[OT] Od Izy W. w sprawie poczty

1. Data: 2005-05-10 19:29:47

Temat: [OT] Od Izy W. w sprawie poczty
Od: Andrzej Polanski <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Iza Wójcik

Program Outlook Express nie mógł ogłosić Twojej wiadomości. Temat 'Re:
liliowce', Konto: 'news.rubikon.pl', Serwer: 'news.rubikon.pl', Protokół:
NNTP, Odpowiedź serwera: '440 Posting not allowed', Port: 119,
Zabezpieczenie (SSL): Nie, Błąd serwera: 440, Numer błędu: 0x800CCCA9

Wlasnie taki komunikat mi sie wyswietla.
I jeszcze dodam ze grupe ogrodowa czytam przez news.rubikon.pl - tu sie
listy wszystkich ukazuja ale moje nie zawsze. I przez news.gazeta.pl - na
tym to panuje absolutnie wolna amerykanka. Moje dochodza wtedy kiedy chca a
co poniektorych odpowiedzi nie widze. Na przyklad Basie Kulesz widzialam w
wielu watkach ale jej odpowiedzi w tym zatytuowanym "Pytanie" z 8.05.05 juz
nie mam. Za to podziekowanie pytajacej owszem jest.
Czary mary jak dla mnie.... Oczekuje pomocy madrzejszych.

Dziekuje za chec pomocy
Iza Wójcik - co nic nie widzi ;-)

2. Data: 2005-05-10 19:39:38

Temat: Re: [OT] Od Izy W. w sprawie poczty
Od: "bluszcz" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> juz
> nie mam. Za to podziekowanie pytajacej owszem jest.
> Czary mary jak dla mnie.... Oczekuje pomocy madrzejszych.

Jak oczekujesz pomocy mądrzejszych to pomyśl trochę i zmień grupę.
--
bluszcz

3. Data: 2005-05-10 20:21:27

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:d5r2cc$jg4$1@nemesis.news.tpi.pl Andrzej Polanski
<r...@p...onet.pl> napisał(a):

> I jeszcze dodam ze grupe ogrodowa czytam przez news.rubikon.pl - tu
> sie listy wszystkich ukazuja ale moje nie zawsze. I przez
> news.gazeta.pl - na tym to panuje absolutnie wolna amerykanka.

Hejka. Spróbuj może zmienić serwer newsów. Ja używam news.tpi.pl oraz
rezerwowo news.task.gda.pl i w zasadzie jestem zadowolony. :-)
Pozdrawiam hermeneutycznie

4. Data: 2005-05-10 21:12:39

Od: "Agnieszka Biernacka" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andrzej Polanski" napisał:

> [...]
> NNTP, Odpowiedź serwera: '440 Posting not allowed', Port: 119,
> Zabezpieczenie (SSL): Nie, Błąd serwera: 440, Numer błędu: 0x800CCCA9

IMO ten serwer wymaga autoryzacji, zeby bylo mozliwe wysylanie postow.
Czytac pewnie mozna anonimowo. Nalezy miec nazwe uzytkownika, haslo i wpisac
je w Narzedzia -> Konta -> wlasciwosci odpowiedniego serwera newsow ->
zakladka serwer. W tej chwili wiekszosc serwerow wymaga autoryzacji od
uzytkownikow. Na gazecie trzeba sobie zalozyc konto pocztowe i tych samych
danych uzyc do konta newsowego.

Co do tego dlaczego nie widac wszystkich postow to moge tylko zgadywac.
Pewnie jest zle ustawione sciaganie wiadomosci. Na dole na pasku stanu
wypisane jest czy wszystkie wiadomosci sa sciagniete. Jesli nie, to trzeba
zrobic Narzedzia -> pobierz 300 nastepnych naglowkow i powtarzac to do
skutku.

Pozdrawiam
Agnieszka Biernacka

5. Data: 2005-05-11 01:15:54

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Andrzej Polanski wrote:

> [...]
> NNTP, Odpowiedź serwera: '440 Posting not allowed', Port: 119,
> Zabezpieczenie (SSL): Nie, Błąd serwera: 440, Numer błędu: 0x800CCCA9

0x800CCCA9 NNTP POST FAILED - Unable to post to server
Nie daje to wiele informacji o przyczynach.

Mozesz czytac grupe przez Google, ale tam jest spore opoznienie.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

6. Data: 2005-05-11 09:05:58

Od: "Iza Wójcik" <i...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziekuje wszystkim za rady. Na razie znowu listy przechodza ale zmienie
serwer na inny.
Agnieszce Biernackiej w szczegolnosci dziekuje za "instrukcje obslugi dla
blondynki". Naprawde jestem zielona z tych spraw a teraz mam nadzieje dac
sobie rade sama :-).

Iza Wójcik

7. Data: 2005-05-12 08:19:53

Od: "Agnieszka Biernacka" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iza Wójcik" napisała:
> [...]
> blondynki". Naprawde jestem zielona z tych spraw a teraz mam nadzieje dac

Mam nadzieje, ze udalo mi sie Ci chociaz troche pomoc. Jak bys jeszcze
mialam problemy, to pisz :)

Pozdrawiam
Agnieszka Biernacka

Szczepienia