Proszę o radę...

1. Data: 2003-07-25 05:34:31

Temat: Odp: Proszę o radę...
Od: "LiLiT" <a...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ilona <i...@y...com>

hmm to może ktoryś z tuszy l'oreal'a ,mialam taki w zaokraglonym opakowaniu
i fajnie rozdzielal i wydluzal rzesy.Avon pogrubiajacy też jest dobry.

1. Data: 2003-07-25 15:53:30

Temat: Proszę o radę...
Od: "Ilona" <i...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Mam duuuży problem z wyborem tuszu do rzęs.W swoim życiu miałam już
przeróżne tusze, ale co jeden to jeszcze gorszy.....
Właśnie zakupiłam Max Factor More Lashes i jest do niczego.......moje rzęsy
są jakieś "potargane" i byle jakie...ciekawe co zrobię z tym tuszem, bo mam
go od 3 dni....a na pewno nie będę go stosować....:(((
Chciałabym znaleźć taki tusz, który by spowodował, że rzęsy będą przede
wszystkim wydłużone i nieposklejane, mogą być również trochę pogrubione...
Z ostatnich, jakie używałam to Astor Exclamation i Maybelline Volume Express
Pomóżcie, plissss......

Pozdrawiam

Ilona

1. Data: 2003-07-25 16:22:30

Temat: Re: Proszę o radę...
Od: "Izis_" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ilona" <i...@y...com> napisał w wiadomości
> [...]
> wszystkim wydłużone i nieposklejane, mogą być również trochę pogrubione...
> Z ostatnich, jakie używałam to Astor Exclamation i Maybelline Volume

polecam tusze Isadory. Jak dla mnie - rewelacja.

Izis_

1. Data: 2003-07-25 17:03:20

Od: "ula.p" <u...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> są jakieś "potargane" i byle jakie...ciekawe co zrobię z tym tuszem, bo mam
> go od 3 dni....a na pewno nie będę go stosować....:(((
sprzedaj na Allegro:)

--
Siłą odgiąłeś zaciśnięte na mojej obroży palce swojego syna, który
krzyczał "Tato, proszę nie pozwól im zabrać mojego psa!" Martwię się o

1. Data: 2003-07-25 18:43:33

Od: "Ilona" <i...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuję za wszystkie info i rady :)
PZDR
Ilona

1. Data: 2003-07-25 18:53:07

Od: "Karolina" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

No tez uwazam ze z Avonu tez spoko mialam i przetestowalam i jest spoko :)

Karola

1. Data: 2003-07-25 20:50:36

Od: "Joasia" <j...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wszystkim wydłużone i nieposklejane, mogą być również trochę pogrubione...
> Z ostatnich, jakie używałam to Astor Exclamation i Maybelline Volume

Sprobuj Styliste z Avon, mi nie skleja rzes, delikatnie wydluza i pogrubia -
daje naturalny efekt.
Pozdrawiam
Joasia

1. Data: 2003-07-26 08:18:39

Od: "Lady M" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joasia" <j...@W...pl> napisał w wiadomości
> Sprobuj Styliste z Avon, mi nie skleja rzes, delikatnie wydluza i
pogrubia -
> daje naturalny efekt.
A nie osypuje Ci się po kilku godzinach? Bo albo ja mam jakiś felerny, albo
tak jest. Parę innych osób też się skarżyło...

Pozdrawiam,
Lady M

1. Data: 2003-07-26 13:57:29

Od: "Joasia" <j...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

> pogrubia -
> A nie osypuje Ci się po kilku godzinach? Bo albo ja mam jakiś felerny,
albo
> tak jest. Parę innych osób też się skarżyło...

Nie ladnie trzyma sie caly dzien :))
Pozdrawiam
Joasia

1. Data: 2003-07-26 22:49:03

Od: "bunia76" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Też używam stylisty Avonu i nawet w takie upały świetnie się trzyma:)
Polecam
Aneta

> albo
>
> Nie ladnie trzyma sie caly dzien :))
> Pozdrawiam
> Joasia

farbowanie ubran?
rozjaśnienie włosów o ton
Podklad w czasie klimakterium - jaki?
[poza tematem] szukam osoby ktora ma twoj styl lipiec 2003
Owocowy sad - wrazenia