Pies PAWŁOWA - jak wygląda

1. Data: 2004-01-06 16:54:18

Temat: Pies PAWŁOWA - jak wygląda
Od: "Jacek Be." <kenton[USUN_TE_DUZE_LITERY]@op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ciekawy jestem, jak sobie UGD wyobrażają słynnego Psa Pawłowa - no w moim
przypadku, wyobrażam sobie mniej więcej tak jak ten, który biega po moim
podwórku - coś właśnie jak taki TYPOWY As-Ali.... Taki, na wysokim podwoziu,
jasny futerkowiec...

No, a moje wyobrażenie o psie pawłowa wygląda tak:
http://www.republika.pl/mapa/pies_pawlowa/pies_pawlo
wa.htm

:)
--
J.

1. Data: 2004-01-06 17:48:57

Temat: Re: Pies PAWŁOWA - jak wygląda
Od: "Jacek Be." <kenton[USUN_TE_DUZE_LITERY]@op.pl> szukaj wiadomości tego autora

oczywiście samych psów pawłowa było wiele - te od lampek, figurek i te które
wprowadzano w nerwice, nio ale każdy ma jakis schemat myślowy, jakiś jeden
symbol, no ja własnie za każdym jak słyszałem o psach Pawłowa, to tak sobie
go wyobrażałem

1. Data: 2004-01-06 18:51:18

Od: "Edyta" <e...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek Be." <kenton[USUN_TE_DUZE_LITERY]@op.pl> napisał w
wiadomości news:btep0h$nh8$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
podwoziu,
> jasny futerkowiec...
>
> No, a moje wyobrażenie o psie pawłowa wygląda tak:

Ten pies jest przepiękny
Jak można na takim pięknym psie robić eksperymenty.
Protestuje :-))
Edyta
Ps: Do serca przytul psa!

1. Data: 2004-01-06 19:26:23

Od: "Jacek Be." <kenton[USUN_TE_DUZE_LITERY]@op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Edyta" <e...@a...pl> napisał w wiadomości

> [...]
wa.htm

> Ten pies jest przepiękny
> Jak można na takim pięknym psie robić eksperymenty.

oj tak, milusiński to on jest, i bardzo chętnie wita się swoim jakże
delikatnym 60-kilowym ciałkiem z przychodzącymi gośćmi, klienatmi; o jakże
pięknie wyrywa kwiatuszki razem z korzonkami i kładzie przed wejściem w
całości i jakże pięknie nie może przestać szaleć - chyba mu bozia hamulców
nie dała - ogólnie psisko bardziej pastersko-przyjacielskie niż obronne,
nooo ale jak sobie upatrzy kogoś to już ma przechlapane - przynieśliśmy go 4
lata temu w reklamówce - pamietam dziewczyny w autobusie myslaly ze yo
malpka....

1. Data: 2004-01-06 21:11:02

Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jasny futerkowiec...
>
> No, a moje wyobrażenie o psie pawłowa wygląda tak:

Mam podobne bydlątko, może bardziej rude,
i powiem Ci, że z Pawłowem to niema nic wspólnego.
Oczywiście przysłowiowym, bo naukowo ma.
Głównie ogon.

Ciężkie masz te zdjęcia, modemowcy klną :-))

Jedno jest pewne, że przy tej wielkości, wieku,
spaniu w łóżku, pożeraniu i żebraniu przy stole,
to ten pies niema żadnych kompleksów.
Szukam zastosowania dla tego nieroba :-))

Miałem propozycję, by dać go na śmalec. Poważnie :-))

Też suka. Ma takie odloty, odpływy, że prawie gada
przez sen. A jej standardowe 39 stopni, nie w kij dmuchał :-))

pozdry
ett

1. Data: 2004-01-06 23:02:40

Od: "puciek2" <p...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek Be. <kenton[USUN_TE_DUZE_LITERY]@op.pl> napisał(a):
<btep0h$nh8$1@nemesis.news.tpi.pl>

[...], wyobrażam sobie mniej więcej tak jak ten, który biega po moim
> podwórku - coś właśnie jak taki TYPOWY As-Ali.... Taki, na wysokim podwoziu,
> jasny futerkowiec...

No coś Ty, pies Pawłowa był wyższy. :)

[...]

puciek.

1. Data: 2004-01-06 23:05:59

Od: Wojciech Włodarczyk <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć

> [...]

> przypadku, wyobrażam sobie mniej więcej tak jak ten, który biega po moim
> podwórku - coś właśnie jak taki TYPOWY As-Ali.... Taki, na wysokim
Po mojemu to musi być biały, no powiedzmy zakurzony więc szary owczarek
nizinny.
Nie wiem dlaczego akurat taki, ale tak mi się kojarzy.

> No, a moje wyobrażenie o psie pawłowa wygląda tak:
> http://www.republika.pl/mapa/pies_pawlowa/pies_pawlo
wa.htm
Jaki śliczny przytulisek !
Nie, ten jest zbyt zadowolony z życia by go podejrzewać
o bycie ofiarą nauki.

Tak w ogóle to ludzie posiadający psy dzielą się na dwie grupy:
- jedni śpią ze swymi psami
- drudzy się do tego nie przyznają

Ja byłem w tej pierwszej.

(:->) Wojtek

1. Data: 2004-01-07 06:50:23

Od: "Jacek Be." <kenton[USUN_TE_DUZE_LITERY]@op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wojciech Włodarczyk" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Tak w ogóle to ludzie posiadający psy dzielą się na dwie grupy:
> - jedni śpią ze swymi psami
> - drudzy się do tego nie przyznają
>
> Ja byłem w tej pierwszej.

Nooo, ale obudzić sie w objęciach takiegio kundelka to to samo co owinąć się
korzuchem w środku lata i pójść na plażę, a póxniej sie dziwić, dlaczego
ludzi mni się przyglądają...

1. Data: 2004-01-07 06:52:29

Od: "Jacek Be." <kenton[USUN_TE_DUZE_LITERY]@op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wojciech Włodarczyk" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Jaki śliczny przytulisek !
> Nie, ten jest zbyt zadowolony z życia by go podejrzewać
> o bycie ofiarą nauki.

noo na pierwszej fotce mozn apowiedzieć, że pies padł po doświadczeniach
"nogami do góry" a na kolejnych wpada w depresję...

1. Data: 2004-01-07 07:41:54

Od: "Edyta" <e...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek Be." <kenton[USUN_TE_DUZE_LITERY]@op.pl> napisał w
wiadomości news:btf1v0$lq2$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
4
> lata temu w reklamówce - pamietam dziewczyny w autobusie myslaly ze yo

A mi i tak się podoba, moi teście mają bardzo podobnego
i jest najukochańszym psem pod słońcem!
:-))
Edyta

Skąd się biorą fobie ?