...a kto się często czerwieni?

1. Data: 2002-02-06 19:24:10

Temat: ...a kto się często czerwieni?
Od: r...@p...onet.pl (redy) szukaj wiadomości tego autora

witam

...a kto się często czerwieni (jak ja) i to go denerwuje - niech coś o
tym napisze na http://www.forum.akcjasos.pl/forum/viewboard.php?Boa
rdID=48

...- może ktoś wie jak to wyleczyć?

pozdrowienia od:
redy

1. Data: 2002-02-06 20:54:36

Temat: Re: ...a kto się często czerwieni?
Od: SiNuS <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W teczce dla osoby "(redy)" możemy przeczytać:

> ...a kto się często czerwieni (jak ja) i to go denerwuje - niech coś o
> ...- może ktoś wie jak to wyleczyć?

"Często" nie znaczy "bez powodu", czyż nie?

SiNuS

1. Data: 2002-02-07 12:53:07

Od: r...@p...onet.pl (redy) szukaj wiadomości tego autora

człowiek związany z trygonometrią napisał:

> "Często" nie znaczy "bez powodu", czyż nie?
>
> SiNuS

czy powodem może być to, jak ktoś się Ciebie zapyta np na ulicy która
jest godzina?....itp zwykłe sytuacje, które nie powinny angażować
organizmu do aż takiej reakcji.

redy

1. Data: 2002-02-07 14:54:21

Od: <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> czy powodem może być to, jak ktoś się Ciebie zapyta np na ulicy która
> jest godzina?....itp zwykłe sytuacje, które nie powinny angażować
> organizmu do aż takiej reakcji.

A czy jesteś wtedy zestresowany, jak ten ktoś się Ciebie pyta o godzinę?
Może jesteś trochę nieśmiały i przy kontaktach z obcymi ludzmi trochę się
stresujesz-a przez to się czerwienisz. Jeżeli tak, to moim zdaniem najpierw
trzeba zająć się tym stresem, a wtedy nie powinno występować czerwienienie
się.

smb-sth

1. Data: 2002-02-07 18:35:10

Temat: Re: ...a kto si?cz?to czerwieni?
Od: r...@p...onet.pl (redy) szukaj wiadomości tego autora

> Może jesteś trochę nieśmiały i przy kontaktach z obcymi ludzmi trochę się...

> smb-sth

... i w tym jest największy problem, ponieważ jestem jak najbardziej
śmiałym człowiekiem i nie mam najmniejszych problemów w kontaktach z
innymi - a mimmo to ta reakcja (czerwienienie) się pojawia. Wiem już
jak ją leczyć (propranolol lub klonidyna) - zmniejszenie objawów o 80
%!, ale pozostaje pewien margines pojawiania się tej reakcji - co
skłania mnie do dalszych poszukiwań wśród leków i podpowiedzi mądrych
ludzi.

pozdrawiam redy

1. Data: 2002-02-07 23:36:28

Od: k...@w...pl (koryntianin) szukaj wiadomości tego autora

> From: redy
> ... i w tym jest największy problem, ponieważ jestem jak najbardziej
> śmiałym człowiekiem i nie mam najmniejszych problemów w kontaktach z
> innymi

W takim razie w czym ci przeszkadza czerwienienie sie? O ile nie jest
chorobliwe to co za roznica?

> jak ją leczyć (propranolol lub klonidyna) - zmniejszenie objawów o 80
> %!

Co to jest propanolol i klonidyna? Jakies leki? Na recepte?

koryntianin

1. Data: 2002-02-08 16:45:26

Temat: [OT] Re: ...a kto się często czerwieni?
Od: "Kuki" <k...@s...pl-NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

"SiNuS" <s...@p...onet.pl> wrote in message

Przepraszam, że pisze nie na temat. ;-PPP
Lecz poproszono, mnie by przekazac pilną wiadomość!

SiNuS masz pozdrowienia od CoSinuSa. :-)))

Pozdrowienia udostępnił:
Mirosłąw Zawiślan, zwany Kukim ;-)))

Wyciąłem wszystko, tak jak prosił Andrzej Litewka. :-))))

1. Data: 2002-02-08 21:53:40

Temat: Re: [OT] Re: ...a kto się często czerwieni?
Od: SiNuS <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W teczce dla osoby "Kuki" możemy przeczytać:

> SiNuS masz pozdrowienia od CoSinuSa. :-)))

Wyłącz swój moduł skojarzeń, bo ogranicza Ci on pojmowanie
rzeczywistości, której nie znasz... i nie będzie Ci dane poznać.

> Pozdrowienia udostępnił:
> Mirosłąw Zawiślan, zwany Kukim ;-)))

Mimo wszystko, dziękuję. EOT&FUT.

SiNuS

1. Data: 2002-02-09 16:25:24

Od: "Kuki" <k...@s...pl-NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

"SiNuS" <s...@p...onet.pl> wrote

> W teczce dla osoby "Kuki" możemy przeczytać:

Nasza poczta polska jest szybka.. :-)
Nie minęło 6h, a teczka z Krakowa znalazla sie u mnie na biurku he he he

> Wyłącz swój moduł skojarzeń, bo ogranicza Ci on pojmowanie
> rzeczywistości, której nie znasz... i nie będzie Ci dane poznać.

Jasne :-)
Zapominialem przekazac, ze moj bratank niedlugo bedzie sie uczyl funkcji
trygonometrycznych, wiec powiem mu troche o sinusach. Czy mam go od Ciebie
pozdrowić? :-))

> Mimo wszystko, dziękuję. EOT&FUT.

Nie wiem co jest FUT, ale kończe bo znów mnie przekierujesz na pl.test. ;-)

Jak ci nie sprawi duzego problemu, to prosze mnie poinformowac jak sie
wpisuje nazwę grupy dyskusyjnej do pola "Followup-To".
Najlepiej na priv ;-))

> SiNuS

Kuki

Re:"Szantaż emocjonalny"