Miraculum dla cery tłustej po 25. roku życia:)

1. Data: 2004-02-21 16:21:40

Temat: Miraculum dla cery tłustej po 25. roku życia:)
Od: "Olga" <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kilka dni temu kupilam sobie krem Miraculum "Multiefekt" - jak głosi napis
"kompleks normalizujaco-energetyzujący przeciw pierwszym zmarszczkom".
Mazidło jest przeznaczone dla cery tłustej i mieszanej po 25. roku zycia.
Słoiczek jest bardzo gustowny - to pierwsze spostrzeżenie ;-)
Drugie - doskonale sie wchłania.
Trzecie - po nałozeniu skóra jest gładka i naprężona,
Czwarte - nie pozostawia na skórze "filmu".
Po trzech uzytkowania dniach jestem bardzo zadowolona - nic mnie nie
wysusza, nie swędzi itp.
Czy ktos uzył np. całe opakowanie i moze coś opowiedzieć o efektach?
Jak inne kosmetyki z tej serii?

A na koniec jeszcze jedno pytanie:
Znacie może "krem aktywnie normalizujacy na dzień i na noc" z serii
"witaminowa kuracja matujaca" Soraya?
Widziałam też ich "krem matujaco-nawilzający".
Warto kupic do wyjatkowo tłustej cery?
Ola

1. Data: 2004-02-21 17:05:05

Temat: [OT] Re: Miraculum dla cery tłustej po 25. roku życia:)
Od: Asia Jedrychowska <a...@g...hell.pl> szukaj wiadomości tego autora

Olga <o...@b...wroc.pl> wrote:
> Czwarte - nie pozostawia na skórze "filmu".

LUUUUUUDZIE! Na film to się do kina chodzi!

a. co jej niedobrze na widok "filmu" w tym kontekście

--
-------/-\-$-|-/-\ -- [ Asia Jędrychowska ] - [ asia#echelon.pl ] ---------
These audio-holics. These quiet-ophobics.

1. Data: 2004-02-21 17:16:43

Od: "Olga" <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Asia Jedrychowska" <a...@g...hell.pl> napisał w
wiadomości news:c1833v$mgj$1@galaxy.uci.agh.edu.pl...

> LUUUUUUDZIE! Na film to się do kina chodzi!
>
> a. co jej niedobrze na widok "filmu" w tym kontekście

A rażą Cię "klisze" w literaturze? (he he).
Ola

1. Data: 2004-02-21 17:28:17

Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Sat, 21 Feb 2004 18:16:43 +0100, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <o...@b...wroc.pl> i powiedziała:

> A rażą Cię "klisze" w literaturze? (he he).

A nie? To się po polsku nazywa "banał", a nie "klisza".

Zuzanka
*:.
On the verge of indecision. I'll always take a round about way.

1. Data: 2004-02-21 17:39:28

Od: "Olga" <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Małgorzata Krzyżaniak" <z...@t...eu.org> napisał w
wiadomości news:slrnc3f59h.smb.zuzanka@zuzanka.kofeina.net...
> Pewnego dnia, a było to Sat, 21 Feb 2004 18:16:43 +0100, przyszła do mnie
> wiadomość z adresu <o...@b...wroc.pl> i powiedziała:

> A nie? To się po polsku nazywa "banał", a nie "klisza".
>
> Zuzanka

Prawie, aczkowlwiek niezupełnie (ale to nie grupa pl.sci.teorialiteratury
;-)
O.

1. Data: 2004-02-21 17:58:24

Od: Asia Jedrychowska <a...@g...hell.pl> szukaj wiadomości tego autora

Olga <o...@b...wroc.pl> wrote:
> A rażą Cię "klisze" w literaturze? (he he).

Jeśli chodzi Ci o polską wersję słowa 'cliche', to na szczęście nigdzie
się z tak rażącą kalką tłumoczeniową nie spotkałam.

a. (na widok słowa "maskara" też mnie trafia, he he)

1. Data: 2004-02-21 18:25:13

Od: "Joasia" <j...@S...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Asia Jedrychowska" <a...@g...hell.pl> napisał w
wiadomości news:c1833v$mgj$1@galaxy.uci.agh.edu.pl...

> LUUUUUUDZIE! Na film to się do kina chodzi!

film to rowniez okreslenie cienkiej warstwy na jakiejs powierzchni :\

Joasia

1. Data: 2004-02-21 18:31:42

Od: Barbara Anna <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Joasia:

> film to rowniez okreslenie cienkiej warstwy na jakiejs powierzchni :\

Uhm. Tyle ze nie po polsku.
http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=14888

BA

1. Data: 2004-02-21 19:00:40

Temat: Re: Miraculum dla cery tłustej po 25. roku życia:)
Od: "BarBarella" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Olgo ile kosztuje kremik?
pozdr
barbarella

1. Data: 2004-02-21 19:03:24

Od: "Joasia" <j...@S...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Barbara Anna" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
> Joasia:

> Uhm. Tyle ze nie po polsku.
> http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=14888

No tak, w slowniku jezyka polskiego nie ma tego znaczenia slowa film, ale w
chemii i fizyce jest to powszechnie stosowane okreslenie.
Joasia

terminy zamówień - Avon
Re: za krotko :(
Przekłuwanie uszu