[OT] Odchudzanie - regeneracja

1. Data: 2003-06-05 11:00:13

Temat: [OT] Odchudzanie - regeneracja
Od: "ProMedico" <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Akademia Zdrowia Promedico w Obrowcu ma zaszczyt przedstawić Państwu
kompleksową ofertę odchudzająco - regenerującą.

Obrowiec to niewielka miejscowość położona w środkowej części woj.
Opolskiego. Nizinny teren u zbiegu Odry i Osłobogi, otoczony polami i łąkami
gwarantuje spokój i wypoczynek. Nie mniej jednak, na terenie Akademii
Zdrowia znajdą Państwo tereny rekreacyjne takie jak pole golfowe, miejsca do
spacerów czy przejażdżek konnych, wędkowania, pływania czy gry w tenisa.

Akademia Zdrowia to nie tylko pobyt z naturą, to również najnowocześniejsze
zabiegi medyczne czy rehabilitacyjne. Wykwalifikowana kadra polskich i
niemieckich lekarzy, wsparta niespotykanymi w Polsce urządzeniami
medycznymi, przyciąga wielu pacjentów i kuracjuszy. Dzięki opiece
instruktora wykonacie Państwo zarówno najprostsze ćwiczenia ruchowe, jak
również poznacie tajniki gry w tenisa czy nawet golfa.

Oferta odchudzająco - regenerująca obejmuje:

- indywidualnie dobraną dietę wykonaną za pomocą testu ImuPro 300
- terapię termiczno-tlenową
- tlenoterapię
- masaże na łóżku wodnym
- zajęcia ruchowe i sportowe z instruktorem
- opiekę lekarzy specjalistów oraz personelu medycznego
- zakwaterowanie w Pensjonacie o wysokim standardzie
- inne zabiegi wspomagające...

Z poważaniem,
Zespół Promedico PL

ul. Krapkowicka 57
47-320 Obrowiec
(woj. opolskie)

Tel.: (0-77) 407-82-21
Fax: (0-77) 407-82-20

e-mail: p...@p...pl
internet: www.promedico.pl
golf club: www.golf.opole.pl

1. Data: 2003-06-05 11:43:50

Temat: Re: [OT] Odchudzanie - regeneracja
Od: mips <m...@a...warszawa.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"ProMedico" <p...@p...pl> wrote:
[ciach]

A czy ProMedic wie, że takie ogłoszenia są spamem i nie należy ich
wysyłać na tę grupę dyskusyjną????!!

--
mips, która w końcu chyba zacznie wysyłać te śmieci do abuse:(

1. Data: 2003-06-05 12:22:34

Od: "Kasia" <k...@B...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mips" <m...@a...warszawa.sdi.tpnet.pl

napisał w wiadomości
: A czy ProMedic wie,...

ProMedico nie wie. Bo zanim wysłał swojego posta, nie wysilił się nawet,
żeby poczytać netykietę. Zaśmiecił tym samym postem także grupę
pl.rec.kuchnia.
Ciekawe, gdzie to jeszcze upchał?...

Pozdrawiam serdecznie,
Kasia

1. Data: 2003-06-06 12:44:34

Temat: Odp: [OT] Odchudzanie - regeneracja
Od: "news.onet.pl" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ProMedico nie wie. Bo zanim wysłał swojego posta, nie wysilił się nawet,
> żeby poczytać netykietę. Zaśmiecił tym samym postem także grupę
> [...]
No właśnie bardzo dobrze wie, że nie wypada-ze względu na netykietę jedynie,
a ponieważ żadnych kosekwencji prawnych łamania takich zasad nie ma, więc
korzystają i reklamują się. A czy rzeczywście nie ma żadnych konsekwencji?
Jakaś prawniczka może interesuje sie tym i wie??
-R.

1. Data: 2003-06-06 12:47:50

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 6 Jun 2003 14:44:34 +0200, news.onet.pl wrote:

> [...]
> korzystają i reklamują się. A czy rzeczywście nie ma żadnych konsekwencji?
> Jakaś prawniczka może interesuje sie tym i wie??

Nie jestem prawniczką, ale wiem, ze od kilkumiesiecy rozsyłanie spamu jest
niezgodne z prawem, i grozi grzywna za to.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154
howuser&userid=39102

1. Data: 2003-06-06 13:08:24

Od: mips <m...@a...warszawa.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lia <L...@a...poczta.onet.pl> wrote:

> Nie jestem prawniczką, ale wiem, ze od kilkumiesiecy rozsyłanie
> spamu jest niezgodne z prawem, i grozi grzywna za to.

Tak, tylko jak dotąd jest to rzadko respektowane:(

--
pozdrowienia od mips

1. Data: 2003-06-06 13:08:56

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 6 Jun 2003 15:14:24 +0200, news.onet.pl wrote:

> Tak, ale to zdaje sie dotyczy-że tak powiem indywidualnych posiadaczy kont
> poczty elektornicznej-a tu mamy do czynienia z listą dyskusyjną.... ale
> sprawdzę to.

Rowniez tutaj ma to zastosowanie.

1. Data: 2003-06-06 13:11:25

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 6 Jun 2003 13:08:24 +0000 (UTC), mips wrote:

> Tak, tylko jak dotąd jest to rzadko respektowane:(

na razie, ale cos ptaszki cwierkają, ze poniewaz szalenie łatwo jest wykryc
nadawce takiego spamu, to policja w ramach polepszenia sobie statystyk
wykrywalnosci ma sie zato wziąc :)

1. Data: 2003-06-06 13:14:24

Od: "news.onet.pl" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Lia <L...@a...poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:c...@L...pyry.net...

1. Data: 2003-06-06 13:40:25

Od: "news.onet.pl" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Lia <L...@a...poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:bpkdowlqtscf$....@L...pyry.net...

> Rowniez tutaj ma to zastosowanie.
Sprawdziłam-ustawa o świadczeniu usług elektroniczych:

"Art. 10. 1. Zakazane jest przesyłanie niezamówionej informacji handlowej
skierowanej do oznaczonego odbiorcy za pomocą środków komunikacji
elektronicznej, w szczególności poczty elektronicznej.
2. Informację handlową uważa się za zamówioną, jeżeli odbiorca wyraził zgodę
na otrzymywanie takiej informacji, w szczególności udostępnił w tym celu
identyfikujący go adres elektroniczny.
3. Działanie, o którym mowa w ust. 1, stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w
rozumieniu przepisów ustawy, o której mowa w art. 9 ust. 3 pkt 1."

Mam jednak dalej wątpliwości czy tyczy się to także list dyskusyjnych, bo
jest napsane: "do oznaczonego odbiorcy" -co moim zdaniem wskazuje na
wysłanie na konkretne konto pocztowe indywidualne-przy tym może to być
zarówno firmowe, jak i prywatne należące do osoby fizycznej. Taka jest moja
interpretacja.
Szkoda, bo podali dokładny adres i nazwę firmy-można by ich troszkę
postraszyć tą grzywną-:)
-R.

pytanie - Avon
makijaż ślubny