[OT] Nic tak nie poprawia nastroju

21. Data: 2002-05-09 07:23:20

Temat: Re: [OT] Nic tak nie poprawia nastroju
Od: Ania Stelmach <s...@N...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

didziak wrote:

> P.S. Bo chyba to tutaj jest tak a'propos tamtego, nie? :->>>

Nie, odwrotnie. Tamto jest a'propos tego.

slimaczek
--
http://slimaczek.w.interia.pl

22. Data: 2002-05-09 07:55:07

Od: "Anyia => Madzik" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik didziak <d...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:abccj8$d9u$...@z...polsl.gliwice.pl...

> (..)
> sekund?
>
> P O R N O L E :-))))))
>
> P.S. Bo chyba to tutaj jest tak a'propos tamtego, nie? :->>>

no i mozna bylo tak od razu, a nie solidnie dokarmic trolla ;-))))))

--
Pozdrawiam jak zwykle niezwykle cieplutko,
Magda

23. Data: 2002-05-09 20:07:57

Od: "Joasienka" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik wrote:

A mi poprawiło humor kupienie sobie butów (czółenek na bardzo wysokim
obcasie)(za 200 zł, mając 500 zł miesięcznie na życie), które pewnie
będę rzadko nosiła, a przynajmniej nie w te upały, ale są takie piękne
:-)
Joanna

24. Data: 2002-05-11 02:12:42

Od: "didziak" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Napisała Perełka moja, Anyia => Madzik
<a...@p...onet.pl>, odpisuję zatem co następuje:

| no i mozna bylo tak od razu, a nie solidnie dokarmic trolla
;-))))))

Się tak siakoś śmiać chce, gdy się wątek ogląda, w którym
najaktywniejsi są właśnie owi 'nie karmić!" :->

Pozdrawiam,
didziak :-))))

25. Data: 2002-05-11 08:43:13

Od: Bischoop <B...@b...SA> szukaj wiadomości tego autora

W artykule didziak napisal(a):
> Się tak siakoś śmiać chce, gdy się wątek ogląda, w którym
> najaktywniejsi są właśnie owi 'nie karmić!" :->
>

> Pozdrawiam,
> didziak :-))))

Oj tak oj tak, tez mnie to okropnie smieszy
BUHHAHAHAHA

--
% Bischoop %
%Linux Registered User:#260447%

Warto któregoś dnia...
[OT] do Qwaxa
ojczym, który nie ma własnych dzieci
skad sie to bierze ze feminizm znaczy rozbicie rodziny
[GDZIE] Dom Opieki dla starszej osoby : woj pomorskie