Partnerzy osób niepełnosprawnych

51. Data: 2008-01-31 10:18:45

Temat: Re: [OT] Re: Partnerzy osób niepełnosprawnych
Od: "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kobieta kobietę zrozumie, a dyskutują faceci - no wiesz ... :)

Tylko faceci lubia takie tematy

Leszek

52. Data: 2008-01-31 19:07:24

Od: "Sylwi@" <eskape@dziwny_jest_ten_swiat_ o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek Kruszniewski" <j...@p...kropka.pl> napisał w
wiadomości news:fns5vu$dcd$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Kobieta kobietę zrozumie, a dyskutują faceci - no wiesz ... :)

Dobry wieczór,

:-)
z ktorej strony na to zdanie nie popatrzec to, to jest prawda :-)
Dyskusje czytam caly czas, ale teraz to ona mnie normalnie rozbawila :-)
No, ale ja jestem kobieta :-)

A tak poważnie, to powiem,
że takie same dylematy w sferze damsko-meskiej mają osobe pelnosprawne co
niepelnosprawne, tak samo sadza mezczyzni pelnosprawni jak niepelnosrawni,
tak samo mysla kobiety pelnosprawne i niepelnosprawne. To co tu czytamy w
tej dyskusji jest niczym innym narzekaniem na kobiety patrzac li tylko pod
katem, ze komus nie wyszedl zwiazek, ze "trafil" zle. Tyle ile ludzi tyle
przypadkow, nie mozna uogolniac, mowiac, ze kobieta ...... tu poczytac
poprzednie wypowiedzi....... trzeba po prostu probowac i nie poddawac sie.
Przede wszystkim należy rozgraniczyc ucieche od partnerstwa.
W zaleznosci od tego czego szukamy i jak traktujemy to to otrzymujemy i
sadze, ze nie jsst tu wazne czy ktos jest niepelnosprawny. Liczy sie to co
soba reprezentujemy i to do czego dazymy. Naprawde nie trzeba tu zadnej
filozofii.

Z usmiechcem zaczelam to i z usmiechem skoncze:-)
Ja wiem, ze ja dziwnie mysle i dziwna jestem ale przynajmniej zawsze moge to
zrzucic na fakt, ze ................. ze jestem kobieta :-)

Milego wieczoru zycze Wszystkim,

--
do usłyszenia
Sylwi@

53. Data: 2008-02-03 19:04:16

Od: "Pszczelarz Bartek" <b...@w...w.ulu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Lech Dubrowski" news:fns7ml$iau$1@nemesis.news.tpi.pl

> Tylko faceci lubia takie tematy

Leszku - rozwiń swoją myśl :)

54. Data: 2008-02-03 19:07:47

Od: "Pszczelarz Bartek" <b...@w...w.ulu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Sylwi@" news:fnt6ht$sut$1@nemesis.news.tpi.pl

> Przede wszystkim należy rozgraniczyc ucieche od partnerstwa.

Jak i również pamiętać o tym, że jest ona w nim potrzebna :) Oczywiście
wszystko teraz się rozbija o to czym dla każdego z nas jest wspomniana przez
Sylwię "uciecha" :)

> Z usmiechcem zaczelam to i z usmiechem skoncze:-)

To się chwali :)

> Ja wiem, ze ja dziwnie mysle i dziwna jestem ale przynajmniej zawsze moge
> zrzucic na fakt, ze ................. ze jestem kobieta :-)

Tu nie ma czego zrzucać to trzeba zaakceptować - jesteś kobietą i masz
kobiecy styl myślenia :D To jest piękne i normalne/naturalne jednocześnie :D

Pozdrawiam gorąco.

55. Data: 2008-02-04 05:56:28

Od: "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pszczelarz Bartek"

> Leszku - rozwiń swoją myśl :)

Podobno kazdy mezczyzna 60% czasu poswieca na myslenie i mowienie o seksie.
On tylko chce sie rozmnazac, taka jego zwierzeca natura. Byt i zdrowie jego
potomstwa to juz sprawa kobiet.

Leszek :)

Program student - pytanko
Czy można blokować "kopertę" ? - naprawdę nikt się z tym nie spotkał ?
mowa na tekst?
chyba zamówie call-girl
programy PFRON,u w 2008 roku