Kitchen Aid- gdzie najtaniej

21. Data: 2006-11-29 18:18:03

Temat: Re: [OT] Re: Kitchen Aid- gdzie najtaniej
Od: KsiŤýniczka Telimena (gsk) <c...@W...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena Bassett wrote:

> Gosiu, od lat uzywam maszyn KitchenAid, i sa wspaniale. Kiedys mialam
> Boscha, to zdechl przy pierwszym wiekszym chlebie. Cuisinart tez byl
> marnawy. KitchenAid jest mikserem o profesjonalnej jakosci na rynek
> ogolny.

A powiedz, czy jest sens kupowania KitchenAid do uýytku domowego w sytuacji,
kiedy robi siŤ ciasto z conajwyýej 1 kg mˆki?
Bo w¸aćnie zastanawiam siŤ nad KitchenAid, ale szuka¸am teý tego typu
urzˆdzeÄ innych producent—w. Znalaz¸am Boscha i kosztuje mniej niý po¸owŤ
ceny KitchenAid.
Pozdrawiam
Teli.

22. Data: 2006-11-29 18:21:41

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Gosia Plitmik" <p...@o...pl> wrote in message

> Te linki, to ja sobie znalazłam pokaz mi tylko gdzie jest ten o którym
> pisze Magda i gdzie jest moc silnika, bo albo ja mam dzisiaj
> zacme, albo nie ma

on=akademia&id=906

Są dwa typy w kilku odmianach:
1) z odchylaną głowicą - miska leży na podstawie
2) ze stałą głowicą i miską podnoszoną do narzędzi przy pomocy dźwigni.
Ten drugi jest HEAVY DUTY i największy z nich ma moc około 600W. ( w
Vivamixie u dołu strony z mikserami. Godne polecenia, przy zamówieniach ze
Stanów trzeba podkreslić napięcie zasilania 230V 50Hz, bo nie wiem, czy ma
przełącznik napięć (USA - 110V)...
Nie wiem, dlaczego takie drogie w Polsce - prawdopodobnie sprowadzają go
małe firmy, których nie stać negocjować niższe ceny - normalnie jak przy
dużych zamówieniach.

23. Data: 2006-11-29 18:25:11

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista napisał(a):
> [...]
> Nie wiem, dlaczego takie drogie w Polsce - prawdopodobnie sprowadzają go
> małe firmy, których nie stać negocjować niższe ceny - normalnie jak przy
Ktos juz pisał o tym napieciu, tzreba by było odszukac

--

Gosia

24. Data: 2006-11-29 18:26:25

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Księżniczka Telimena (gsk) napisał(a):

> A powiedz, czy jest sens kupowania KitchenAid do użytku domowego w
> sytuacji, kiedy robi się ciasto z conajwyżej 1 kg mąki?
> Bo właśnie zastanawiam się nad KitchenAid, ale szukałam też tego typu
> urządzeń innych producentów. Znalazłam Boscha i kosztuje mniej niż
> połowę ceny KitchenAid.

Magdalena napisała juz, co sadzi o nim i moge sie załozyc, ze zdarza jej
sie robic ciasto z conajwyzej 1kg
--

Gosia

25. Data: 2006-11-29 18:27:27

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ktos juz pisał o tym napieciu, tzreba by było odszukac

Zapytaj Basseta - on ma (podobno) nie wierzę niektórym, jak psom (obcym).

26. Data: 2006-11-29 18:27:37

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena Bassett napisał(a):
>Np. najdrozszy, najmocniejszy Prof 600 kosztuje
> $354.92 plus przesylka, co jest chyba duzo taniej niz 2170 zlotych, a
> inne, mniejsze mozna dostac juz od $150, wiec chyba warto.

Znalazłam nawet za 319 $ tylko powiedz jakie Twoim zdaniem przystawki sa
"niezbedne"?Ktore sobie najbardziej chwalisz?No i co kurcze z tym napieciem

--

Gosia

27. Data: 2006-11-29 18:30:08

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Magdalena napisała juz, co sadzi o nim i moge sie załozyc, ze zdarza jej
> sie robic ciasto z conajwyzej 1kg
> --
>
> Gosia

W święta, i juble rodzinne wyrabia się więcej, a masa przystawek - przy
przetworach zastąpi drużyne harcerzy...

28. Data: 2006-11-29 18:32:47

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Znalazłam nawet za 319 $ tylko powiedz jakie Twoim zdaniem przystawki sa
> "niezbedne"?Ktore sobie najbardziej chwalisz?No i co kurcze z tym
> napieciem

Młynek do nasion suchych i oleistych. Maszynka do mięsa...
Sama wybierz:
http://www.vivamix.pl/akcesoria.html

29. Data: 2006-11-29 19:53:17

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Znalazłam nawet za 319 $ tylko powiedz jakie Twoim zdaniem przystawki sa
> "niezbedne"?Ktore sobie najbardziej chwalisz?No i co kurcze z tym

http://www.kitchenaid.com/catalog/product.jsp?src=St
and+Mixers&cat=310&prod=488

30. Data: 2006-11-29 20:11:55

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista napisał(a):

> http://www.kitchenaid.com/catalog/product.jsp?src=St
and+Mixers&cat=310&prod=488

Doceniam starania, ale prosiłam Magdalene, ktora uzywa go na codzien.
Jakie przystawki sa do kupienia, naprawde potrafie sobie
znalezc;-)Zreszta googlam, bo widze ze Magdalena, systematycznie jest
dreczona pytaniami.

--

Gosia

jaki olej opinie