Kim jesteście?? :-)

71. Data: 2003-09-06 00:54:49

Temat: Re: Kim jesteście?? :-)
Od: Agnieszka Krysiak <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

A czereśnie tego lata były słodkie, co poświadcza puchaty

>To chyba zależy od pozycji...

Raczej od zręczności. :->

Agnieszka
--
GG 1584 (-.-------.- Folk Lore for the Masses -.--------.-)
("Kobieta znacznie mniej odpowiada za to, co robi.)

72. Data: 2003-09-06 04:54:04

Temat: Re: [OT]Re: Kim jesteście?? :-)
Od: tweety <C...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Xena napisał:

> Osobnik znany jako tweety mieszkający pod adresem <C...@p...pl> w
> poście news:bj9vfp$i5n$1@ns.master.pl napisał w ten deseń:
>
> Wiesz, pieniądze to nie wszystko, jeszcze musi byc miłośc, chociaż, czy
> ja wiem, przy takiej kasie...? ;-)

eeeeeeeee tam pieniądze to podstawa ;-)

> duża ta kolejka?
> Mam szanse się doczekać?
> Bo jak nie, to czniam takie wczasy ;-)

numerki wydają od czwartku ;-)

> a ja z podtekstem - masz na mysli ostatnią sytuację w Zakopanem? ;-(
nie, tego jeszcze nie było w Detektywie, ale to tez dobry argument...
Takich przypadków są setki, ale nie o wszystkich dowiadujemy sie z
telewizji, wiele pozostaje gdzieś tam, ze względu na brak wykrycia
sprawcy np. Ech to ciezki temat i nie na tą grupę...

Magdalena + Karolina (27.10.97) + Krzysztof (05.01.03)
http://www.master.pl/~mwota/

73. Data: 2003-09-06 07:09:24

Od: "Slav" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "puchaty" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

> 18.000 zł w jednej kupie to może ze trzy razy w życiu widziałem (co mnie
> jakoś szczególnie nie martwi :-)
>
> puchaty

oj puchaty, puchaty, niepoprawny idealisto ....
grunt to forsa, a bez forsy .... też można sobie znakomicie poradzić -
byleby mieć swoją Sowę ;-)))

Pozdrowienia dla Was i pokrewnego sposobu myślenia

Slav
www.slav.civ.pl

74. Data: 2003-09-06 07:14:24

Od: "Slav" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tweety" <C...@p...pl> napisał w wiadomości

> nawet ciekawa jestem co mozna uzywać, jak sie nie uprawia seksu,
> przychodzi mi na mysl maryśka ;-)
> --
>
> Pozdrawiam
> Magdalena + Karolina (27.10.97) + Krzysztof (05.01.03)
> http://www.master.pl/~mwota/

no przecież pisze, że nie uprawia seksu ... z Maryśką też .... ;-DDDDDDDDD

pozdrowienia - ja nawet za te 18kPLN się nie umówię z Danem ;-)))))

Slav
www.slav.civ.pl

75. Data: 2003-09-06 10:33:44

Od: "kameljanda" <k...@W...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Post <news:bj9ap3$9md$1@absinth.dialog.net.pl> osóbki "pamana" z
adresu <p...@w...pl> odczytuję:

http://klub.chip.pl/wincat2/news/estetykieta.htm#sp
--
kameljanda

76. Data: 2003-09-06 11:20:40

Od: puchaty <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Istota Slav widocznie straciła kontakt z nadświadomością popełniając:

> grunt to forsa, a bez forsy .... też można sobie znakomicie poradzić -
> byleby mieć swoją Sowę ;-)))

Tak jest!!! :-)

> Pozdrowienia dla Was i pokrewnego sposobu myślenia

Dziękuję i pozdrawiam serdecznie :-)

puchaty

77. Data: 2003-09-06 12:36:19

Od: Przyjaciel <p...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

Dan wrote:
> heteroseksualny
> przystojniak
> analityk finansowy
> srednie zarobki miesieczne 18.000 PLN
> duże miasto w zachodniopomorskim

chyba Ci się kropka przesunęła...
:)

78. Data: 2003-09-06 15:01:04

Od: "Dan" <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A, zapomnialam napisac o sobie :
> z zawodu (wykształcenia) jestem robotnikiem wykwalifikowanym o
> specjalnosci pracownik administracyjno - biurowy, wykonuje pracę
> księgowej i bardzo mnie ta praca satysfakcjonuje :)
> --
> JoAsienka,Gdynia
> gg 1489928

Witam JoAsienke :):)
dawaj fotkę na priva a obiecuję ze sie odwdzięczę tym samym :)

79. Data: 2003-09-06 15:33:22

Od: "Ania K." <ania-kwiecien(wywalto)@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rena" <r...@a...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "rena" <r...@a...pl> napisał w wiadomości

> 2 pary oczu w tym wypadku nie pomogly. przepraszam.

Tak nawiasem - pytać można o wszystko - nikt nie musi odpowiadać.
--
Pozdrawiam serdeczniasto
Ania >:-)<-< i Rozalka (09.07.03.)

80. Data: 2003-09-06 15:41:32

Od: "Ania K." <ania-kwiecien(wywalto)@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam;
> mam takie pytanko, napiszcie kim jestście z zawodu tzn. np. ja pacuję
> jako..... bez tekstów w firmie Kowalski& spółka i zarabiam tyle i tyle.
> Poprostu jestem ciekawa co inni ludzie robią.
> Ja obecnie siedzę w domku na etacie "kura domowa" i szukam pracy :-)

Z wykształcenia jestem: pracownik socjalny i mgr pedagog (od 3 ,miesięcy
:)), pracuję jako asystentka dyrektora/ kierownik biura, ale aktualnie
jestem na macierzyńskim i wychowuję dwumiesięczną córeczkę :), podczytuje
grupę oraz pochłaniam książki (na ile córa pozwoli)
Tak swoją drogą to uwielbiam cyferki, więc myślę pouczyć się czegoś z
księgowości, a oprócz tego prawa pracy tylko jakoś czasu brak :)
Od 6 lat z TŻ po dwa lata: spotykania się, mieszkania (bez papierka) i
małżeństwa :)
No i świeża dwumiesięczna Matka ;)

--
Pozdrawiam serdeczniasto