[OT] Nic tak nie poprawia nastroju

11. Data: 2002-05-08 10:25:27

Temat: Re: [OT] Nic tak nie poprawia nastroju
Od: "Maja Krężel" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marzena Fenert" napisała

> To nie było do Ciebie Maju....

Ło matko, przecież wiem. Naprawdę! Pomimo tego, że jestem blondynką :)

--
Pozdrowienia
Maja

12. Data: 2002-05-08 10:28:46

Od: "Sokrates" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia Samsonowicz" <s...@h...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Sokrates" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
>
> Chciałbyś być w pełni anonimowy Panie Sokrates-))))
> A Poznań to piękne miasto-)))))
> Pozdrawiam Cieplutko
> Kasia we wspaniałym nastroju-)))

Taka moja wypowiedź po szerokim temacie feminizmu -
trzeba uważać :-))
Darek

13. Data: 2002-05-08 11:25:52

Od: "OBAS" <o...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marynatka wrote:

> A co Wam kochani grupowicze ewidentnie poprawia nastroj w pare
> sekund?

Strzałka na wadze (na której stoję),która chyli się w lewo coraz
bardziej:-))

Pozdrawiam
Jola

14. Data: 2002-05-08 11:43:51

Od: "tweety" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

A mnie poprawi nastrój poracja ruskich pierogów :-))))) i widok
usmiechniętej buzi mojego dziecka grzebiącego w piasku i sypiacego na
tatusia kolejna porcje piasku hihihih ale to po pracy ech...
a w pracy?
chyba szklanka herbatki i angaz na podwyżke, tylko jakos tego drugiego
ciezko sie doczekac.

Magdalena
GG 3122518
http://tweety2000.w.interia.pl
http://strony.wp.pl/wp/mwota

15. Data: 2002-05-08 12:28:24

Od: "JoJo" <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "OBAS" <o...@b...pl> napisał w wiadomości

> Strzałka na wadze (na której stoję),która chyli się w lewo coraz
> bardziej:-))
>
> Pozdrawiam
> Jola

całe moje biuro podpisuje sie pod tym
pozdrawiam
Joanna

16. Data: 2002-05-08 13:46:54

Od: "satia" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JoJo" <g...@p...fm> napisała:

> A co Wam kochani grupowicze ewidentnie poprawia nastroj w pare sekund?
> W tej chwili????? tylko natychmiastowe wyjście z pracy i obrzydliwie
> dekadencka porcja lodów (bez czekoladowych) ze wszystkimi dodatkami i górą
> bitej śmiętany

Czy Ty to ja??????? :-))))

Bo właśnie miałam cóś takiego napisac.
Hm... Nie Ty jedna, nie ja jedna :-)

pozdrawiam
satia

17. Data: 2002-05-08 18:14:11

Od: "MOLNARka" <g...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marzena Fenert" <m...@f...net> napisał

> A to nowy odcień lakieru do paznokci a to coś innego :)))

Oj ... widzę jak na moich oczach ludzie się zmieniają ;-)))

A jeszcze tak niedawno zarzekałaś się, że Ty nie znosisz dyskutować o
lakierze do paznokci (odcień śliwkowy) ... a tu proszę :-)))))))))

Pozdrówka
MOLNARka (dziś z lakieram mocno wiśniowym na własnych paznokciach)

18. Data: 2002-05-08 19:03:31

Od: Marzena Fenert <m...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 8 May 2002 20:14:11 +0200, podpisując się jako "MOLNARka"
<g...@h...pl>, napisałeś (aś) :

> [...]
>
>A jeszcze tak niedawno zarzekałaś się, że Ty nie znosisz dyskutować o
>lakierze do paznokci (odcień śliwkowy) ... a tu proszę :-)))))))))

Bo nadal nie lubięo tym dyskutować, nadal nie kładę sobie tego syfu na
paznokcie - bo wg. mnie wymalowane paznokcie wygladaja nieladnie.
Po prostu chcialam pokazac kolezance, ze zawsze kazda kobieta moze cos
sobie kupic w sklepie kosmetycznym - taki przyklad byl.
Moglam napisac o kremie na zmarszczki - ale zaraz by sie na moj leb
posypaly gromu, ze insynuuje ze grupowiczki sa stare i kuracje
odmladzajace im potrzebne :)
Marzena

19. Data: 2002-05-08 23:39:52

Od: "didziak" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Napisała Perełka moja, Marzena Fenert <m...@f...net>,
odpisuję zatem co następuje:

| Nic tak nie poprawia nastroju kobiecie jak dobry kosmetyk :)
(..)
| A co Wam kochani grupowicze ewidentnie poprawia nastroj w pare
sekund?

P O R N O L E :-))))))

P.S. Bo chyba to tutaj jest tak a'propos tamtego, nie? :->>>

Pozdrawiam,
didziak ;->>

20. Data: 2002-05-09 05:24:19

Od: Piotr Jankisz <p...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marzena Fenert napisał(a):

> A co Wam kochani grupowicze ewidentnie poprawia nastroj w pare sekund?

Wynegocjowanie u żony zgody na zakup ( czegokolwiek związanego z moim
hobby ) w cenie >= trzycyfrowej.

;-) P.J.

Warto któregoś dnia...
[OT] do Qwaxa
ojczym, który nie ma własnych dzieci
skad sie to bierze ze feminizm znaczy rozbicie rodziny
[GDZIE] Dom Opieki dla starszej osoby : woj pomorskie