Re: [OT] Re: Starość

Data: 2011-12-30 22:00:14
Temat: Re: [OT] Re: Starość
Od: Fragile <s...@o...pl>

Dnia Fri, 30 Dec 2011 20:20:38 +0100, Paulinka napisał(a):

> Niewiele tracisz. Jego główna działalność jest skupiona na tym, żeby
> sobie na mnie ulżyć.

Co nieco zdążyłam zauważyć w cytatach... Przykre...

> Czasem coś na medycynie wyskrobie, czasem coś
> merytorycznie wartościowego spróbuje na psychologii puścić. Ogólnie
> obraz nędzy i rozpaczy emocjonalnej. Czasem walnie z grubej rury do
> Aichy, Qry się boi więc raczej rzadko pyskuje.

To Qry można się bać? Naszej Qry?! :)
Qra kojarzy mi się z Marią Czubaszek. Oczywiście nie wiek mam tutaj na
myśli :), a m.in. sposób formułowania przemyśleń, podobne poczucie humoru
itp. No i jak tutaj się bać? :)

> Jego autorskie posty skupiają się na dziwnym pojmowaniu świata -
> chociażby ten 'Co one sobie myślą' - o dziewczynach ubranych w spódnice
> zimą.

Sama jestem miłośniczką spódnic, więc nawet zimą (tak na marginesie, to co
to za zima w tym roku?) z uwielbieniem noszę również spódnice. Co prawda
dłuuugie, więc pewnie się nie liczy ;) Ale czasami noszę też kapelusze i
futrzane rękawice w ciapki z jednym palcem (bo strasznie marznę w dłonie),
więc zapewne jestem wariatką :)

Pozdrawiam,
M.