OT Program pocztowy

1. Data: 2005-02-02 17:46:35

Temat: OT Program pocztowy
Od: gablo <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiem, że może powinnam zadać to pytanie na innej grupie, ale nic nie
poradzę, że jestem z Wami tak mocno związana :)) Zresztą wiem, że
pomożecie...
Otóż zainstalowałam sobie program pocztowy Mozilla Thundrebird i mam
kilka pytań i wątpliwości. Czy któraś używa i może mi pomóc? Ewentualnie
jakich programów (oprócz OE)używacie do poczty i czytania grupy?
Mam problem przede wszystkim tym, że nie otwierają mi się linki z postów
- muszę je za każdym razem kopiować do przeglądarki. Chciałabym tez
wstawić sygnaturkę i nie wiem czy to możliwe w tym programie. Poradźcie!

g...@o...pl (z nadzieją czekająca na wsparcie - nie ukrywam że np. Julki)

1. Data: 2005-02-02 18:03:21

Temat: Re: OT Program pocztowy
Od: "Dziunia" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja też zainstalowałam ten program. Nie jestem z niego zadowolona. Obsługa
grup dyskusyjnych jest fatalna.

--
Dziunia
holecka1 małpa gazeta.pl

1. Data: 2005-02-02 18:24:34

Od: gablo <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziunia napisał(a):
> Ja też zainstalowałam ten program. Nie jestem z niego zadowolona. Obsługa
> [...]

A jak dołączyłaś sygnaturkę (bo chyba nie piszesz jej za każdym razem)??

gablo

1. Data: 2005-02-02 18:48:57

Od: Grazyna <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

gablo wrote:
> [...]
> - muszę je za każdym razem kopiować do przeglądarki. Chciałabym tez
> wstawić sygnaturkę i nie wiem czy to możliwe w tym programie. Poradźcie!

Hmmm.. poszperaj w Narzedziach (Tools)i w pomocniku Help. Mysle ze
znajdziesz jakies wskazowki .
Ja jestem bardzo zadowolona z tego programu. Wszystkie linki z postow
otwieraja sie bez problemu, ale najwazniejsze, ze jest bezpieczniejszy
niz Outlook, ktory ma wiele niedorobek, czyli dziur przez ktore latwo
zalapac wirusa

Grazyna

1. Data: 2005-02-02 18:58:06

Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

gablo napisał(a):

> A jak dołączyłaś sygnaturkę (bo chyba nie piszesz jej za każdym razem)??

Narzedzia -> konfiguracja kont -> dolaczaj sygnaturke

Przejrzyj dokladnie wszytskie opcje.

th

1. Data: 2005-02-02 19:03:22

Od: gablo <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Narzedzia -> konfiguracja kont -> dolaczaj sygnaturke
>
> Przejrzyj dokladnie wszytskie opcje.
>
> th

Dziecinnie łatwe...dzięki. Został mi tylko problem tych linków. Muszę je
kopiować?

1. Data: 2005-02-02 19:08:22

Od: gablo <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

gablo napisał(a):

> Dziecinnie łatwe...dzięki. Został mi tylko problem tych linków. Muszę je
> kopiować?

Taaa.. i znowu mi się nie udało z tą sygnaturką

gablo (na wszelki wypadek się podpiszę)

1. Data: 2005-02-02 19:17:57

Od: IlonaW <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

gablo napisał(a):

A ja uzywam wlasnie tej Mozilli i jestem super zadowolona !! i poczta i
grupy dyskusyjne dzialaja rewelacyjnie, tylko trzeba ustawic sobie
odpowiednie opcje.

--
Pozdrawiam - Ilona
Gdynia

1. Data: 2005-02-02 19:22:22

Od: gablo <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A ja uzywam wlasnie tej Mozilli i jestem super zadowolona !! i poczta i
> grupy dyskusyjne dzialaja rewelacyjnie, tylko trzeba ustawic sobie
> odpowiednie opcje.

Mam nadzieję, że powolutku odkryję wszystkie możliwości programu, bo
naprawdę lubię mozillę. Sygnaturka już ok, nie wiem tylko jak zmienić
ustawienia, żeby linki otwierały mi się bezpośrednio z postu. Jako
przeglądarki używam Firefoxa (też mozilla, hi, hi)
--
Pozdrówka
gablo

g...@o...pl
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?Rubrid=47750&o
b=0

1. Data: 2005-02-02 20:10:40

Od: Julka <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

gablo wrote:

> [...]
> - muszę je za każdym razem kopiować do przeglądarki. Chciałabym tez
> wstawić sygnaturkę i nie wiem czy to możliwe w tym programie. Poradźcie!

mmm, skoro już mnie wywołano do tablicy ;)
Ja akurat używam najnowszej mozilli bez dodatków (czyli 1.7.5), linki mi
się otwierają jak należy, sygnaturka żyje własnym życiem ;) i właściwie
nie miałam absolutnie żandych problemów z konfiguracją.
Co do czytników i konfoguracji radziłabym zajrzeć najpierw tu:
http://www.evil.pl/pip/
no i oczywiście do archiwum pl.news.czytniki
Co do linków- zerknij, czy działają u Ciebie np. te z mojej sygnaturki.
Nie ma w nich błędów, powinny się otwierać bez problemu. Pod prawym
klawiszem myszy masz "open link in new tab", dzięki temu link się
otworzy nie w nowym oknie, ale w tym samym w nowej zakładce- mniej
bałaganu. Link może nie działać, jeśli jest za długi i się złamie, ew.
jeśli ktoś zapomni o http z przodu, ale żeby go nie widział czytnik, to
ja pierwszy raz ;) Może przyczyną jest zbyt mała długość linii i się łamią?

Pozdrawiam
Julita

--
http://www.galeria.szpilka.prv.pl