Jaki rodzaj aerobicu polecacie?

1. Data: 2005-01-06 13:41:50

Temat: Jaki rodzaj aerobicu polecacie?
Od: KASIA <k...@r...net> szukaj wiadomości tego autora

Wiem, ze sa rozne rodzaje aerobicu. Chcialabym zrzucic troche tłuszczyku
który sie uzbierał ale nie bardzo wiem ktory z nich bylby dla mnie
najlepszy. Dodam ze lecze sie na nadcisnienie.Poradzcie Kasia

1. Data: 2005-01-07 23:21:12

Temat: Re: Jaki rodzaj aerobicu polecacie?
Od: "lamia_" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

jesli chodzi Ci o zrzucenie zbednych kg dobry bylby fatburner (tam gdzie ja
bywam, sa rozne stopnie nasilenia cwiczen, stopnie trudnosci, wiec nie ma
problemow z dopasowaniem sie).
NIe iwem jak ma sie aerobic do nadcisnienia.
Wg mnie powinnas pojsc tam gdzie chcesz cwiczyc i porozmawiac z kims
kompetentnym (oczywiscie wez poprawke na to ze dla nich aerobic to produkt
ktory musza sprzedac, wiec trzeba z lekkim dystansem do tego podchodzic).

zycze milych cwiczen
Lamia_

1. Data: 2005-01-08 13:14:57

Od: "Hania " <v...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

lamia_ <l...@p...onet.pl> napisał(a):

> Wg mnie powinnas pojsc tam gdzie chcesz cwiczyc i porozmawiac z kims
> kompetentnym

Koniecznie!

Zas imo (jako laikowi) wydaje sie z kolei, ze nie powinny to byc cwiczenia
kondycyjne, ale bardziej statyczne - silownia ,moze
Zas na pewno krzywdy sobnie nie zrobisz na pilates, czy innych formach
rozciagajaco - zezbiacych (tyle, ze tluszczyku tu szybko nie zgubisz :(

Zdrowki
Hania

1. Data: 2005-01-10 13:47:17

Temat: [OT] Re: Jaki rodzaj aerobicu polecacie?
Od: "justa" <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hania <v...@W...gazeta.pl> napisał(a):
> Zas imo (jako laikowi) wydaje sie z kolei

wybacz, że się lekko przyczepię ;) bynajmniej nie złośliwie, ale... razi mnie
używanie obcojęzycznych zwrotów niezgodnie z ich przeznaczeniem ;)
"imo" nie znaczy "mi, mnie", tylko "moim zdaniem". tak więc z Twojej
wypowiedzi wynika, że Twoje Zdanie, Twoja Opinia jest laikiem i wydaje mu
się, że... itd. ;)

1. Data: 2005-01-11 08:02:03

Temat: Re: [OT] Re: Jaki rodzaj aerobicu polecacie?
Od: "Hania " <v...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

justa <j...@W...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
> "imo" nie znaczy "mi, mnie", tylko "moim zdaniem". tak więc z Twojej
> wypowiedzi wynika, że Twoje Zdanie, Twoja Opinia jest laikiem i wydaje mu

echm, na pewno nie napisalam tego poprawnie stylistycznie, racja, ...ale po
to wlasnie oddzielilam owego lai(koni)ka nawiasem, coby ...jedno z drugiego
nie wynikalo ;-) . Wiem, zbyt swobodnie zabawilam sie slowami i czytelne to
nie bylo.

Zdrowki
Hania

Jaki ciśnieniomierz ?