Zawartosc wybranych skladnikow odzywczych w diecie optymalnej

71. Data: 2004-08-18 08:28:37

Temat: Re: [OT] Re: Zawartosc wybranych skladnikow odzywczych w diecie optymalnej
Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule news:cftmev$ehi$1@inews.gazeta.pl,
niejaki(a): Jurek z adresu <g...@g...pl> napisał(a):

> a tak na marginesie , to o co chodzi?

O widzenie wybiórcze.

Sowa

72. Data: 2004-08-18 10:16:28

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Sowa w wiadomości news:cfv3tv$17h$1@inews.gazeta.pl pisze:

> Przetrzyj okularki jednak - o ile jest poza zasięgiem mojej merytorycznej
> krytyki, o tyle Cooler potyka się czasami o moje niezadowolenie z tego co
> pisze, jak ja potykam się czasami o szpile dotyczące tego co, lub przez
> jakie ó, ż i inne problematyczne dla mnie cholerstwa pisuję.
> Za to w życiu nie widziałam, żebyś ty skrytykował Krystynę np. - a
> miałeś tu wielkie pole do popisu.

Sowo, ale po co ta dyskusja? Przeciez widac jak na dloni, ze Jurek stosuje
inne standardy wobec siebie, a zupelnie inne wobec reszty swiata. Archiwum
googla prawde ci powie.

Tego nie wiem, jednak tekst ow ocieka tania retoryka, miejscami uderzajac
wrecz w tony biblijnej przypowiesci o cudownym ozdrowieniu bladzacego przez
lata syna marnotrawnego (tak, wiem ze w oryginale to dwie odrebne historie,
ale tu mamy wash&go), jednoczesnie zawierajac niescislosci: np. bohater
ktoregos dnia (oczywiscie juz po kilkunastu dniach stosowania zywienia
"optymalnego") na jakims przyjeciu odrzuca kule i zaczyna tanczyc, tymczasem
zdjecie z tegoz przyjecia ukazuje go... z kulami u boku. Mamy tez tam
elementy humorystyczne: "Los jednak chcial, ze postawilem na wegetarianizm
(...) Przestawialem sie stopniowo. Jadlem jarzyny, owoce, ale rowniez maslo.
(...) Do zywienia wprowadzilem rowniez produkty sojowe, miod oraz ciasta.",
autor ratuje bladzacych wegetarian zalecajac im "przede wszystkim jajka pod
kazda postacia". Warto tez wspomniec o tym, ze tekst dotyczy osoby chorej od
kilkudziesiecu lat na cukrzyce, ktorej wydawalo sie, ze moze ja wyleczyc
stosujac diete wegetarianska, glodowki oraz ksiazki Tombaka, tymczasem jej
przypadek prezentowany jest jako przyklad... szkodliwego dzialania diety
bezmiesnej. IMO ten tekst to po prostu najwieksza wtopa numeru, nie biorac
oczywiscie pod uwage kolejnego odcinka "Zycie takie jak twoje".

--
No i jak tu nie czytać wegetarian?... Toż to ciekawsze niż obserwowanie
roślinożernych zwierząt w ZOO! - Krystyna Tomczak [KrystynaOpty]

73. Data: 2004-08-18 10:37:30

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule news:cfva9h$2eh$1@inews.gazeta.pl,
niejaki(a): Marcin 'Cooler' Kuliński z adresu <m...@p...gazeta.blah>
napisał(a):
> Sowo, ale po co ta dyskusja?

Bo ja go jednak lubię. :-)
A może mam misję, ze wyprowadzę go z mroków widzenia selektywnego? 8->
Cholera, ja nawet Albercika lubię, trzeba mieć "jaja", żeby ogłaszać się
prorokiem w dzisiejszym świecie.
I urok Dżudżu dostrzegam niejaki, o ile oczywiście nie pisze akurat pod
moimi postami.

Myślę, że to może być ów degeneracyjny wpływ diety wegetariańskiej na
psychikę. ;-)

> Tego nie wiem, jednak tekst ow ocieka tania retoryka, miejscami
> uderzajac wrecz w tony biblijnej przypowiesci o cudownym ozdrowieniu

Mówiłam?
Mówiłam.
Tak samo wartościowy jak ew. tekst w jakimś nawiedzonym wege miesięczniku o
padłych w skutek diety optysiach.

> tekst to po prostu najwieksza wtopa numeru, nie biorac oczywiscie pod
> uwage kolejnego odcinka "Zycie takie jak twoje".

OMUJBORZE!
To ktoś, takie coś, DRUKUJE?! 8-/

Sowa

74. Data: 2004-08-18 17:52:10

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Sowa" <m...@w...pl> a écrit dans le message de
> W artykule news:cftmev$ehi$1@inews.gazeta.pl,

> O widzenie wybiórcze.
>
> Sowa

fajnie :)

Jurek

75. Data: 2004-08-18 17:58:03

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

bo to jest grupa dyskusyjna :)))

> Bo ja go jednak lubię. :-)

dziekuje 8)

> Myślę, że to może być ów degeneracyjny wpływ diety wegetariańskiej na
> psychikę. ;-)

rozne moga byc objawy degeneracji

> Mówiłam?
> Mówiłam.

a wiec wydajesz opinie o czyms czego nie czytalas, a co "strescil" kolega
Cooler, oczywiscie przy czytaniu uzywal swoic "zielonych" okularow ktore
przed "uzyciem" wytarl porzadnie ircha , wegetarianska oczywiscie ;))))

> diety optysiach.

a co to takiego?

> OMUJBORZE!
> To ktoś, takie coś, DRUKUJE?! 8-/

no widzisz, ocena Coolera jest dla Ciebie wystarczajaca i oceniasz na tej
podstawie wydawcow, ladnie to tak?

> Sowa

Jurek

76. Data: 2004-08-19 10:00:44

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule news:cg05aq$rog$1@inews.gazeta.pl,
niejaki(a): Jurek z adresu <g...@g...pl> napisał(a):

> a wiec wydajesz opinie o czyms czego nie czytalas, a co "strescil"

Jakie opinie - jedynie cieszę się ze jestem taka domyślna i potwierdzają się
moje przypuszczenia co do wiarygodności tekstu.
To jak tam - uwierzył byś w podobny tekst, dotyczący chorowania optymalnych,
zdrowiejących z nagła na weganizmie, zamieszczonym w "wegetariańskim
świecie"? Czy przetarłbyś okulary optymalna irchą? :-)

> a co to takiego?

Optysie? Mili optymalni. :-)

> no widzisz, ocena Coolera jest dla Ciebie wystarczajaca i oceniasz na
> tej podstawie wydawcow, ladnie to tak?

Jaka ocena Coolera? Sama to czytałam tu:
http://www.dieta-optymalna.info/serial.php?akcja=pok
az&id=1
Jakby dodać porządną dawkę seksu, to nadawało by się może do drukowania w
Bravo Girls. :->
Gdzie z takim czymś do ludzi i do druku?!

Sowa

Musli:Vitalis bakaliowe
[MM]Nad Wisłą czy Szybko i Szczupło?
Weight Watchers