OT - do nauczyciela informatyki

11. Data: 2006-10-17 11:45:47

Temat: Re: [OT] Re: OT - do nauczyciela informatyki
Od: Zenon Grodzki <z...@l...blaszak.dom> szukaj wiadomości tego autora

Maciej Muran w news:<4534ab0d$0$19622$88260bb3@free.teranews.com> pisze:
> Aby jednak przypieczętować zgodę, uważam, że powinieneś wyjaśnić skąd się
> wzięło to 'mimo wszystko', OK?

Mój pierwszy post nie był odpowiedzią na post BBjk, tylko jego
uzupełnieniem. Więc pozdrowienia również nie były kierowane do
Bajarki.

Pozdrawiam,
Zenon Grodzki

12. Data: 2006-10-17 11:49:32

Od: BBjk <b...@Q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zenon Grodzki napisał(a):

>Więc pozdrowienia również nie były kierowane do
> Bajarki.

Ojejku, a już się ucieszyłam :)
--
pa, BBjk

13. Data: 2006-10-17 14:59:14

Od: Zenon Grodzki <z...@l...blaszak.dom> szukaj wiadomości tego autora

BBjk w <news:eh2g49$jqo$1@inews.gazeta.pl> pisze:
> Ojejku, a już się ucieszyłam :)

No i właśnie. :-D Najgorzej zacząć prostować własne słowa. Najlepiej
chyba będzie zamilknąć na jakiś czas, zanim z wrodzoną sobie gracją
wywołam jakiś konflikt, może nawet międzynarodowy. A żeby chociaż
minimalnie zbliżyć się do tematyki grupy - kabel od internetu powinien
dać się łatwo przegryźć.

Pozdrawiam wszystkich,
a w sposób szczególny, z pełną odpowiedzialnością za słowo,
chciałbym pozdrowić z tego miejsca Bajarkę
Zenon Grodzki

14. Data: 2006-10-17 15:04:19

Od: BBjk <b...@Q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zenon Grodzki napisał(a):

> No i właśnie. :-D Najgorzej zacząć prostować własne słowa. Najlepiej
> chyba będzie zamilknąć na jakiś czas, zanim z wrodzoną sobie gracją
> wywołam jakiś konflikt

Ależ jaki konflikt? I co za zamilkanie?

, może nawet międzynarodowy. A żeby chociaż
> minimalnie zbliżyć się do tematyki grupy - kabel od internetu powinien
> dać się łatwo przegryźć.

Przegryza, to się nie kabel... jak uczy popularna literatura.
Jednak nie radziłabym.

> Pozdrawiam wszystkich,
> a w sposób szczególny, z pełną odpowiedzialnością za słowo,
> chciałbym pozdrowić z tego miejsca Bajarkę

:)No i ja też serdecznie pozdrawiam i...
--
...pa, BBjk

golonka
ciekawe przepisy!!!!!!!!!!!prosz e
Fajny przepis na rodzinną kolacyjkę pilnie poszukiwany ;)
sernik
kotki8