[OT?] Pytanie o TVN-Style

1. Data: 2005-11-02 17:11:15

Temat: [OT?] Pytanie o TVN-Style
Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam od kilku dni (odkryte przypadkiem, nawet nie wiedziałam :) ).
Powiedzcie, co warto oglądać i kiedy? Jakieś "Miasto kobiet" było, dobrze
myślę? I kiedy jest to o makijażu?
Dlaczego nie mogę sobie łypnąć okiem do programu w Wybiórczej? A no bo nie
ma tam, co dają w TVN-Style :)

Krusz.
--
Kruszyna
#GG 3084947

1. Data: 2005-11-02 17:15:21

Temat: Re: [OT?] Pytanie o TVN-Style
Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-11-02 18:11:15 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Kruszyzna* skreślił te oto słowa:

> [...]
> myślę? I kiedy jest to o makijażu?
> Dlaczego nie mogę sobie łypnąć okiem do programu w Wybiórczej? A no bo nie

Tu masz program, kobieto:
http://tvnstyle.pl/
Dzięki temu mozna oglądać świadomie.

Zasada jest taka, że jeden odcinek leci o różnych porach przez cały tydzien
(najczesciej w sobote premiera).
Warto - Nigella Bites, jeśli jesteś kobietą gotującą, lub lubiąca jeść.
Warto Miejskiego Ogrodnika.
No To Pieknie - to ten osławiony kosmetyczny :)
Musisz To Mieć - z uwielbianym tu Jacykowem ;P

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

*psy mają właścicieli, koty mają służących*

1. Data: 2005-11-02 17:20:24

Od: "misiczka" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszyzna" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> myślę? I kiedy jest to o makijażu?
> Dlaczego nie mogę sobie łypnąć okiem do programu w Wybiórczej? A no bo

http://tvnstyle.pl

No to pięknie - o makijażu.
Nigella gryzie - odjazdowy program o gotowaniu, zakochałam się w Nigelli.
Miasto kobiet - bardzo lubię, chyba założę fanklub Rogalskiej.
Musisz to mieć - program, gdzie ubierają osoby zgłaszające się do nich -
robią im nowy image. Nie lubię prowadzącej, ale oglądam bo występuje tam
Jacyków.
Ona czyli ja - program robiony przez Joannę Brodzik. Bywają ciekawe tematy.
http://tvnstyle.pl/onaczylija/index.html
Świat według... - wywiad z jakąś znaną osobą. Lubię.

--
pozdrawiam, Lesława Ignaszewska - misiczka

Mam nadzwyczaj prosty smak.
Zawsze zadowala mnie to, co najlepsze.
(O. Wilde)
http://leslawa-ignaszewska.com

1. Data: 2005-11-02 17:23:10

Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lia wrote:
> Warto - Nigella Bites, jeśli jesteś kobietą gotującą, lub lubiąca
> jeść.

Albo jesli lubisz patrzec na ladne kobiety o slicznych oczach. Ogladam to
mimo bo dziewczyna ladna i w fajny sposob przyzadza jedzenie - a to
pochlapie cos a to rozleje a nie tak sterylnie jak w innych programach.

Zazula

1. Data: 2005-11-02 17:34:11

Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-11-02 18:23:10 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Zazula* skreślił te oto słowa:

> Albo jesli lubisz patrzec na ladne kobiety o slicznych oczach. Ogladam to
> mimo bo dziewczyna ladna i w fajny sposob przyzadza jedzenie - a to
> pochlapie cos a to rozleje a nie tak sterylnie jak w innych programach.

A mnie wkurza ten burdel jaki robi, grrhhh. Jakbym ja tak gotowała, to by
mi się odechciało po pierwszym sprzątaniu :)

1. Data: 2005-11-02 17:48:52

Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Wed, 2 Nov 2005 18:34:11 +0100, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <L...@p...onet.pl> i powiedziała:

> A mnie wkurza ten burdel jaki robi, grrhhh. Jakbym ja tak gotowała, to by
> mi się odechciało po pierwszym sprzątaniu :)

To nie ona sprząta ;-)

Zuzanka

*:.
Powinno się wystawić Cię w Sevres jako wzorzec cynizmu ;-) (C) Tib

1. Data: 2005-11-02 17:53:27

Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-11-02 18:48:52 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Małgorzata Krzyżaniak* skreślił te oto słowa:

> To nie ona sprząta ;-)

Wim, i dlatego mnie to drażni :]

1. Data: 2005-11-03 16:30:38

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia, a był(a) to środa, 2 listopada 2005 18:15 użytkownik
Lia, sącząc kawkę, wyklepał:

> Tu masz program, kobieto:
> http://tvnstyle.pl/
> Dzięki temu mozna oglądać świadomie.

Dzięki! :)

> Warto - Nigella Bites, jeśli jesteś kobietą gotującą, lub lubiąca jeść.

Jestem kobietą, która nigdy nie ma czasu na porządne ugotowanie czegoś
wypasionego i zapamiętale chomikującą przepisy na-wykorzystanie-kiedyś, z
czego nic nigdy nie wychodzi, bo to kiedyś jest mocno nieokreślone :)

> Warto Miejskiego Ogrodnika.

A co to? Wiem, wiem, oglądnę, to się przekonam, ale zmotywuj mnie trochę :)

> No To Pieknie - to ten osławiony kosmetyczny :)

O, bomba!

> Musisz To Mieć - z uwielbianym tu Jacykowem ;P

No to muszę to mieć. Muszę zobaczyć tego pana :)

KRusz.
--
Kruszyna
#GG 3084947

1. Data: 2005-11-03 17:08:38

Od: "zakręcona" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Co Wy wszystkie takie zapatrzone w tego faceta z Musisz to mieć?

1. Data: 2005-11-03 17:09:54

Od: Lesława Ignaszewska <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zakręcona" <z...@w...pl> napisał w wiadomości
> Co Wy wszystkie takie zapatrzone w tego faceta z Musisz to mieć?

Hehehe. Zapatrzone, ale nie w takim sensie, jak myślisz ;-)

--
pozdrawiam, Lesława Ignaszewska

Nie stawiaj sprawy na ostrzu noża, bo możesz ją zarżnąć
http://leslawa-ignaszewska.com

TFUrczość lakierowa ;)
Volume Shocking Loreal
gdzie kupić kryształki-koraliki do robienia biżuterii???
Perfumy Elizabeth Arden 5th Avenue
trwała