[OT?] Podzelowanie butów

1. Data: 2003-10-15 12:45:13

Temat: [OT?] Podzelowanie butów
Od: "Konrad Inglot" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Jeśli to NTG to proszę o skierowanie mnie na właściwą grupę bo nic lepszego
nie kojarzę.
Chodzi mi o zelówki w butach. Mianowicie kupiłem sobie fajne butki ale ze
skórzaną podeszwą (oprócz obcasa wszystko ze skóry) i facet w sklepie
powiedział żeby podzelować. Jako że na codzień chodzę tylko w butach
sportowych nie bardzo orientuję się w szczegółach. Gdzie się daje tą zelówkę?
Duże to jest? I z czego, metalowa? Nie chciałbym raczej wydawać stukających
dźwięków przy każdym kroku :)

pzdr
konlin

1. Data: 2003-10-15 12:48:49

Temat: Re: [OT?] Podzelowanie butów
Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-10-15 14:45:13 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Konrad Inglot* skreślił te oto słowa:

> [...]
> sportowych nie bardzo orientuję się w szczegółach. Gdzie się daje tą zelówkę?

U szewców.

> Duże to jest? I z czego, metalowa? Nie chciałbym raczej wydawać stukających
> dźwięków przy każdym kroku :)

Czy duze - w zaleznosci od buta - najczesciej daja Ci na srodkowej czesci
podeszwy, bo jest najbardziej narazona na scieranie i w efekcie dorobienei
sie dziury w podeszwie.
I nie martw sie... to nie bedzie metalowe.
No chyba ze obcas ( znaczy ssie to tylne podwyzszenie) tez jest tylko ze
skory - w co watpie.

Oczywiscie nei musisz zelowac, ale licz sie z dziura na wylot w
podeszwie... potemmozesz tylko wymieic cala podeszwe u szewca, a jest to
drozsze.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@h...pl

1. Data: 2003-10-15 13:03:41

Od: "Konrad Inglot" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lia <L...@a...poczta.onet.pl> napisał(a):

> U szewców.

Chodziło mi gdzie na podeszwie :)

> Czy duze - w zaleznosci od buta -

45, model klasyczny czyli kilkanaście cm^2 podeszwy.

> najczesciej daja Ci na srodkowej czesci
> podeszwy, bo jest najbardziej narazona na scieranie i w efekcie dorobienei
> sie dziury w podeszwie.

A ile czasu zajmuje (pi * drzwi) zrobienie tej dziury? Bo ja w tych butach
raczej na codzień chodził nie będę, muszę je tylko od czasu do czasu założyć.

> I nie martw sie... to nie bedzie metalowe.

No więc z czego? Bo to musi być przecież płaskie a wytrzymałe.

> No chyba ze obcas ( znaczy ssie to tylne podwyzszenie) tez jest tylko ze
> skory - w co watpie.

Nie, nie jest.

pzdr
konlin

1. Data: 2003-10-15 13:06:47

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-10-15 15:03:41 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Konrad Inglot* skreślił te oto słowa:

> A ile czasu zajmuje (pi * drzwi) zrobienie tej dziury? Bo ja w tych butach
> raczej na codzień chodził nie będę, muszę je tylko od czasu do czasu założyć.

Trudno byc jasnowidzem, mi sie zrobila po sezonie srednio intensywnego
uzywania jesienia i zima.
Ale zadnych gwarancji Ci nie daje :)

> No więc z czego? Bo to musi być przecież płaskie a wytrzymałe.

Takie czarne gumopodobne :)

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@h...pl

1. Data: 2003-10-16 08:29:44

Od: "s...@a...pl" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Konrad Inglot wrote:
Gdzie się daje tą zelówkę?
> Duże to jest? I z czego, metalowa? Nie chciałbym raczej wydawać stukających
> [...]

Mozna kupic gotowa w sklepach obowniczych (czasem stoja takie
polki-wieszaki z roznymi akcesoriami.Kosztuje to jakies 5 PLN.
Jest to taki kawalek gumy w ksztalcie zelowki samoprzylepny. Nie ma sie
czego obawiac trzyma sie dobrze.

Stalowka

Skora glowy ogolnie
Masaż wodny.