o tym samym
> zapachu, glowka umyta, dziecie spi - ach jak dobrze :)))))

Jak zazdroszczę..... Kąpałam się w pośpiechu, głowę suszyłam jedną ręką i
malowałam się drugą... nie wiem co robi moje dziecię, bo jestem w pracy.....

>Rownie skutecznie co nowe kosmetyki poprawia mi nastrój wydawanie
> pieniedzy na dzieciece ubranka :)

Ja się będę dziś cieszyć zakupem nowej zabawki dla dziecka :-))) A co!!

> Zauwazylam, ze moj maz odczuwa podobna fascynacje i przyplyw dobrego
> nastroju po zakupach w dziale z ksiazkami :))))))))))

Cóż.... mojemu każdy sklep psuje nastrój :-). No... może tylko ten z
artykułami wędkarskimi nie... :-))

> A co Wam kochani grupowicze ewidentnie poprawia nastroj w pare sekund?

Mnie poprawia nastrój szczery komplement. Szczególnie gdy na niego
zasłuzyłam :-))).

Pozdrawiam. Variete.

4. Data: 2002-05-08 09:46:33

Od: <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A co Wam kochani grupowicze ewidentnie poprawia nastroj w pare sekund?

-usmiech od nieznajomej
-list od przyjaciela
-zapach jedzenia
-wspomnienie o wakacjach
-muzyka!

5. Data: 2002-05-08 09:59:49

Od: "Sokrates" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marzena Fenert" <m...@f...net> napisał w wiadomości

> A co Wam kochani grupowicze ewidentnie poprawia nastroj w pare sekund?

> [...]

Czasami różne większe lub mniejsze drobiazgi.
Zawsze erekcja z następującym po niej finałem :-))))))))
W pelni anonimowy Sokrates :-))

6. Data: 2002-05-08 10:05:58

Od: Marzena Fenert <m...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 8 May 2002 11:37:58 +0200, podpisując się jako "Variete"
<a...@o...pl>, napisałeś (aś) :

> [...]
>
>Taaaaa. Gorzej jak się ma wszystko co jest się w stanie nałożyć na ciało
>:-)) i już nie ma po co iść do kosmetycznego.

E-tam, uważam że zawsze coś fajnego się znajdzie :)))
A to nowy odcień lakieru do paznokci a to coś innego :)))

>Jak zazdroszczę..... Kąpałam się w pośpiechu, głowę suszyłam jedną ręką i
>malowałam się drugą... nie wiem co robi moje dziecię, bo jestem w pracy.....

Miałam ten luksus "chwili na prysznic" bo moje dziecię zasnęło :)

>Ja się będę dziś cieszyć zakupem nowej zabawki dla dziecka :-))) A co!!

Co kupiłaś?? Zabawki to też moja ulubiona działka :)))

>Mnie poprawia nastrój szczery komplement. Szczególnie gdy na niego
>zasłuzyłam :-))).

A z komplementami nie jest tak, ze "naciagaja" rzeczywistośc a gdy sie
zasluzy i ktos nas pochwali to nie komplement tylko szczera prawda?
Tak tylko pytam bo jak słyszęsłowo komplement to mi sięstary dowcip
przypomina:

- panno Maju ma Pani takie piękne zęby - mówi zalotnik do dziewczyny
- syskie tsy? - pyta panna

:))))))))))))))))

--
Marzena i Jakub
http://jakub.fenert.net

7. Data: 2002-05-08 10:09:55

Od: "Maja Krężel" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marzena Fenert" napisała

> Tak tylko pytam bo jak słyszęsłowo komplement to mi sięstary dowcip
> przypomina:
>
> - panno Maju ma Pani takie piękne zęby - mówi zalotnik do dziewczyny
> - syskie tsy? - pyta panna

A ja byłam pewna, że ten kawał zaczyna się "Panno Marzeno..." ;-)))

--
Pozdrowienia
Maja

8. Data: 2002-05-08 10:12:33

Od: "Variete" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marzena Fenert <m...@f...net> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:7...@4...com..
.

> Co kupiłaś?? Zabawki to też moja ulubiona działka :)))

Jeszcze nic - idę po pracy :-)) (oby do 16.00:-) )

> [...]
> zasluzy i ktos nas pochwali to nie komplement tylko szczera prawda?
> Tak tylko pytam bo jak słyszęsłowo komplement to mi sięstary dowcip

Komplement to ma być prawda, a nie jakieś tam byle słowa. Liczy się to, że
ktoś zauważył i powiedział o tym głośno. Nie chodzi tu o "bajerowanie".
Raczej o docenianie naszych starań, bez względu na to czy dotyczą naszego
wyglądu czy czegoś co zostało przez nas dobrze zrobione.
Pozdrawiam. Variete.

9. Data: 2002-05-08 10:20:03

Od: Marzena Fenert <m...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

To nie było do Ciebie Maju....

Marzena

10. Data: 2002-05-08 10:21:16

Od: "Kasia Samsonowicz" <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sokrates" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> Czasami różne większe lub mniejsze drobiazgi.
> Zawsze erekcja z następującym po niej finałem :-))))))))
> W pelni anonimowy Sokrates :-))

Chciałbyś być w pełni anonimowy Panie Sokrates-))))
A Poznań to piękne miasto-)))))
Pozdrawiam Cieplutko
Kasia we wspaniałym nastroju-)))

Warto któregoś dnia...
[OT] do Qwaxa
ojczym, który nie ma własnych dzieci
skad sie to bierze ze feminizm znaczy rozbicie rodziny
[GDZIE] Dom Opieki dla starszej osoby : woj pomorskie