Jak to zrobic?? (sos slodko-kwasny jak w pewnej knajpie )

31. Data: 2006-05-09 16:04:50

Temat: Re: OT Re: Jak to zrobic?? (sos slodko-kwasny jak w pewnej knajpie )
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marsjasz" <d...@w...pl> wrote in message
news:e3qegl$dln$1@atlantis.news.tpi.pl...

> to milo mozna bedzie jakies zbiorowe gotowanie uskutecznic...
> pozdrawiam
> Mars

Abo i ognisko?

32. Data: 2006-05-10 18:42:19

Od: Tatiana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 09 May 2006 16:29:13 +0200, Waćpanna lub waćpan Jerzy Nowak, w
wiadomości <news:e3q8sk$lal$1@nemesis.news.tpi.pl> zawarł, co następuje:

> W chwili obecnej nie byłbym tego pewien. Większość ludzi spotkanych na
> ulicy nie wie gdzie ono jest lub nawet o nim nie słyszało bo nie znaja
> Warszawy, młodzi skojarzą na hasło Arkadia. W niedzielę, dopiero co
> tłumaczyłem przyjezdnym jak mają dotrzeć do Arkadii bo ich źle pokierowano.

Kurcze, to nawet ja, mimo, że w Wawie jestem cztery razy w roku tylko, mówię
na to Rondo Babka :)
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"The girl loaded gun, went outside. No one has ever seen her again..."

33. Data: 2006-05-11 08:07:56

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tatiana napisał(a):
> Kurcze, to nawet ja, mimo, że w Wawie jestem cztery razy w roku tylko, mówię
> na to Rondo Babka :)

Bo znasz go jako rondo Babka, ja tez musiałem pogrzebac w necie aby
sprawdzić na co go przemianowali.
;-)
Czasami jadąc przez Wawę ze zdziwieniem stwierdzam iż co poniektóre
ronda mają nadane nazwy lub maja nowe.
:-(
pozdr. Jerzy

34. Data: 2006-05-11 09:57:59

Od: "Pandżdżownica" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy Nowak" <0...@m...pl> napisał w wiadomości

> Czasami jadąc przez Wawę ze zdziwieniem stwierdzam iż co poniektóre ronda
> mają nadane nazwy lub maja nowe.
> :-(

I łza Wam się Towarzyszu kręci w oku: Marchlewskiego, Findera,
Dzierżyńskiego...

Pandżdżownica

35. Data: 2006-05-11 11:32:39

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pandżdżownica napisał(a):
> Użytkownik "Jerzy Nowak" <0...@m...pl>

Twoją miarą inteligencji jest ilość pierścieni jaką aktualnie posiadasz.
Jak ktoś cię przetnie łopatą na pół to i poziom owej ci spada.
Tu teraz mamy z tym przypadkiem do czynienia.
:-)

> łza Wam się Towarzyszu kręci w oku: Marchlewskiego, Findera, Dzierżyńskiego...

Tatuś i mamusia ci to przekazali w genach?
A gdzie to?
Jakie to miasto?
Gdziś w głebi rosji=zszrr?
A twoja mamusia to ta pierwsza milicjantka co przyszła z frontem i
kierowała ruchem na skrzyzowaniu?
Podobnie jak ty tutaj na grupie chcesz kierować?
:-P
pozdr. Jerzy

Przepisy na dania reginalne ze swietkorzyskiego
Pajda chleba..:P
Jaka ryba??
Pizzowe bułeczki po raz kolejny
Zbieranie borówek