[OT] Nigella

41. Data: 2005-11-09 22:27:43

Temat: Re: [OT] Nigella
Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

MI6 napisał(a):
> Witam
> Tak troche odchodząc od tematu grupy. Ostatni pojawił sie ten magazyn
> kulinarny na tvn styl "Nigella gryzie".Jak go raz obejżałem [...]

Gdybyś się dobrze obejrzał za siebie to może byś i dostrzegł setki
lepszych i powabniejszych a w dodatku panien.
;-)
pozdr. Jerzy

42. Data: 2005-11-09 22:42:20

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 9 Nov 2005 21:06:44 +0100, "siliana"
<t...@o...pl> wrote:

>Uzytkownik "Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> napisal w
>wiadomosci news:24d3n19jrkg1p4t2fdhh0kkh1tok98r5rq@4ax.com...

>to ile ona ma lat? i ona jest wogole z anglii, bo akcent ma cudny.

45.
Tak, jest corka bylego kanclerza czyli glownego finansowego,
mieszka kolo premiera, bo tak tu jest. On nazwal dziecko zenska
forma SWOJEGO imienia! Drugi maz potwornie bogaty - taki mecenas
sztuki, reklamy etc etc.

pierz, stara plotkara
K.T. - starannie opakowana

43. Data: 2005-11-09 22:43:31

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>o rany - czy ja sie myle? ona na tych zdjeciach jest b. szczupla, a w tv
>jest po prostu puszysta - tzn. twarz ma szczupla, ale tylek konkretny....

Zawsze miala tylek konkretny, nawet , jak sie pokazywala w
skorach motocyklowych :P

Pierz
K.T. - starannie opakowana

44. Data: 2005-11-09 22:43:47

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:43724fe8$0$5417$f69f905@mamut2.aster.pl>
siliana <t...@o...pl> pisze:

> to ile ona ma lat?

45

--
PozdrawiaM

45. Data: 2005-11-09 22:45:17

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

Stoja w kolejce czy jak?
:P

pierz
K.T. - starannie opakowana

46. Data: 2005-11-09 22:50:52

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:dktmjf$ii1$1@inews.gazeta.pl>
turecky <t...@g...SKASUJ-TO.pl> pisze:

> nie cierpię mieć brudnych (czytaj: ubrudzonych przygotowywanym
> jedzeniem) rąk

A ubrudzone przygotowywanym jedzeniem rękawiczki cierpisz mieć?
Czy może zmieniasz je co 5 minut?

> nie lubię jak łyżka którą mieszam w garze lepi się,

Jeśli się lepi, to ją wymyj. Co za problem?
BTW - a czym właściwie mieszasz w garze, że Ci się to nie lepi??

> nie lubię pozostawiać po gotowaniu sterty brudnych naczyń;

Podejrzewam, ze nikt tego nie robi, tylko po prostu myje/wkłada do zmywarki.

> gotowanie czyste jest szybsze i przyjemniejsze.

Szybsze? Polemizowałabym.
Jakbym miała po każdym zanurzeniu w zupie myć łyżkę, a po każdym włożeniu
kotleta na patelnię - ręce, to obiad robiłabym pół dnia ;-)

--
PozdrawiaM

47. Data: 2005-11-10 00:53:58

Od: "eM eL" <badbatz99@hotmailCUT_THIS_OUT.com> szukaj wiadomości tego autora

"MI6" <d...@N...pl> wrote in message
news:dksa0d$6eq$1@news.lublin.pl...> Witam
> Tak troche odchodząc od tematu grupy. Ostatni pojawił sie ten magazyn kulinarny na
> tvn styl "Nigella gryzie".Jak go raz obejżałem tak ciągle czekam na nowy odcinek. I

> nie chodzi o kuchnie tylko o tą babeczke, poprostu nie moge się napatrzyć,
> strasznie seksowna i ciągle oblizuje te łyżeczki i inne przybory kuchenne a mnie
> pot zlewa.Czy wy męska części grupy też tak macie ?

Popatrz sobie wiec na okladke jej ksiazki ("Nigella Bites") ...Zmyslowa Nigella z
pol-otwartymi ustami delektujaca sie (chyba...) krakersem. A jesli tak Cie wzielo,
to kolezanka Lawson ma cala kolekcje na sprzedaz, od gustownych fartuszkow po kubki,
talerze i garnki...

A tak na marginesie, jej gotowanie mnie nie rusza (i to nie tylko dlatego, ze slowa
"kuchnia" i "brytyjska" wypowiedziane razem staja mi w gardle -- notka do anglofili
kulinarnych - "buzz off!") ale sama Nigella jest w porzadku, choc stala sie ostatnio
troche zbyt "puchata" jak na moj gust. Ale...czytam sobie czasami jej kacik
kulinarny w Timesie i nadziwic sie nie moge jak ta Nigella plytko mysli (i dlaczego
ja drukuja w Timesie, ale o to, to trzeba spytac kolege Murdocha.) Ale kobitka jest
w porzadku :-)))

W USA (dla czytajacych te grupe z Ziemi Obiecanej) jej show jest/byl czasami na E!

48. Data: 2005-11-10 01:04:02

Temat: Re: [OT] Nigella [OT]
Od: "eM eL" <badbatz99@hotmailCUT_THIS_OUT.com> szukaj wiadomości tego autora

"turecky " <t...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote in message

> u mnie w domu (w ponad milionowej
> aglomercji) kisiło się kapustę w beczce.

Acha! To Ty byles wiec moim sasiadem z dolu!!! I w dodatku do kiszenia kapusty w
beczce trzymales takze kury w wannie... A pozniej eksplodowal o was kaloryfer
przerobiony na skraplarke do bimbru... Ja Cie znam, chlopaczku..!
:-)))

49. Data: 2005-11-10 05:53:43

Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomosci news:mru4n19en1c7437nv8taelslbsh7nsathe@4ax.com...

> Zawsze miala tylek konkretny, nawet , jak sie pokazywala w
> skorach motocyklowych :P

no tu mi wyglada b. szczuplo, nawet w tylku http://skocz.pl/alif

ale wogole mimo tego tylka ma b. waska talie, apetyczny biust i wogole jest
sexowna:)

50. Data: 2005-11-10 06:39:47

Od: "Ireneusz P. Zablocki" <i...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

Theli schrieb:

> Jesli przy tym ciekawie opowiadaja, to nie ma sprawy. W takich
> wychuchanych kucharzach nie lubie tego, ze sa zazwyczaj smiertelnie
> powazni i podchodza do gotowania jakby rzeczywiscie miksture w aptece
> przyrzadzali.
>
> th
Tak juz zupelnie bez jaj, (chyba wolno sie tak kulinarnie wyrazic?), to
juz niemalze kazdy program niemieckiej telewizji, w tym pewnie wszystkie
regionalne maja swoje kulinarne godziny i kreuja swoje gwiazdy. Kazdy
cos dla siebie znajdzie: zakolczykowani i zatatuazowani do 30-tki,
wiecznie mlodzi do 40 -tki, mlodzi ludzie po 40-tce i nawet milosnicy
Volksmusik i ziewnych(od ziewania) szlagierow. Ze mnie kucharz do bani,
tak jak i ogrodnik, wiec ja tam malo krytykuje - jestem tylko tak
calkiem bezinteresownie zlosliwy. Wczoraj taki coolowaty kucharz
wyciskal cytryne jedna reka na druga nad potrawa, zeby pestki nie
powpadaly. Tak spontanicznie, zeby szybciej szlo i nie wygladalo po
niemiecku. To ja juz wole byc byc Niemcem w kuchni i moja salaty nieco
higieniczniej przyrzadzac. Ale jesli sie nie ma doswiadczenia, to warto
taki program obejrzec i podpatrywac. Wielu z tych kucharzy, "studiowalo"
za granica u najlepszych mistrzow patelni. Moze zima jak skoncza sie
roboty polowe i wojna podjazdowa z psem sasiadow, czytaj pies w koncu
zdechnie albo od mojej procy zginie, to obejrze i opisze co ciekawsze
programy. Chyba, ze Waldek Berlinski mnie uprzedzi, bo pewnie nie ma
ogrodu i durnowatych sasiadow, tak jak ja.

Irek Wschodniwestfalski

golonka - jaka najlepsza
drinki z koniakiem
surówka z kapusty